Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-25, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaskneger
Klart han kommer få, det är väl första gången han döms för något.

Nix, han har fyllt 21 och har belastningsregister sedan innan. Ungdomsrabatten går bort.
Citera
2020-08-25, 20:51
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Är det inte hudslitage? Skottsår brukar benämnas som att personen fått genomgående punktering av hud
"Skärskador" kallade det satans SVT det hela när två norskor häromåret fick sina
huvuden avskurna av ett gäng marockanska muslimsvin.

Gällande det fruktansvärda som nu skett så kunde det nog mycket väl ha slutat i att
förövarna dödat sina offer. Kanske just skurit av dom halsarna.
Nu dök det upp en person och avbröt den pågående hemska tortyren så de små
importerade jävla odjuren skyndade sig därifrån. Men hade ingen kommit så kunde det
mycket väl ha ändat i blodiga mord också.
Det här är ren ondska. Ondska för ondskans egen skull.

Och det bara kommer att fortsätta i samma stil.
Och de som styr och ställer i detta helt sinnessjuka land bara tittar åt annat håll.

Så sent som idag tänkte jag att vilket normalt folk som helst skulle burit ut Löfven och hans inkompetenta gäng från Rosenbad. Jag kan se vad som händer i Vitryssland och önska att människor gick ut på gatorna. Dessvärre är det ytterst få som kommer när demonstrationer gäller annat än vänsterextrema, identitetspolitiska happenings. Och under tiden fortsätter kriminella göra landet osäkert, otryggt och farligt, medan våra politiker tittar bort.

https://katerinamagasin.se/hur-manga...-vara-vanster/
Citera
2020-08-25, 20:54
Medlem
Pappan Sh*rko J*hani är otippat mentalskötare
Citera
2020-08-25, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
"Skärskador" kallade det satans SVT det hela när två norskor häromåret fick sina
huvuden avskurna av ett gäng marockanska muslimsvin.

Gällande det fruktansvärda som nu skett så kunde det nog mycket väl ha slutat i att
förövarna dödat sina offer. Kanske just skurit av dom halsarna.
Nu dök det upp en person och avbröt den pågående hemska tortyren så de små
importerade jävla odjuren skyndade sig därifrån. Men hade ingen kommit så kunde det
mycket väl ha ändat i blodiga mord också.
Det här är ren ondska. Ondska för ondskans egen skull.

Och det bara kommer att fortsätta i samma stil.
Och de som styr och ställer i detta helt sinnessjuka land bara tittar åt annat håll.

Så sent som idag tänkte jag att vilket normalt folk som helst skulle burit ut Löfven och hans inkompetenta gäng från Rosenbad. Jag kan se vad som händer i Vitryssland och önska att människor gick ut på gatorna. Dessvärre är det ytterst få som kommer när demonstrationer gäller annat än vänsterextrema, identitetspolitiska happenings. Och under tiden fortsätter kriminella göra landet osäkert, otryggt och farligt, medan våra politiker tittar bort.

https://katerinamagasin.se/hur-manga...-vara-vanster/
Det misstaget kommer dom här gärningsmännen inte göra om igen. Håll extra koll på era barn om 1-2 år när djuren är ute igen och söker offer.
Citera
2020-08-25, 20:58
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
kan någon länka facebook? sökte på @li @sl och fick upp en skäggig vattenskalle men sen länkar nån tjomme någon m@rdin som ser ut som en streckgubbe

vem fan är vem?
Streckgubben.
Citera
Medlem
Missbruk, kriminalitet, LVU och psykisk ohälsa. Bara jag som tycker synd om GM och deras uppväxt? Utan att alls ha någon direkt insyn i deras barndom kan jag som alla andra dra slutsatsen att föräldrarnas roll att uppfostra deras barn ej har varit fullgod.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
kan någon länka facebook? sökte på @li @sl och fick upp en skäggig vattenskalle men sen länkar nån tjomme någon m@rdin som ser ut som en streckgubbe

vem fan är vem?
https://www.facebook.com/mardin.jahan*

*=i
Citera
2020-08-25, 21:01
Medlem
Citat:
Hur de två pojkarna hamnade på kyrkogården i lördags natt, eller om de känner de misstänkta, vill åklagaren inte gå in på. Men det rör sig om människorov, enligt Anders Tordai som håller i fallet.

https://www.svd.se/kidnappade-pojkar...r-pa-kyrkogard

Någon slags kidnappning då kanske eller hur hamnade pojkarna här? I alla fall kan rubriceringen ge ett saftigt straff. I alla fall för den 21 år fyllda killen.

Citat:
Ursprungligen postat av Menstruation
Missbruk, kriminalitet, LVU och psykisk ohälsa. Bara jag som tycker synd om GM och deras uppväxt? Utan att alls ha någon direkt insyn i deras barndom kan jag som alla andra dra slutsatsen att föräldrarnas roll att uppfostra deras barn ej har varit fullgod.

Skiter fullständigt i det då föräldrar har ansvar. Kanske aldrig skulle skaffat barn istället.
Senast redigerad av Browser 2020-08-25 kl. 21:04.
Citera
2020-08-25, 21:03
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Ena heter Mardin Jahani och vad heter andra GM?

Muhammed Amin el-Hani. Kallas Amin. Efternamnet el-Hani är mycket vanligt i Nordafrika - lite som Abdi i Somalia och Johansson i Sverige.
Citera
2020-08-25, 21:05
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Riktigt otäckt.

"Enligt uppgifter till SVT Stockholm ska ungdomarna inte känna de misstänkta gärningsmännen utan har dragits in på kyrkogården och därefter knivhuggits i benen för att försvåra för brottsoffren att springa därifrån.

– Jag kan bekräfta att bägge offren har blivit knivhuggna i benet, säger kammaråklagare Anders Tordai till SVT Stockholm."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...r-pa-kyrkogard

Fyfan, kände tårarna komma, blandning av sorg för de två grabbarna, och otroligt hat mot svinen som gjorde detta. Snälla söta rara flashbackare, rösta bort den här typen av politik som har lett upp till den situationen vi har här nu, känner mig maktlös faktiskt!
Ska flika in att för några dagar sen i mitt område som fortfarande är jäkligt lugnt, så blev en man som gick med rullator STENKASTAD av äckliga, jävla slödderungar, av utländskt ursprung. Mitt på eftermiddagen, oprovocerat! Ja, de var så pantade att de stannade kvar kring centrum så snuten plockade dom. I alla fall något.
Rösta ut denna politik, synd om de som sköter sig, men vi ska inte ha sånt här pack i Sverige. Vill att nån jävel ger igen för detta, jag kokar över!!! Stackars grabbar, jävla lowlifers!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SchvenneAbooo
Pappan Sh*rko J*hani är otippat mentalskötare
Skomakarens barn har de sämsta skorna
Citera
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser

https://www.svd.se/kidnappade-pojkar...r-pa-kyrkogard

Någon slags kidnappning då kanske eller hur hamnade pojkarna här? I alla fall kan rubriceringen ge ett saftigt straff. I alla fall för den 21 år fyllda killen.

Livstid finns på straffskalan för människorov, men det brukar sällan bli särdeles hårda straff. Inte heller för våldtäkt, men kanske för tortyrliknande misshandel. Det viktiga är att vi svenskar håller uppsikt över dessa kräk och avlivar dem så fort vi har möjlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in