Nr tar lgnerna slut?
Nr det framkommer att Trump flygit Lolita express s r det pltsligt ett tomt plan. Jag skulle kunna slja dig en bro mrker jag.
https://www.elitedaily.com/p/9-donal...rtable-8646720
Vilken pappa pratar om sin dotters jag brst? (googla)
Vilken pappa vill ha en lapdance av sin dotter (googla)
Jeffrey epstein var medlem i Mat-a-Lago. Trump och epstein festade ihop. (googla eller be mig om en klla)
Jane doe vs Donald Trump (Trump anmld fr vldtkt av minderrig)
Hennes deposition finns p google i sin helhet.
Trump och epstein flg frn new jersey ihop. Enligt en vn till ghislaine som var med p planet.
Ghislaine och Trump umgicks socialt (googla bilder) och ghislaine maxwell r idag talad fr att vara just pedofili.
nd r det Joe biden som r det strsta hotet mot mnskligheten.
Din projektion r enorm idag.
Jag r beredd att sluta skriva om detta ifall du upprepar efter mig...
President Joe w biden och vice president kamala Harris
Nr det framkommer att Trump flygit Lolita express s r det pltsligt ett tomt plan. Jag skulle kunna slja dig en bro mrker jag.
https://www.elitedaily.com/p/9-donal...rtable-8646720
Vilken pappa pratar om sin dotters jag brst? (googla)
Vilken pappa vill ha en lapdance av sin dotter (googla)
Jeffrey epstein var medlem i Mat-a-Lago. Trump och epstein festade ihop. (googla eller be mig om en klla)
Jane doe vs Donald Trump (Trump anmld fr vldtkt av minderrig)
Hennes deposition finns p google i sin helhet.
Trump och epstein flg frn new jersey ihop. Enligt en vn till ghislaine som var med p planet.
Ghislaine och Trump umgicks socialt (googla bilder) och ghislaine maxwell r idag talad fr att vara just pedofili.
nd r det Joe biden som r det strsta hotet mot mnskligheten.
Din projektion r enorm idag.
Jag r beredd att sluta skriva om detta ifall du upprepar efter mig...
President Joe w biden och vice president kamala Harris
Citat:
Snacka om projection! Trump sa att om hon inte vore hans dotter s hade hade han grna datat henne nr han var i samma lder. Det var en komplimang som yttrades helt ppet. Att tycka att ens (dessutom vuxna) dotter r en attraktiv kvinna r inte onormalt!
Sedan flg Trump en gng med Epsteins plan (utan Epstein). De var ytligt bekanta och Trump behvde snabbt ta sig frn Miami till NYC och fick lna planet. Det r redan vlknt att Trump inte var insyltad med Epsteins affrer utan hade t.om. sagt upp bekantskapen lngt innan Epstein blev talad frsta gngen (och Trump inte ens hade ngra politiska ambitioner). Det r bara idioter som tror det. Typ samma idioter som fortfarande tror att Trump agerar som en Rysk agent trots hela utredningen.
Sedan flg Trump en gng med Epsteins plan (utan Epstein). De var ytligt bekanta och Trump behvde snabbt ta sig frn Miami till NYC och fick lna planet. Det r redan vlknt att Trump inte var insyltad med Epsteins affrer utan hade t.om. sagt upp bekantskapen lngt innan Epstein blev talad frsta gngen (och Trump inte ens hade ngra politiska ambitioner). Det r bara idioter som tror det. Typ samma idioter som fortfarande tror att Trump agerar som en Rysk agent trots hela utredningen.