Citat:
Ursprungligen postat av
Gina33
Ja. Jeg har tvilt p om det er mulig drive eget firma med investeringer og Gud vet hva de driver med nr man ikke engang klarer lre seg sende e-poster. Jeg klarer ikke tro p det ettersom jeg selv kjenner til folk som ikke har evne til lre seg data. Vedkommende klarer n bruke Facebook, bde hjemme og p mobil. Derfor mener jeg det m vre lgn. Hva har politiet funnet ut om dette tro? Det er ingen strre kunst sende e-poster, det er faktisk mye enklere. S gammeldags kan man ikke vre. Har TH ogs gjemt de notatbkene sine eller har han gitt de fra seg frivillig? Jeg fikk med meg at noen manglet. Hvis TH er uskyldig hper jeg han klarer bevise det. Det ser ut som han prver iherdig. Politiet har ikke etterlyst Futurum-mennene slik vi hper p i begynnelsen, og de begynte p mange ulike spor de mtte henlegge, bl.a. finne ut hvem som kjpte sprox-sko, brev og konvolutt, strips. Det er svrt skuffende nr de begynner p et spor og s legger det ddt. Det viser at de ikke vet hvordan de skal lse den. Har ingen tro p den nye totalt ukjente dama som liksom skal styre Norges vanskeligste etterforskning. Det er bedre at de gir opp. Dette er en sak for FBI, russisk etterretning
eller mer effektive og profesjonelle organer.
Nei her prater vi om en som klarer logge inn p ipad nr han mter p jobb, han leser e-post p den, har ogs en eldre pc hjemme, klart han klarer skrive e-poster...
Han er sta, gnien og en som ikke liker att andre har kontroll i jobben som ellers i livet, s att han m ha hjlp til skrive e-poster er bare for synsskyld...
Hvordan hun er som politimester hvet jeg ikke, men politimesteren er jo ikke en som jobber i etterforskningen, ikke hvar det noe nytt i den dagbladet reportasjen heller...
att hun utalte
" Politimester Ida Melbo ystese i st-politidistrikt sier Hagen-saken fortsatt har mange ubesvarte sprsml, og at saken vil etterforskes s lenge det fortsatt er relevante etterforskningsskritt."
og
"Det er jo som et puslespill, ikke sant. "
som egentlig er det jeg s som ikke er ordrett skrevi fr og sier ikke meg noe om etterforskningen hvrtfall, alle hvet etterforskningen ikke er ferdig og 99,999% av alle politi etterforskninger er som puslespill....
Men klart att etterforskere i norge ikke fr den beste og bredeste erfaringen i forhold til stater og land som usa,russland,storbritania, australia og mange mange andre, bare se p folketallet vrt, sier veldig mye att andre steder bor det minst like mange i en by som i hele norge...