Citat:
Ursprungligen postat av
Niffy
Du klarte finne det ene lille utsagnet som utpekte TH som mulig offer, ja.
Helhetsinntrykket av artikkelen tegner derimot et helt annet bilde.
Det som er interessant for meg, og jeg vil tro dette gjelder for flere enn meg, er jo nettopp hva Green mener har skjedd. Men det er kanskje uinteressant, da det ikke passer inn i deres teorier. Det siste var ikke spesielt rettet mot deg, men generelt mot de som har markert seg med sin arrogante skrsikkerhet. At Dagbladet prver "balansere" artikkelen for opprettholde mistanken mot TH, er vel helt som forventet.
Grunnlaget for denne skrsikkerheten er stort sett basert p politiets lekkasjer til mediene. Politiet flger selvflgelig med her p forumet, og de gnir seg nok i hendene og jubler nok over at de har ftt et slikt gjennomslag for svertekampanjene mot TH. Jeg utelukker ikke at TH kan vre skyldig, men jeg vil bli svrt overrasket, hvis det blir reist tiltale i denne saken.
Politiet gikk jo tidligere ut med at saken ville bli lst i lpet av fjorret. Saken str i stampe. Politiet har indisier, men mangler et lik og vitner. Det har blitt lansert flere motiv, men jeg synes ikke noen av dem er spesielt troverdige. Vi vet ikke en gang med 100% sikkerhet at AEH er drept. Det er sannsynlig at hun er drep, men vi VET ikke. N er det tid for br og soppsanking. Om f mneder starter jakta. Hun kan bli funnet , men jeg har mine tvil.