Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-08-12, 12:52
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muck12
Fr att vara krass var pollsen till Clintons frdel frra valet och oddsen p spelbolagen hade ca 10x pengarna p Trump som segrare, den hr gngen r det 2.5x pengarna.

Rent statistiskt ser det allts p olika stt bttre ut fr Trump nu n vad det gjorde frra gngen, ven om han r i underlge.

Borde inte detta tala till Trumps frdel eller vad r annorlunda nu?

Det r inte helt osannolikt att opinionsinstituten fortfarande har svrt att mta Trump's vljare, men spelbolagens frvnansvrd lga odds beror antagligen p att mnga fler tror att Trump vinner valet den hr gngen n 2016 drav dem lga oddsen.
2020-08-12, 12:56
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Det enda Trump behver fr att vinna r att lgga ut ngon compilation of creepy Biden ngra dagar innan valet. Fan vad han verkar vidrig.
det finns ju frsts inte hundratals video p hur vidrig Svampkuken r?
2020-08-12, 12:57
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unggoy
Finns det ngon av de kandidater som nmnts serist i diskussionen som du inte hade dragit samma slutsats om?

Absolut. Som omnmnt tidigare hade Susan Rice varit ett vsentligt bttre val ur perspektivet vinna tillbaka svarta rster.

Kamala Harris har inga barn och r Kalifornien radikal, varifrn mnga flyr. Detta r inget bra nr du skall vinna rster i andra stater n CA och NY. Men Ni fr givetvis hylla valet bst Ni vill. Jag tror det var bland det smsta val man kan ha gjort vilket r bra fr Trump.

Detta visar ven p att valet i November str mellan Trump och Harris, d Biden vid en vinst kliver av innan halvrsskiftet 2021 av hlsoskl. Detta kommer att trummas in i Amerikanska vljare till dess.
2020-08-12, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Hon kan komma att dra nytta av det dock, Pence r trkig att lyssna p och han r ganska monoton i mitt tycke, med andra ord i mitt tycke en vldigt dlig talare.

Man lyssnar hellre p en energisk talare n ett smnpiller.

Utver att skra den evangeliska rsten, vilket var och r anledningen till att Trumpen har honom som VP, s har Pence en frdel till. Han ser ut precis som den gravt Hollywood-skadade amerikanska allmnheten frvntar sig att president ska se ut. Stel och trkig men stabil och ngotsnr plitlig..

Frr i tiden nr bda partierna lika skert som amen kyrkan hade vita mn som kandidater s var idealet generellt att hitta en VP som var rtt lik huvudkandidaten men utan ngon direkt lyster fr huvudkandidaten ville sklart inte sra sitt ego med att behva spela andrafiolen. Skrckexemplet p nr det gr riktigt fel var nr McCain fick fr sig att skippa Lieberman och istllet mixa upp sin ticket med Palin..

Visserligen hade han naturligtvis braktorskat vad han n gjorde, inte ens Jesus hade kunnat vinna som republikan efter 8 r med W Bush vid rodret, men med Lieberman s hade han iaf sluppit pekas ut som huvudansvarig fr att skjuta ver maktbasen i partiet till Palin-sfren och en ofrnkomlig transportstrcka senare Donald Trump..
2020-08-12, 13:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Att ens nmna detta nr Trumps motstndare r Creepy Joe Biden...

Du menar president creepy Joe biden med kontroll ver en enad kongress?

Hej d trumpism.
2020-08-12, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
det finns ju frsts inte hundratals video p hur vidrig Svampkuken r?
Projection.

Donald Trump filmades nr han sa att han vill ligga med sin minderriga dotter.
Donald Trump flg med epsteins Lolita express.

Klart trollen anklagar joe biden fr att vara creepy.
2020-08-12, 13:52
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Absolut. Som omnmnt tidigare hade Susan Rice varit ett vsentligt bttre val ur perspektivet vinna tillbaka svarta rster.

Kamala Harris har inga barn och r Kalifornien radikal, varifrn mnga flyr. Detta r inget bra nr du skall vinna rster i andra stater n CA och NY. Men Ni fr givetvis hylla valet bst Ni vill. Jag tror det var bland det smsta val man kan ha gjort vilket r bra fr Trump.

Detta visar ven p att valet i November str mellan Trump och Harris, d Biden vid en vinst kliver av innan halvrsskiftet 2021 av hlsoskl. Detta kommer att trummas in i Amerikanska vljare till dess.
Kamala Harris r djupt impopulr ven bland svarta. Hon kommer inte vinna ngra stater utver de som redan rstar Dem oavsett kandidater (som Kalifornien). Jag kan inte se Demokraterna vinna med denna uppstllning. Det r viktigt att frst att Biden inte grejar en valkampanj utan att debattera Trump live. Och det grejar han helt enkelt inte. Hans demens r ju skenande. Och Harris r en falsk orm som kommer skoningslst exponeras fr alla uttalanden hon gjort. T.ex. att hon trodde helt och fullt p sexanklagelserna mot Biden. Och nu stller hon sig vid hans sida... Sanslst!
2020-08-12, 13:53
Bannlyst
Enligt denna Georgetown mtning s har nu joe biden gtt om Trump i vem vljarna litar p nr det gller att hantera ekonomin.
Detta gller fr alla ldersgrupper. Inkl mn ver 50 r som r Trumps base.
https://youtu.be/PJn5mH9LndM

Slutsats. Donald Trump r fucked. Svida han inte lyckas krossa US Postal i tid till valet s finns det ingen chans fr honom att vinna.
Rkna med att han avgr o slpper fram Pence/Haley
2020-08-12, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Kamala Harris r djupt impopulr ven bland svarta. Hon kommer inte vinna ngra stater utver de som redan rstar Dem oavsett kandidater (som Kalifornien). Jag kan inte se Demokraterna vinna med denna uppstllning. Det r viktigt att frst att Biden inte grejar en valkampanj utan att debattera Trump live. Och det grejar han helt enkelt inte. Hans demens r ju skenande. Och Harris r en falsk orm som kommer skoningslst exponeras fr alla uttalanden hon gjort. T.ex. att hon trodde helt och fullt p sexanklagelserna mot Biden. Och nu stller hon sig vid hans sida... Sanslst!

S Trump frlorar mot en falsk orm och en dement creepy gubbe. Hur hatad mste man vara fr att vljarna fredrar biden/Harris isfall?
2020-08-12, 14:12
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Projection.

Donald Trump filmades nr han sa att han vill ligga med sin minderriga dotter.
Donald Trump flg med epsteins Lolita express.

Klart trollen anklagar joe biden fr att vara creepy.
Snacka om projection! Trump sa att om hon inte vore hans dotter s hade hade han grna datat henne nr han var i samma lder. Det var en komplimang som yttrades helt ppet. Att tycka att ens (dessutom vuxna) dotter r en attraktiv kvinna r inte onormalt!

Sedan flg Trump en gng med Epsteins plan (utan Epstein). De var ytligt bekanta och Trump behvde snabbt ta sig frn Miami till NYC och fick lna planet. Det r redan vlknt att Trump inte var insyltad med Epsteins affrer utan hade t.om. sagt upp bekantskapen lngt innan Epstein blev talad frsta gngen (och Trump inte ens hade ngra politiska ambitioner). Det r bara idioter som tror det. Typ samma idioter som fortfarande tror att Trump agerar som en Rysk agent trots hela utredningen.
2020-08-12, 14:21
Medlem
badbollen3s avatar
Vilka Swing states r det som gller i r? Ngon som har ngot vettigt argument varfr de skulle ha svngt i s fall? Svar som "Trump suger" kommer inte att besvaras.
2020-08-12, 14:25
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Att tycka att ens (dessutom vuxna) dotter r en attraktiv kvinna r inte onormalt!

Kanske lite OT, men det r ju stor skillnad p att sga "min dotter r vacker" och "jag vill dejta min dotter, synd att hon r min dotter bara". Han sa det ju dessutom i meningen efter att han sa att hon har en snygg kropp och antytt att hon hade passat i Playboy. Han har dessutom antytt flera gnger att han hade dejtat henne om hon inte vore hans dotter, fattar inte varfr man inte bara kan medge att detta r sjukt jvla creepy. Jag har aldrig i hela mitt liv hrt en man prata om att han hade dejtat sin dotter, det har aldrig hnt och hade ngot i min bekantskapskrets gjort det s hade jag tyckt att det var riktigt obehagligt

Dremot hller jag med om det du sger om Epstein, jag tror inte att Trumps kopplingar till Epstein var lika starka som t.ex. Bills eller Andrews

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in