Citat:
Ursprungligen postat av
Julie77
Halloween er en merkedag for satanister/okkulte miljer. Bortfringer, sermonier og offringer skjer p denne dagen.
Halloween er en religis markering for minnes de dde, p norsk har vi navnet Allehelgens Dag.
Koblingen til satanisme er frst og fremst en id som kommer fra skalte konservative
kristne miljer, i hovedsak fra USA. Svidt meg bekjent er det liten interesse for Halloween
blant skalte satanister og okkultister.
Citat:
Symbolene som brukes i disse miljene finner man igjen i Hagens snns Facebook-profil. Tilfeldig?
Dette er en ls pstand. Du burde gi konkrete eksempler p hvilke symboler du sikter til, og
hva slags betydning de eventuelt har. Hvis man absolutt vil, er det ganske lett finne igjen
symboler som p ett eller annet tidspunkt har hatt skalt okkult betydning, nr sagt hvor
som helst. Dette er jo en populr hobby blant konspirasjonsteoretikere - der man i logoene til f.eks. McDonalds og Starbucks finner "beviser" for at de egentlig har en skjult plan for ta over verden.
Citat:
S er jo sprsmlet om det er Hagen selv dette opprinnelig kommer fra. Det er ikke utenkelig at mennesker som har karret seg til s stor rikdom fra ingenting, m ha i seg en evne til gjre noen offringer p veien, om det skulle vre ndvendig.
Jeg skal ikke uttale meg om THs evner, jeg kjenner ham ikke personlig. Men det kan tyde p
at han har god forretningssans.
For all del, det kan jo vre TH er medlem av en hemmelig sekt som har underjordiske mter
ved fullmne der de drikker jomfrublod og sier frem besvergelser p utddde sprk.
Men jeg har mine tvil, og det skal endel til for at jeg lar meg overbevise.