2020-08-24, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Klarsynte bruker kvalifisert gjetting, erfaring, kjent informasjon, utspjking og fleri for komme fram til et resultat. De helgarderer ofte for hindre mageplask. De som tror p dette har som regel et psykisk problem. Det hender dog at de har flaks slik som andre fornuftige mennesker uten klarsyn.
Mulig, men det er vel ikke ofte? Og sikkert godt under snittet for mange hobbydetektiver som har har god kjennskap til en sak og tipper rett
Men "klarsyntheten", eller kvalifisert gjetning, av Niffy her har jeg tro p
Citera
2020-08-24, 12:50
Medlem
GG99Slayers avatar
helt merkelig at man kan g en hel side men gode opplysninger, uten at zzz kommer med spammen sin..

men gud s behagelig det var
Citera
2020-08-24, 13:42
Medlem
Her er en link om kidnapping

https://www.tv2.no/nyheter/11585241/
Citera
2020-08-24, 13:48
Medlem
32. TH sier selv AEH ville beskrevet ham som iskald.
Citera
2020-08-24, 13:49
Medlem
1) AE meddelte til et familiemedlem p sms kl 9.10 at hun utsatte (sin avreise til(?)) hytteturen og at hun tilbd seg sitte barnevakt den kvelden.
2) Innholdet i AEs telefonsamtale med snnen kl 9.14-9.16 var blant annet hytteturen og at AE skulle sitte barnevakt p kvelden.

TH og et familiemedlem ringte til hverandre og var bekymret for AE (fr TH reiste hjem fra Futurum). Var dette familiemedlemmet en av de to frstnevnte? I s fall: Fortalte vedkommende til TH at AE hadde utsatt (sin(?)) avreise til hytten og at AE hadde planer om sitte barnevakt den kvelden?

Nr fikk TH informasjon om innholdet i sms 1) og innholdet i telefonsamtale 2)?
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-24 kl. 14:27.
Citera
2020-08-24, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
Mulig, men det er vel ikke ofte? Og sikkert godt under snittet for mange hobbydetektiver som har har god kjennskap til en sak og tipper rett
Men "klarsyntheten", eller kvalifisert gjetning, av Niffy her har jeg tro p
Snittet av klarsynte gir neppe et bedre resultat enn snittet av hobbydetektiver. Vi har noen i denne trden og du er viktig for at snittet ikke faller til lavere niver. Det er en del her som har litt vel mye fri fantasi om hendelsesforlpet. Av hensyn til konfliktnivet i trden navngis ikke disse.
Citera
2020-08-24, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
32. TH sier selv AEH ville beskrevet ham som iskald.
33. Aeh mener th vil nekte betale for f tilbake ektefellen(ths egne ord).
Citera
2020-08-24, 14:17
Medlem
Citat:
33. Aeh mener th vil nekte betale for f tilbake ektefellen(ths egne ord).
1) Fetad: TH sa hva han trodde at AE ville si til kidnapperne. Det er noe helt annet. Og dessuten: ikke betale er faktisk ogs politiets rd til familien i slike saker!

2) Disse amatrkinapperne (eventuelt frstegangskinapperne) hpet kanskje at det skulle vre enkelt utpresse penger fra BOs familie. Hadde kidnapperne ikke kjennskap til hva som (i Norge) er politiets rd til familiene i slike saker (alts rdet fra politiet om IKKE betale. Og rdet fra politiet om i alle fall ikke betale fr GM sender livsbevis)?
Hadde kidnapperne lest for mye om utenlandske kidnappingssaker der BOs familier hadde betalt lsepengesummene uten kontakte politiet og uten f livsbevis?

2) Jeg mener at det er sannsynlig at det var slik som jeg skrev her hvis forbrytelsen mot AE var en kidnapping for penger.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-24 kl. 15:04.
Citera
2020-08-24, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
helt merkelig at man kan g 1) en hel side men gode opplysninger, uten at 2) zzz kommer med spammen sin..

men gud s behagelig det var
Fetad 1): Leste vi den samme siden? Jeg ser at mange av de innleggene (som ble postet mellom kl 6.34 og kl 11.35 i dag) p den siste siden (fr dette innlegget av deg) inneholdt mye spam, trams og chat og at mange av de ikke er innlegg som kan omtales som kvalitetsinnlegg.
Fetad 2): Hva av mine innlegg mener du er spam?

Har du meninger om og svar p sprsml og innspill til mine siste innlegg?
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-24 kl. 15:12.
Citera
2020-08-24, 17:00
Medlem
Hvorfor ble AE oppringt av lnnsansvarlig p morgenen, nr AE etter planen skulle p jobb p Futurum den dagen? Var denne samtalen noe som det ikke kunne ventes med til etter at AE kom p jobb?
Lnnsansvarlig hadde kanskje ikke oversikt over hvilke dager AE skulle jobbe p Futurum og at AE etter planen skulle jobbe p Futurum denne dagen?
(Anropet fra lnnsansvarlig til AE var ubesvart. AE ringte til lnnsansvarlig etter at dette anropet fant sted. I den telefonsamtalen kl 8.45-8.56 (anrop fra AE til lnnsansvarlig) med lnnsansvarlig sa AE at hun var tvilende til om hun kom p jobb den dagen).
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-24 kl. 17:25.
Citera
2020-08-24, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hvorfor ble AE oppringt av lnnsansvarlig p morgenen, nr AE etter planen skulle p jobb p Futurum den dagen? Var denne samtalen noe som det ikke kunne ventes med til etter at AE kom p jobb?
Lnnsansvarlig hadde kanskje ikke oversikt over hvilke dager AE skulle jobbe p Futurum og at AE etter planen skulle jobbe p Futurum denne dagen?
(Anropet fra lnnsansvarlig til AE var ubesvart. AE ringte til lnnsansvarlig etter at dette anropet fant sted. I den telefonsamtalen kl 8.45-8.56 (anrop fra AE til lnnsansvarlig) med lnnsansvarlig sa AE at hun var tvilende til om hun kom p jobb den dagen).
Mulig det var lnnskjring p morgenen og det ikke var hensiktsmessig vente til aeh kom p jobb senere p dagen. Vet ikke hvilket tidspunkt hun skulle jobbe. Kanskje lage lunsj p jobb? Hadde hun faste jobbrutiner?
Citera
2020-08-24, 17:44
Medlem
Citat:
Mulig det var lnnskjring p morgenen og det ikke var hensiktsmessig vente til aeh kom p jobb senere p dagen. Vet ikke hvilket tidspunkt hun skulle jobbe. Kanskje lage lunsj p jobb? Hadde hun faste jobbrutiner?
Det kan hende at det var slik som du skrev angende lnnskjringer. Jeg vet ikke om AE hadde bestemte tidspunkt for oppmte p Futurum de dagene hun jobbet der. AE var p jobb enkelte dager i mnedene helt frem til forsvinningsdagen.
Jeg fikk inntrykk av at AE kanskje jobbet med regnskap den siste perioden hun jobbet p Futurum, ettersom en venninne sa dette:
Hun hadde begynt jobbe for Tom igjen, og det var hun ogs veldig glad for. Hun er god med regnskap og svrt intelligent. (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in