Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-13, 16:24
Medlem
Zloths avatar
Äckeljuden ska bara hålla sin käft.
Citera
2020-08-13, 16:25
Medlem
Mingla101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
George Soros har ALDRIG rätt. Vad den idioten säger så låt oss göra tvärtom. Det kommer vara bäst för oss.

Att göra tvärtom vad extremvänstern vill tycker jag i dom allra flesta fall är det bästa.
Men vi får inte glömma bort att också tänka själva.
Citera
2020-08-13, 16:28
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VenomElite
Judar bryr sig bara om pengar, särskilt andras pengar och vill lägga judenäsan på pengarna

Att han kommer att dö är dock säkert, gammal som han är. Vill bara förstå varför han bryr sig om sveriges pengar dock?

Här har vi mer av hans kritik:

https://www.expressen.se/nyheter/geo...ket-sjalviskt/
Sverige låtsades ju försöka spara lite men blev rått överkörda.

Soros har nog fått i uppgift att hota lite. Alla som talar om att spara skall få veta att det har noterats.

Calle Bildt förlorade förmodligen hela Sveriges valutareserv när Soros satte in attack 1992. Så när Soros talar om att Sverige nu gör fel blir Löfven skraj och lyder.
Citera
2020-08-13, 16:37
Medlem
Kan någon informera mig om vad han har med beslutsfattande i EU att göra? Jag vet att han är på besök och umgås med politiker i parlamentet... men det här känns ju lite som att lyssna på Bill Gates vad gäller politik. Jag tycker att Gates ska hålla sig till datorer och Soros får väl driva den agenda han vill...däremot så finns det väl ingen anledning att lyssna på han för att han har stålar?

Vad ska han göra, förstöra ett lands ekonomi? Folk har ögonen på juden nu. Han skulle bli kastad åt vargarna.
Senast redigerad av joeykiller 2020-08-13 kl. 16:43.
Citera
2020-08-13, 16:44
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeykiller
Kan någon informera mig om vad han har med beslutsfattande i EU att göra? Jag vet att han är på besök och umgås med politiker i parlamentet... men det här känns ju lite som att lyssna på Bill Gates vad gäller politik. Jag tycker att Gates ska hålla sig till datorer och Soros får väl driva den agenda han vill...däremot så finns det väl ingen anledning att lyssna på han för att han har stålar?
Storfinansens mål är att ta över Europa genom att vi hamnar i skuld till dem. Därför lägger sig Soros i EU:s politik. De vill att EU lånar deras pengar och gör av med pengarna. Vad EU gör med pengarna har mindre betydelse. Bara vi hamnar i skuld.
Senast redigerad av wwr 2020-08-13 kl. 16:49.
Citera
2020-08-13, 17:02
Medlem
BlackScorpion-Swes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tornor
Soros är bra, låt han göra som han vill, ni gör ju som ni vill.

Vad är bra med att tjäna pengar på vår demoralisering? Du är inte så inläst på Soros va?
Citera
2020-08-13, 17:08
Medlem
Knivur-273s avatar
Jag tycker man bör fokusera på hans destruktiva politiska agenda fram för allt.
Citera
2020-08-13, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlauBalls
Judenäsan Soros är ju en sionist jude som har ställt till med elänade världen över för att ge makt och pengar åt Rotschild familjen som judenäsan arbetar för. Förhoppningsvis dör han snart av ålder eller tidigare så blir världen lite bättre.

jo säkert att han kommer dö men vilka är hans adepter månntro ,förlåt aldrig ,glöm aldrig
Citera
2020-08-13, 17:25
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darwin
Vi kanske skulle haft bättre råd om gubbfan personligen inte gjort sitt bästa för att sabotera Sveriges ekonomi under krisen i början på 90-talet...

Ja han är en ond och girig jude som inte drar sig för att spela filantrop. Varför lyssna på denne förljugne skojare till kapitalist?
Citera
2020-08-13, 17:31
Medlem
ThePassengerRs avatar
Vilka bevis finns för att han arbetar som underhuggare till Rothschild-släktet?
Citera
2020-08-13, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Så skriver SvD i en låst artikel. https://www.svd.se/soros-pekar-ut-sv...cket-sjalviskt

Tyvärr kan jag bara läsa ingressen och början på texten, men som jag förstår så prioriterar Sverige pandemin före klimatet..

Ingressen:

Europa har inte nog med pengar för att klara både pandemin och klimatkrisen. Och en av bovarna bakom det är Sverige. Det anser mångmiljardären och filantropen George Soros.

Har han rätt?
Bör Sverige dra ned på åtgärder som korttidpermiteringar osv för att ha råd att satsa på klimatet.
Tycker den gamla judegubben ska hålla käften. många länder har förbjudit honom att handla med aktier. Senast Polen
Citera
2020-08-13, 17:41
Medlem
Soros är då troligen en av dom som lånar ut och hens vinst blir mindre för att stödprogrammet är mindre. Det borde vara 0kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in