Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-25, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
I expressen idag skrev de om att poliserna som kommit dit hade varit svart i ögonen ! De hade aldrig sett sådan grymhet så håller med dig var nog inte bara en ” avsugning .. det blir sjukare och sjukare och man undrar vad i helv.... håller på hända med generationen nu som sedan ska hålla landet upprätt 😕
Enligt nyheterna på TV4 precis nu, hade pojkarna varit på väg hem i lördags kväll. Den ene hade just pratat med sin familj på mobilen, för att strax därefter bli "kidnappade" av de två gärningsmännen, varav den ena var dömd till fängelse. Dock hade straffet ej verkställts ännu. Pojkarna blev rånade, våldtagna och förnedrade på olika sätt, mellan kl 23 på lördagen till kl 08 på söndagsmorgonen. Då hittades de nakna av förbipasserande. Dessa pojkar har alltså utstått fruktansvärda övergrepp under nio timmar. Jag tror att de är psykiskt traumatiserade för resten av livet!
Citera
2020-08-25, 22:31
Medlem
Två vidriga bögar som dessutom våldtar små pojkar, hemskt är bara förnamnet. Hoppas dom dör långsamt!

Är BO också invandrare eller svenskar? Väldigt konstigt att polisen lyckas gripa GM så kort därefter, någon koppling måste finnas tänker jag.
Citera
2020-08-25, 22:33
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
De glömde kanske att titta ned på marken när de gick förbi gärningsmännen?
Detta kan hända. Men här har det ju troligtvis varit så att männen lockade pojkarna till kyrkogården. I grunden är motivet då troligtvis sexuellt. Tortyren, maktutövningen, de sadistiska dragen, analsexet talar för detta. Kan tänka mig att båda män skulle bestrida att de är homosexuella, men det är ändå ganska sannolikt. kanske har 21-åringen tidigare haft sex med 18-åringen och gett sig på honom, gjort honom till medhjälpare. Någon med den bakgrund som förnekar sin homosexualitet och med PTSD kan vara väldigt farligt.
Citera
2020-08-25, 22:33
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Det gör dem inte till svenskar.

Helt rätt, men det går, med nuvarande lagstiftning, inte att skicka dem tillbaks till det grottsamhälle de kom ifrån.
Citera
2020-08-25, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Det är ju många unga nyanlända som kommer med svåra traumatiska händelser i bagaget til Sverige,. Många har PTSD och många har säkert själv våldtagits på vägen hit. En del av dessa blir gärningsmän såklart eftersom de får ingen terapi och deras psykiska skador upptäcks helt enkelt inte. De begår små brott, grövre brott och i slutändan samma brott som de själva utsatts för en gång i tiden. Vi har inte hittat ett sätt att hantera dessa människor. När de har blivit medborgare kan vi såklart inte utvisa dem. Vi borde ha dem i förvar om de har uppträtt på detta sätt. Men t.e. 18-åringen kommer ju inte få ett hård straff för detta och kan säkert närma sig nästa offer innan han fyller 20.
Intressant här är kopplingen mellan 18-åringen och 21-åringen. Hur har de hittat varandra? Jag tror inte att de är ett par, men de har nog samma sexuella intressen där "makt" och "respekt" spelar en roll. "Förnedring" som gör de kåta och som troligtvis leder till erektioner. Jag antar att den 21-årige iran-svensken är ledaren som kanske till och med har haft sex med 18-åringen tidigare, men som nu utbildat honom till medhjälpare.
Båda förövarna är enligt nyheterna på TV4 sedan tidigare kända av polisen. En är dömd till fängelse men domen har tydligen inte vunnit laga kraft, eftersom han var fri så sent som i lördags.
Citera
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Jag tror att de är psykiskt traumatiserade för resten av livet!
Absolut. De kommer att vara i stort behov av terapi i flera år, kommer att ha mardrömmar och kommer kanske till och att utveckla ett självhat med destruktivt beteende, självmordsbenägenhet som kommer att vara kvar resten av livet. Deras liv har förstörts natten mot söndagen. Men den svenska straffrätten struntar ju i detta och fokuserar på gärningsmännen och deras chanser att bli ärliga skattebetalare.
Citera
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Vilken typ är det då?
Det mest sannolika är att gärningsmännen kört upp saker i analen på brottsoffren. För att orsaka så stor skada och förnedring som möjligt. Detta är med stor sannolikhet ett rasistdåd mot etniska svenskar.

De kan även ha tvingat killarna att ha sex med sig själva, våldtagit de , tvingat de att suga kuk och sedan kört saker i anus, pissat och bajsat på de,
jag är säker på att de filmat det hela,

9 timmar är väldigt lång tid, det är kidnappning, våldtäkt ,misshandel, tortyr och dödshot.

Det blir allt vanligare i Sverige med homosexuella våldtäkter

Problemet med den svenska lagstiftningen är att straffskalan för grov misshandel som slutar med att offret dör ger kanske 4-8 år , medan mord... där gm kallt planerat gärningen ger i vanliga fall 10-12 år, ibland 15-18år

här har killarna överlevt, så det är grov misshandel, kidnappning (kan ifrågasättas, då de har inte bortförts till nån annan plats) och grov våldtäkt = 6-7 år

I USA hade man plussat vartenda brott , grov misshandel = 5 år + rån 5 år + våldtäkt = 20 år + "kidnappning " de hölls i deras våld i 9 timmar = 10 år , sammanlagt = 40 år
Senast redigerad av rex144 2020-08-25 kl. 22:45.
Citera
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
En iranier och en tunisier väl?

Helt rätt.
Den 18-årige tunisiern är 2:a generationens invandrare (född i Sverige) och har således svenskt medborgarskap.
Den 21-årige Iraniern (kurd) invandrade till Sverige som 'barn' och fick svenskt medborgarskap 2014(?).
Citera
Medlem
JamesWebbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Frågan är vad för skit de misshandlade gjord för att skapa denna aggression hos killarna? Det borde tråden fokusera mer på.

De kanske hade köpt en ny mobil eller ett par fina skor som rånarna ville ha.
Det finns flera fall de senaste åren där rånoffer har misshandlats och förnedrats under lång tid utan att de har gjort någonting för att förtjäna det.

Det finns helt enkelt sjuka jävlar därute som njuter av att misshandla och våldta andra människor.
I denna artikel hittar du fler exempel på avskum som t.ex. gillar att kissa sina offer i munnen och filma det. Antagligen för att sitta hemma och runka till det sen: https://www.expressen.se/kronikorer/...aldtaktsranet/
Citera
2020-08-25, 22:37
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallpojken
Vilken "skit" tycker du motiverar misshandel och våldtäkt i tio timmar? Gärningsmännen bar redan på sin aggression och sitt hat.

Vilken sorts knivskador i benet förhindrar någon att kunna fly btw? Avskuren hälsena?
Ngn bakomliggande större konflikt ligger nog bakom, men håller med till en del, att ge igen men detta skit är fördärvligt vad än konflikten gäller
Citera
2020-08-25, 22:37
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetandesnummer1

Väldigt konstigt att polisen lyckas gripa GM så kort därefter, någon koppling måste finnas tänker jag.

Så här greps de:

Citat:
"De båda männen greps efter att de två pojkarna som varit i deras i våld i nästan tio timmar lyckats få kontakt med en förbipasserande som slog larm till polisen.

När patruller kom till platsen greps de misstänkta gärningsmännen när de ska ha försökt fly längs en smal gång på kyrkogården."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...pa-kyrkogarden

Behöver inte vara en koppling.
Citera
2020-08-25, 22:38
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakenfranhavet
99.9% procent säker han matchar iallafall GM ålder, tidigare brott, ursprung, magshot etc. Kan tänka mig att det känns konstigt att va bekant eller fd. Bekant med en våldtäktsman.

Jag blev riktigt äcklad och chockad när jag såg vem de va. Har aldrig haft någon sorts relation till personen öht men av olika anledningar träffat på honom ibland pga en annan gemensam kontakt (för många år sen som sagt) ,skulle inte säga att vi ens är bekanta, kände inte igen namnet ens först , men när ja såg bilden de klicka direkt.

Vet att han hade det svårt hemma blev misshandlad ofta under sin uppväxt av sin mamma o ibland pappa. Skendränkt en gång tror ja. Troligtvis utav hederssyfte om ja får gissa
På den tiden va han en liten blyg kille som jag tror inte mådde så bra.
Är riktigt äcklad över vem han verkar blivit idag. Helt ärligt hoppas ja han dör, de man fått läsa att han gjort är oförlåtligt oavsett sin bakgrund
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in