Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Dette tror jeg du har helt rett i. Futurum-mennene er villedning.
Men hvem er de? Jeg husker at politiet bekreftet at det var to forskjellige menn, blant annet at de to har forskjellige hyder.
Kan det virkelig vre TH selv, som hermer kidnapperne fra 2016 foran kameraet?
Da politiet gjorde ransakinger p Futurum, mener jeg at de bar ut noe sengety, dyner osv. Hadde TH mulighet til overnatte p kontoret? Hadde han private vrelser der?
Kan han ha vet p agere kidnapper selv, etter at kameraene p Futurum ble installert.
Det er noe med disse Futurum-mennene, politiet uttalte engang noe snt som at de hadde en id, eller en forklaring, om hvorfor Futurum-mennene ikke var interessante for etterforskningen lenger. Men, de gikk jo ikke i detalj da.
Det kan hende jeg er helt p brtur, men jeg tror ikke de gikk der helt tilfeldig.
Hvem det er, er et godt sprsml. Jeg tror ikke det er TH, men min teori er at de ikke er norske og forlengst ute av landet. Luemannen har en s spesiell gange at han er lett kjenne igjen p stilen.
Desto mer vi analyserer, jo mer slr det meg hvor grundig og nitidig denne handlingen er planlagt. Det m ha tatt flere r, fr den frste tanken meldte seg, til handling ble satt i praksis.
Men nr man frst forstr villedningen, er det lett se fingeravtrykkene i handlingen.
Jeg har studert trusselbrevet i lengre tid og vil komme tilbake med en tolkning.