Citat:
Ursprungligen postat av
Niffy
Hvis det er noen som sloss s er det TH.
Hvorfor er det s inderlig flt for han bli sjekket ut som mistenkt i mordet p sin kone?
Det er kanskje her det er viktig dvele litt.
Jeg mener ikke at politiet er slemme eller ondsinnet. Jeg mener bare at de n er en opplagt
motpart.
De er et team p hvor mange? 30 mennesker? Og alle er overbevist om at TH er skyldig. De snakker med TH for f mer p han, f alibiet hans til sl sprekker, finne ut mer som kan hjelpe dem i rettsaken nr de skal beskrive motivet hans.
Jeg tror TH er sjansels hvis han prver snu politiets oppfatning. Han har dessuten prvd fr, uten lykkes.
Se ogs p idisierekken deres. Prv vre TH og motbevise den (ikke i en rettssak, men overfor politiet som er sikre i sin sak).
Det stemmer sikkert at de var nr en skillsmisse for 10 r siden.
Prv overbevise helt vanlige lnnsmottakere om at en milliradr mener det er viktig vre sparsommelig.
Hvordan skal TH forklare hvorfor ikke politiet fant hans fotspor p en slik mte at politifolk,som tror de har avgjrende indisier, slutter tenke p dette som indisier?
Det gr ikke.
Jeg hadde dessuten blitt forbanna p politiet for lenge siden. Han spurte dem flere ganger om han var mistenkt, og politiet nektet hver gang. Politiet lurte ham rett og slett.