Citat:
Velkommen tilbake Vaskebtta i seg selv betyr nok ikke s mye. Blir det sak mot TH vil vi se en indisierekke lang som et vondt r!Jeg tror ikke vaskebtta holder i retten mot TH (heller ikke noe annet jeg har hrt om).
Jeg synes at det er mye som peker p at GM nsket rette skelyset mot TH, men valg av virkemidler virker kaotisk og litt stakato (GM har prvd for hardt).
Jeg tror ikke at GM kunne forutse at TH fikk alibi. Derfor tror jeg den ryggende bilen kl 09:05 er involvert, og at AEH ble overfalt straks etter TH forlot hjemmet (kl 09:05-09:17). Overfallet ble litt forsinket pga AEHs telefonsamtaler o.l.
Jeg tror tidspunktet var nye planlagt nettopp fordi det ville bli vanskelig for TH f alibi, hvis overfallet skjedde straks TH forlot hjemmet.
GM kunne ikke forutse AEHs samtale med kontordamen like fr TH dro p jobb den morgenen - eller samtalen med snnen og sms til datteren. Jeg tror GM mtte vente til AEH hadde lagt ifra seg mobilen.
Jeg synes at det er mye som peker p at GM nsket rette skelyset mot TH, men valg av virkemidler virker kaotisk og litt stakato (GM har prvd for hardt).
Jeg tror ikke at GM kunne forutse at TH fikk alibi. Derfor tror jeg den ryggende bilen kl 09:05 er involvert, og at AEH ble overfalt straks etter TH forlot hjemmet (kl 09:05-09:17). Overfallet ble litt forsinket pga AEHs telefonsamtaler o.l.
Jeg tror tidspunktet var nye planlagt nettopp fordi det ville bli vanskelig for TH f alibi, hvis overfallet skjedde straks TH forlot hjemmet.
GM kunne ikke forutse AEHs samtale med kontordamen like fr TH dro p jobb den morgenen - eller samtalen med snnen og sms til datteren. Jeg tror GM mtte vente til AEH hadde lagt ifra seg mobilen.
Tror du GM er datteren som ikke har ringt/sms? Kanskje hun passet og leverte valpen. (Selv om en troverdig bruker her sier det var TEH) Du utelukker alle andre i familien som naturlig kunne ha vrt til stede, og vite at samtalene var over. Og at de var viktige. Men de var viktige for alibiet til TH!? S det kan ikke ha vrt noen som visste hva samtalene dreide seg om. En person som allerede var til stede ville visst at TH hadde sterk alibi. (Hvis det er han som sitter i bilen p Futurum videon da, men det vil ikke politiet oppklare for publikum.)
Eller tror du GM sto kikka inn i vinduene? Det er litt risky business... Og hvordan skulle (relativt) ukjent GM vite at det var den siste samtalen p en liten stund...? Og at et at AEH hadde ftt beskjed om ringe TEH akkurat denne dagen, og gjr det etter at bilen til TH har passert kamera til Futurum, s samtalen med lnn verifiseres? Det er jo griseflaks ikke bare at de ikke ble oppdaget luskende i buskene, men at de ventet til s viktig tlf aktivitet var utfrt og ferdig er for utrolig til vre sant. Det er bedre enn vinne frstepremie i lotto hundre ganger p rad... For TH alts!
Du har forvrig helt rett i at ingen kunne forutse at TH fikk alibi p denne mten, (med mindre det var planlagt) men hvis GM ventet til AEH la fra seg telefonen rundt 09:15:30 s burde de ha skjnt at n har TH sannsynligvis ankommet Futurum, og avbrutt og utsatt aksjonen Ingen lovbrudd var vel utfrt p det tidspunktet? Hvis meningen var frame TH. Uten livsbeviset som verifiseres etter at bilen til TH har ankommet jobb hadde han sittet i varetekt n.
Men hvem tror du er GM? Og hvorfor var det egentlig viktig at AEH hadde lagt fra seg telefonen?
Senast redigerad av Lurenskog 2020-07-27 kl. 03:44.
Senast redigerad av Lurenskog 2020-07-27 kl. 03:44.