2020-08-22, 00:22
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tauceti
Javisst hade Trump kunnat sktt coronakrisen mycket bttre. Innan krisen s var han en storfavorit i valet. Men han var inte tillrckligt sympatisk och folk knner att han inte bryr sig tillrckligt mycket. Han borde lyssna mer p sina rdgivare. Men han r som han r, och behver inte rd frn andra - tnker han. En dlig egenskap som har frstrt en massa fr honom som president.

Precis, narcissismen hos Trump r helt klart hans smsta egenskap, men tyvrr inget karaktrsdrag som kommer att ndras.
2020-08-22, 00:28
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makroekonomen
Man behver inte vara rasist bara fr att man stdjer donald trump.Men man behver vara bekvm med att stdja en rasist till president...Ni r galna hela bunten.

Men snlla mnniska, sluta med alla infantila rasistanklagelser nr du inte har p ftterna. Tycker p fullaste allvar att Bidens historia r bttre n Trumps nr det gller rasism? Det r ju just den sortens retorik som gr att det inte gr och diskutera med anti-trumparna, oserist.
2020-08-22, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IQ-145
Ursprungligen postat av sirup
Acceptera r synonymt med godknna och godta och kan bland annat beskrivas som sger ja till erbjudande; gr med p, godknner, vlkomnar. Ordet r motsatsen till underknna.

Du verkar vara en aningen frvirrad. Sirup r definitivt inte pro-Trump, s vad dillar du om?
Du verkar projicera dig sjlv med dina uttryck som, fnar, drar och troll.

Du skriver att du fascineras av att en con man som varit demokrat i hela sitt liv, berikar sig sjlv.
Ja, det r en klockren beskrivning av Biden, som under sina nstan 50 r i politiken inte har gjort ngonting annat n berikat sig och sin familj, en riktig con-man med andra ord. Det mest flagranta exemplet r hela Ukraina & Kina affren.

Delar av st/centraleuropa r f.. numera den sista bastiljonen i Europa som hller emot det som sker i vriga Europa, och det ska vi vara glada fr.

Tack fr att du ptalar mitt misstag. Det var riktat mot dig inte mot sirup

verlag tycker jag att du r orlig med fakta och inte r hr fr att diskutera valet. Ditt hat mot alla de som inte tycker om Trump r vad som driver dig.
Skulle vi diskutera nyanser i bidens och Trumps infrastruktur politik s skulle drarna inkl du sjlv sluta lsa inlgg i denna trd. Det r kaoset och den politiska cirkusen som lockar dig.

Och jag fascineras av att en con man som varit demokrat i hela sitt liv, berikar sig sjlv och anvnder sig av er rdsla fr feminism, hbtq, invandrare, och kvinnor som inte vill ha er, till att behlla ett kultliknande std.
Denna vg av missnje spred sig till brexit-UK och sedan till steuropa dr auktoritra ledare nu avskaffar demokrati.

Ni r fnar. Men jag r minst lika dum som frsker diskutera politik med en samling troll.
2020-08-22, 00:33
Bannlyst
Citat:
Men snlla mnniska, sluta med alla infantila rasistanklagelser nr du inte har p ftterna. Tycker p fullaste allvar att Bidens historia r bttre n Trumps nr det gller rasism? Det r ju just den sortens retorik som gr att det inte gr och diskutera med anti-trumparna, oserist.
Det som r mest troligt r att Donald Trump frlorar.
Eventuellt bildas en trump crimes commission och frst d fr vi reda p omfattningen av Donald Trumps katastrofala mbete.

Jag menar att Donald Trumps huvudsakliga syfte r att frstra atlant-alliansen och frsvaga Europa (tyskland,frankrike,UK) p uppdrag av ryska oligarker.

Rubiorapporten i senaten gr gllande att Donald Trump var medveten om och gladeligen mottog rysslands hjlp i att vinna valet.
Att Steve Bannon greps direkt efter att senatens vol5 slpptes, innebr att han kommer kra en plea bargain. Dvs bertta allt han vet om Donald Trumps kopplingar till ryssland, fr att slippa sitta livstid i fngelse.

Donald Trump r en marionett till Ryssland. Och nr President Joe Biden tar ver s kommer omfattningen av Trumps korruption att avsljas. Frst d kommer hela vrlden att avfrda denna hgerpopulistiska skrppolitik och Trumpism kommer att relegeras till papperskorgen.
2020-08-22, 00:33
Medlem
Nixters avatar
Viktigt: Corona rasar i antal case i USA fr 4:e veckan i rad nu.

Trump helt jmn med Biden i Pennsylvania och Minnesota.

Poff.
Senast redigerad av Nixter 2020-08-22 kl. 00:41.
2020-08-22, 00:35
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Tack fr att du ptalar mitt misstag. Det var riktat mot dig inte mot sirup

verlag tycker jag att du r orlig med fakta och inte r hr fr att diskutera valet. Ditt hat mot alla de som inte tycker om Trump r vad som driver dig.
Skulle vi diskutera nyanser i bidens och Trumps infrastruktur politik s skulle drarna inkl du sjlv sluta lsa inlgg i denna trd. Det r kaoset och den politiska cirkusen som lockar dig.

Och jag fascineras av att en con man som varit demokrat i hela sitt liv, berikar sig sjlv och anvnder sig av er rdsla fr feminism, hbtq, invandrare, och kvinnor som inte vill ha er, till att behlla ett kultliknande std.
Denna vg av missnje spred sig till brexit-UK och sedan till steuropa dr auktoritra ledare nu avskaffar demokrati.

Ni r fnar. Men jag r minst lika dum som frsker diskutera politik med en samling troll.

Ja, nu verkar du nnu mer frvirrad.

1) Du repeterade ditt meddelande och kom inte med ngot nytt
2) ...och vad svarade du egentligen p?, eftersom du infogade Sirups meddelande.

Har du ngot med substans att sga, n en massa knsloutbrott?
Frsk diskutera som en vuxen mnniska.
2020-08-22, 00:39
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Det som r mest troligt r att Donald Trump frlorar.
Eventuellt bildas en trump crimes commission och frst d fr vi reda p omfattningen av Donald Trumps katastrofala mbete.

Jag menar att Donald Trumps huvudsakliga syfte r att frstra atlant-alliansen och frsvaga Europa (tyskland,frankrike,UK) p uppdrag av ryska oligarker.

Rubiorapporten i senaten gr gllande att Donald Trump var medveten om och gladeligen mottog rysslands hjlp i att vinna valet.
Att Steve Bannon greps direkt efter att senatens vol5 slpptes, innebr att han kommer kra en plea bargain. Dvs bertta allt han vet om Donald Trumps kopplingar till ryssland, fr att slippa sitta livstid i fngelse.

Donald Trump r en marionett till Ryssland. Och nr President Joe Biden tar ver s kommer omfattningen av Trumps korruption att avsljas. Frst d kommer hela vrlden att avfrda denna hgerpopulistiska skrppolitik och Trumpism kommer att relegeras till papperskorgen.

Ok, tack, det var bttre frn din sida, och jag ber om urskt i fall jag var lite elak dr.
Vad tycker du sjlv att Biden har producerat under sina nstan 50 r i politiken?, frutom krig och korruption d.
2020-08-22, 00:41
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Viktigt: Corona rasar i antal case i USA fr 4:e veckan i rad nu.

Trump helt jmn med Biden i Pennsylvania.

Poff.

Pennsylvania sammanvgda underskningar:
Trump 44.3%
Biden 50.2%
Biden lead 5.9% solid.

S var det med det. Poff.

https://projects.fivethirtyeight.com.../pennsylvania/
2020-08-22, 00:44
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Jag menar att Donald Trumps huvudsakliga syfte r att frstra atlant-alliansen och frsvaga Europa (tyskland,frankrike,UK) p uppdrag av ryska oligarker...Donald Trump r en marionett till Ryssland.

...och jag menar att Joe Biden r en marionett till Kina (vilket r bevisat med mutan som sonen kom undan med).
Du ser hur olika vi ser p saker och ting, fascinerande va?
2020-08-22, 00:49
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Pennsylvania sammanvgda underskningar:
Trump 44.3%
Biden 50.2%
Biden lead 5.9% solid.

S var det med det. Poff.

https://projects.fivethirtyeight.com.../pennsylvania/

r inte den hr typen av underskningar totalt ointressanta med tanke p hur dessa sg ut 2016?
Alla? hade en landslide victory fr Hillary Clinton, och se hur det gick.

Poff...
2020-08-22, 01:02
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
r inte den hr typen av underskningar totalt ointressanta med tanke p hur dessa sg ut 2016?
Alla? hade en landslide victory fr Hillary Clinton, och se hur det gick.

Poff...

Nej... Vi har redan diskuterat detta. Skulle Clinton haft ca 1% mer n hon hade s hade hon vunnit valet i elektorsrsterna. Hon vann med 2.1% s ca 3.1% hade varit nog. Nu leder Biden med 8-9% nationwide.

Jag blir riktigt orolig om Bidens ledning r under 3% infr valet.
2020-08-22, 01:09
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nej... Vi har redan diskuterat detta. Skulle Clinton haft ca 1% mer n hon hade s hade hon vunnit valet i elektorsrsterna. Hon vann med 2.1% s ca 3.1% hade varit nog. Nu leder Biden med 8-9% nationwide.

Jag blir riktigt orolig om Bidens ledning r under 3% infr valet.

Ja, men nu vann hon ju inte, och mig veterligen hade ingen Trump som vinnare i valet, men jag kan ju ha fel.
Min pong r att dessa underskningar och pollar r egentligen ganska s ointressanta, eftersom det politiska debattklimatet har ndrats oerhrt mycket de senaste ren. Folk r inte helt rliga med sina svar p.g.a. den starka polariseringen.
Senast redigerad av IQ-145 2020-08-22 kl. 01:12.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in