Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-08-12, 14:26
Bannlyst
Nr tar lgnerna slut?
Nr det framkommer att Trump flygit Lolita express s r det pltsligt ett tomt plan. Jag skulle kunna slja dig en bro mrker jag.

https://www.elitedaily.com/p/9-donal...rtable-8646720
Vilken pappa pratar om sin dotters jag brst? (googla)
Vilken pappa vill ha en lapdance av sin dotter (googla)
Jeffrey epstein var medlem i Mat-a-Lago. Trump och epstein festade ihop. (googla eller be mig om en klla)
Jane doe vs Donald Trump (Trump anmld fr vldtkt av minderrig)
Hennes deposition finns p google i sin helhet.

Trump och epstein flg frn new jersey ihop. Enligt en vn till ghislaine som var med p planet.
Ghislaine och Trump umgicks socialt (googla bilder) och ghislaine maxwell r idag talad fr att vara just pedofili.

nd r det Joe biden som r det strsta hotet mot mnskligheten.

Din projektion r enorm idag.
Jag r beredd att sluta skriva om detta ifall du upprepar efter mig...

President Joe w biden och vice president kamala Harris

Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Snacka om projection! Trump sa att om hon inte vore hans dotter s hade hade han grna datat henne nr han var i samma lder. Det var en komplimang som yttrades helt ppet. Att tycka att ens (dessutom vuxna) dotter r en attraktiv kvinna r inte onormalt!

Sedan flg Trump en gng med Epsteins plan (utan Epstein). De var ytligt bekanta och Trump behvde snabbt ta sig frn Miami till NYC och fick lna planet. Det r redan vlknt att Trump inte var insyltad med Epsteins affrer utan hade t.om. sagt upp bekantskapen lngt innan Epstein blev talad frsta gngen (och Trump inte ens hade ngra politiska ambitioner). Det r bara idioter som tror det. Typ samma idioter som fortfarande tror att Trump agerar som en Rysk agent trots hela utredningen.
2020-08-12, 14:29
Bannlyst
Ingen tar bill Clinton i frsvar. Om det framkommer att han legat med minderriga s br han utredas av fbi. P samma stt som Trump borde utredas fr fallet med minderriga Jane doe va Donald John Trump vid Manhattans domstol.

Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Kanske lite OT, men det r ju stor skillnad p att sga "min dotter r vacker" och "jag vill dejta min dotter, synd att hon r min dotter bara". Han sa det ju dessutom i meningen efter att han sa att hon har en snygg kropp och antytt att hon hade passat i Playboy. Han har dessutom antytt flera gnger att han hade dejtat henne om hon inte vore hans dotter, fattar inte varfr man inte bara kan medge att detta r sjukt jvla creepy. Jag har aldrig i hela mitt liv hrt en man prata om att han hade dejtat sin dotter, det har aldrig hnt och hade ngot i min bekantskapskrets gjort det s hade jag tyckt att det var riktigt obehagligt

Dremot hller jag med om det du sger om Epstein, jag tror inte att Trumps kopplingar till Epstein var lika starka som t.ex. Bills eller Andrews

M hnda. Men varfr ltsas som om det r normalt fr en president att ge sina vlnskningar till den just nu mest knda pedofilen i vrlden?
2020-08-12, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Vilka Swing states r det som gller i r? Ngon som har ngot vettigt argument varfr de skulle ha svngt i s fall? Svar som "Trump suger" kommer inte att besvaras.
Min personliga sikt r att fljande delstater r in play i r. Fick listan genom att googla battleground states 2020.

New Mexico
Arizona
Michigan
Pennsylvania
North Carolina
Ohio
Florida
Halva delstaten New Hampshire
Wisconsin

Trump suger
2020-08-12, 14:33
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
M hnda. Men varfr ltsas som om det r normalt fr en president att ge sina vlnskningar till den just nu mest knda pedofilen i vrlden?

Ingen aning, antagligen fr att han snackar ur rven som vanligt. Varfr sa Trump nyligen att spanska flugan ledde till andra vrldskrigets slut? Varannan sak som han slnger ur sig r osammanhngande smrja, och jag tror att vi kan kategorisera hans vlnskningar till Maxwell som sdant. Tror inte att han tnker innan han talar, hade han gjort det s hade han fattat att ven om det vore s att han genuint nskar Maxwell vl s vore det korkat som in i helvete att sga det

Det r dock lite kul att Trumpsupportrar inte gjort en strre grej av att han nskar henne vl, med tanke p vilken explosion det hade blivit inom Q-rrelsen om det vore Clinton som gjorde det hahaha
2020-08-12, 14:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Vilka Swing states r det som gller i r? Ngon som har ngot vettigt argument varfr de skulle ha svngt i s fall? Svar som "Trump suger" kommer inte att besvaras.

Florida och Texas talas det vldigt mycket om, speciellt Florida
2020-08-12, 14:41
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:

Florida r vl en, hrt drabbat av corona, lngsam terhmtning efter massarbetslsheten under vren. Lr inte g mycket snabbare heller med tanke p hur man missktt coronakrisen. Biden leder med 5% just nu men den staten avgrs alltid med mycket mindre marginal
2020-08-12, 14:42
Medlem
valleros avatar
Citat:
Nr tar lgnerna slut?
Nr det framkommer att Trump flygit Lolita express s r det pltsligt ett tomt plan. Jag skulle kunna slja dig en bro mrker jag.
Jag sa inte att planet var tomt men Epstein var inte ombord. Men du menar vl att planet stndigt hade en stab av 12-riga massser!
Citat:
Vilken pappa vill ha en lapdance av sin dotter (googla)
https://www.snopes.com/fact-check/iv...p-lap-sitting/
Citat:
Jeffrey epstein var medlem i Mat-a-Lago. Trump och epstein festade ihop. (googla eller be mig om en klla)
Precis! Den klubb som Epstein kastades ut frn p livstid fr att han raggat p en anstllds dotter! Att de tidigare varit ytligt bekanta r vlknt.
Citat:
Jane doe vs Donald Trump (Trump anmld fr vldtkt av minderrig)
Hennes deposition finns p google i sin helhet.
En anmlan som har blivit helt frkastad som osann och nedlagd!

Jag tror det r du som behver googla lite.
2020-08-12, 14:45
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Jag sa inte att planet var tomt men Epstein var inte ombord. Men du menar vl att planet stndigt hade en stab av 12-riga massser!

https://www.snopes.com/fact-check/iv...p-lap-sitting/

Precis! Den klubb som Epstein kastades ut frn p livstid fr att han raggat p en anstllds dotter! Att de tidigare varit ytligt bekanta r vlknt.

En anmlan som har blivit helt frkastad som osann och nedlagd!

Jag tror det r du som behver googla lite.
Ja, Epstein r ett stort problem fr trumpen, speciellt efter Maxwell hyllningarna.
Och tidigare erfarenheter vi har med trumpen som g in till minderriga tjejer och trotsa runt dr, och pedofil uttalanden om dotter.
2020-08-12, 14:56
Medlem
valleros avatar
Citat:
Valet av Harris och hennes ppna motstnd mot fracking gr att demokraterna kan rkna bort Pennsylvania och Ohio. Ifall fracking r bra eller dligt r inte min pong utan att dessa stater knappast kommer rsta fr ett frbud mot ngot som skapat massor av jobb i dessa stater.
2020-08-12, 14:59
Medlem
volvo 240s avatar
Fre Corona s pratades det om att Trump skulle ta hem i stort sett allt. Nu tror jag att han vinner men med en mindre marginal. Tyvrr s har endel mnniskor redan glmt att han hade ftt ner aerbetslsheten till rekordlga niver och att ekonomin var i toppskick fre Corona, ngot inget land eller regering kunnat frbereda sig p. Arbetslsheten gr nu terigen fort nert men det r nog inte ngot alla fr veta. Det r s sjukt hur oppositonen och medierna kan fortstta att hata en vald president i fyra r. Det r riktigt sjukt. Nog fan ogillar jag Lfvn men det r han som vann valet och jag accepterar att han r min statsminister. Fr frska igen i nsta val. Dessutom i USA s har de ju midterm val s en administration fr ju aldrig fyra r p sig att gra det de tnkt utan en massa avbrott och tjaffs.
2020-08-12, 15:02
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Fre Corona s pratades det om att Trump skulle ta hem i stort sett allt. Nu tror jag att han vinner men med en mindre marginal. Tyvrr s har endel mnniskor redan glmt att han hade ftt ner aerbetslsheten till rekordlga niver och att ekonomin var i toppskick fre Corona, ngot inget land eller regering kunnat frbereda sig p. Arbetslsheten gr nu terigen fort nert men det r nog inte ngot alla fr veta. Det r s sjukt hur oppositonen och medierna kan fortstta att hata en vald president i fyra r. Det r riktigt sjukt. Nog fan ogillar jag Lfvn men det r han som vann valet och jag accepterar att han r min statsminister. Fr frska igen i nsta val. Dessutom i USA s har de ju midterm val s en administration fr ju aldrig fyra r p sig att gra det de tnkt utan en massa avbrott och tjaffs.

Obama var ju dock hatad i 8 r av republikanerna, det r extremt polariserat i USA och har varit det lnge nu
2020-08-12, 15:15
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Min personliga sikt r att fljande delstater r in play i r. Fick listan genom att googla battleground states 2020.

New Mexico
Arizona
Michigan
Pennsylvania
North Carolina
Ohio
Florida
Halva delstaten New Hampshire
Wisconsin

Trump suger

Tur att du inte styr ver detta d. Flera av dessa stater r redan rejlt Republikanska men MSM rapportererar ej, ex Florida.

Med Kamala Harris och 15-25dgr framt har vi egentligen bara att diskutera huruvida Michigan och New Mexico kliver ver till Trump.

Mnga hr tror att det blir jmt, kan skert knnas s med MSM som flaggar fel dagarna i nda, men slutlig landslide fr Trump r p vg. Kommer Kayne tillskott r frgan om Trump vinner fler demokratiska stater. Kan bli historisk seger fr Trump.

Trump:
40% Svarta
50% Latinos
Kayne West

L.A.N.D.S.L.I.D.E

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här