Citat:
Ursprungligen postat av
IQ-145
Ursprungligen postat av sirup
Acceptera r synonymt med godknna och godta och kan bland annat beskrivas som sger ja till erbjudande; gr med p, godknner, vlkomnar. Ordet r motsatsen till underknna.
Du verkar vara en aningen frvirrad. Sirup r definitivt inte pro-Trump, s vad dillar du om?
Du verkar projicera dig sjlv med dina uttryck som, fnar, drar och troll.
Du skriver att du fascineras av att en con man som varit demokrat i hela sitt liv, berikar sig sjlv.
Ja, det r en klockren beskrivning av Biden, som under sina nstan 50 r i politiken inte har gjort ngonting annat n berikat sig och sin familj, en riktig con-man med andra ord. Det mest flagranta exemplet r hela Ukraina & Kina affren.
Delar av st/centraleuropa r f.. numera den sista bastiljonen i Europa som hller emot det som sker i vriga Europa, och det ska vi vara glada fr.
Tack fr att du ptalar mitt misstag. Det var riktat mot dig inte mot sirup
verlag tycker jag att du r orlig med fakta och inte r hr fr att diskutera valet. Ditt hat mot alla de som inte tycker om Trump r vad som driver dig.
Skulle vi diskutera nyanser i bidens och Trumps infrastruktur politik s skulle drarna inkl du sjlv sluta lsa inlgg i denna trd. Det r kaoset och den politiska cirkusen som lockar dig.
Och jag fascineras av att en con man som varit demokrat i hela sitt liv, berikar sig sjlv och anvnder sig av er rdsla fr feminism, hbtq, invandrare, och kvinnor som inte vill ha er, till att behlla ett kultliknande std.
Denna vg av missnje spred sig till brexit-UK och sedan till steuropa dr auktoritra ledare nu avskaffar demokrati.
Ni r fnar. Men jag r minst lika dum som frsker diskutera politik med en samling troll.