Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-02, 10:04
  #1
Bannlyst
Det enda sättet är att vita svenskar måste umgås mer med invandrare, så förstår dom snart att invandrare är onda.

Enda sättet är att förespråka mer invandring tills folk lär sig att invandrare inte är hjälplösa efterblivna barn utan har sina mörka sidor också, som oftast är långt mycket värre en dom vita svenskarnas mörka sidor.

Jag kommer taktikrösta för mer invandring, för att fler sedan ska rösta SD.

Det tar bara ett tag att vakna.

Vissa måste bli pissade i munnen eller få sitt eller en nära vän eller släktings anus spräckt av en negerdase innan dom vaknar. Eller varför inte få sin dotters huvud avhugget av hennes arabiska pojkvän.

Mer invandrare i Sverige = Mer röster på SD långsiktigt.

Så jag kommer rösta för mer invandring, kanske på miljöpartiet.

Kalla mig ond, men jag förespråkar en negerdase motvilligt i anus som väckarklocka, idioterna förtjänar inget mindre.

Tankar?
__________________
Senast redigerad av Kanlivet 2020-08-02 kl. 10:07.
Citera
2020-08-02, 10:12
  #2
Medlem
Bra om du får med dig dina kamrater på tåget, vi vill ha fler nya så de vita utrotas, då blir det stopp på galna vita män med svarta fyrkantmustascher.
Citera
2020-08-02, 10:17
  #3
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sir.hzzz
Bra om du får med dig dina kamrater på tåget, vi vill ha fler nya så de vita utrotas, då blir det stopp på galna vita män med svarta fyrkantmustascher.

Ja och här ser vi alltså urtypen av en ond invandrare som vill förinta alla goda människor.

För det är bara vita som är goda.

Vita är goda, svarta är onda. Det är fan en universiell och kosmisk lag.
__________________
Senast redigerad av Kanlivet 2020-08-02 kl. 10:20.
Citera
2020-08-02, 10:23
  #4
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanlivet
Det enda sättet är att vita svenskar måste umgås mer med invandrare, så förstår dom snart att invandrare är onda.

Enda sättet är att förespråka mer invandring tills folk lär sig att invandrare inte är hjälplösa efterblivna barn utan har sina mörka sidor också, som oftast är långt mycket värre en dom vita svenskarnas mörka sidor.

Jag kommer taktikrösta för mer invandring, för att fler sedan ska rösta SD.

Det tar bara ett tag att vakna.

Vissa måste bli pissade i munnen eller få sitt eller en nära vän eller släktings anus spräckt av en negerdase innan dom vaknar. Eller varför inte få sin dotters huvud avhugget av hennes arabiska pojkvän.

Mer invandrare i Sverige = Mer röster på SD långsiktigt.

Så jag kommer rösta för mer invandring, kanske på miljöpartiet.

Kalla mig ond, men jag förespråkar en negerdase motvilligt i anus som väckarklocka, idioterna förtjänar inget mindre.

Tankar?

Knivhugger du dig själv i magen också för att påvisa att knivar är farliga? Nej, vi ska inte ha mer invandring. Idiot. Mer invandring skulle endast åsamka oåterkallelig skada på samhället.
Citera
2020-08-02, 10:37
  #5
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir.hzzz
Bra om du får med dig dina kamrater på tåget, vi vill ha fler nya så de vita utrotas, då blir det stopp på galna vita män med svarta fyrkantmustascher.

Dom som invandrar är av samma etniska börd av ledande och styrande landsmän som är kopior av hitler.. Dvs isis, extrem islam och andra militära korrupta politiska styren i deras hemländer ...

Dom onda är defintivt inte ifrån europa sen länge.. du förespråkar en ny hitler och världsorning som ser ut så här och kommer ifrån samma kontinent: https://www.google.com/search?q=osam...AHrQz6JeI1dQvM

Du är den riktiga nazisten minst sagt, som importerar detta
__________________
Senast redigerad av maxorr 2020-08-02 kl. 10:42.
Citera
2020-08-02, 10:53
  #6
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Människor funkar inte så.
Om någon för 20-30 år sedan hade en välfungerande kristallkula och kunde visa folk vad deras röster kommer att resultera i, så hade människor sagt ett solklart nej till invandring.
Men, åren har visat att man kan vänja människor med VAD SOM HELST.

Ge dom en liten kaka mellan piskrappen, så kommer dom fortsätta ligga kvar och bli slagna, för att få en kaka till.

En del svenskar har blivit rikare, en del svenskar har fått nyare teknik att röra sig med, andra känner att dom har fått det allmänt bekvämare på hemmaplan.

Det räcker, för att dom ska blunda för hur grannen mår och hur horder av orcher svämmar över gatorna.

Kaka - piska -kaka - piska -......
Citera
2020-08-02, 12:09
  #7
Medlem
Oljeapans avatar
Är invandrare en homogen grupp?
Citera
2020-08-02, 12:50
  #8
Medlem
En jäkligt korkad taktik. Normalisera att rösta på/prata om partier som SD istället. Fortsätter MP komma med i riksdagen och SD får runt 20% så kommer svenskarna fortfarande vara rädda att bli kallade rasister.

Skulle däremot MP åka ut och SD skulle få 30%+, då skulle nästan en tredjedel av Sverige vara ”rasister” och färre skulle bry sig ett skit om vad vänsterblivna känslopolitiker tycker om en.
Citera
2020-08-02, 12:52
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arneweisskorrv
Människor funkar inte så.
Om någon för 20-30 år sedan hade en välfungerande kristallkula och kunde visa folk vad deras röster kommer att resultera i, så hade människor sagt ett solklart nej till invandring.
Men, åren har visat att man kan vänja människor med VAD SOM HELST.
Det är väl ingen som har röstat för det.
Citera
2020-08-02, 14:38
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Det är väl ingen som har röstat för det.

Jo. Vad trodde du att du röstade för egentligen? Det har varit ganska solklart de senaste 20 åren.
Citera
2020-08-02, 15:14
  #11
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Det är väl ingen som har röstat för det.

??????? Är du på riktigt?
Citera
2020-08-02, 15:16
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanlivet
Det enda sättet är att vita svenskar måste umgås mer med invandrare, så förstår dom snart att invandrare är onda.

Enda sättet är att förespråka mer invandring tills folk lär sig att invandrare inte är hjälplösa efterblivna barn utan har sina mörka sidor också, som oftast är långt mycket värre en dom vita svenskarnas mörka sidor.

Jag kommer taktikrösta för mer invandring, för att fler sedan ska rösta SD.

Det tar bara ett tag att vakna.

Vissa måste bli pissade i munnen eller få sitt eller en nära vän eller släktings anus spräckt av en negerdase innan dom vaknar. Eller varför inte få sin dotters huvud avhugget av hennes arabiska pojkvän.

Mer invandrare i Sverige = Mer röster på SD långsiktigt.

Så jag kommer rösta för mer invandring, kanske på miljöpartiet.

Kalla mig ond, men jag förespråkar en negerdase motvilligt i anus som väckarklocka, idioterna förtjänar inget mindre.

Tankar?
Blir du ond om du flyttar till ett annat land? Eller är du ond redan nu?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in