Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Riktigt otäckt.
"Enligt uppgifter till SVT Stockholm ska ungdomarna inte känna de misstänkta gärningsmännen utan har dragits in på kyrkogården och därefter knivhuggits i benen för att försvåra för brottsoffren att springa därifrån.
– Jag kan bekräfta att bägge offren har blivit knivhuggna i benet, säger kammaråklagare Anders Tordai till SVT Stockholm."
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...r-pa-kyrkogard
Fyfan, kände tårarna komma, blandning av sorg för de två grabbarna, och otroligt hat mot svinen som gjorde detta. Snälla söta rara flashbackare, rösta bort den här typen av politik som har lett upp till den situationen vi har här nu, känner mig maktlös faktiskt!
Ska flika in att för några dagar sen i mitt område som fortfarande är jäkligt lugnt, så blev en man som gick med rullator STENKASTAD av äckliga, jävla slödderungar, av utländskt ursprung. Mitt på eftermiddagen, oprovocerat!
Ja, de var så pantade att de stannade kvar kring centrum så snuten plockade dom. I alla fall något.
Rösta ut denna politik, synd om de som sköter sig, men vi ska inte ha sånt här pack i Sverige. Vill att nån jävel ger igen för detta, jag kokar över!!! Stackars grabbar, jävla lowlifers!