Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-26, 12:20
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiloMinderbinder
Förhoppningsvis får båda de unga missförstådda hålla till på häktet i Sollentuna ett tag framöver...

Ja det är många förhandlingar som har skjutits upp pga pandemi , så de måste beta av dem först. Hoppas de får sitta häktade länge. Värre att sitta inspärrad i ovisshet, än att ha ett tidsbestämt straff.
Citera
2020-08-26, 12:25
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Det känns väl som att allt drogintag inte bara måste vara på Lördag? Det känns lite som om GM kan ha drabbats av drogpsykos. Det är vanligare hos de med mental ohälsa i bagaget, men kan säkert drabba vem som helst som tar för mycket droger under för lång tid.

I det tillståndet "tog de nog första bästa offer" utan att fundera på etnicitet.

Unga invandrarkriminella förnedringsrånar svenska ungdomar. När ska du lyckas ta in det faktumet? De ger sig medvetet på svenska ungdomar. Det är fan en pandemi av ungdomsrån i Stockholm.
Citera
2020-08-26, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngryDane
Det er let at være “god” når det er andres penge som financierer kalaset
Och det verkar vara lätt att vara "god" när det är andras barn som blir torterade och våldtagna när kalaset urartar.

Det är nästan overkligt att det faktiskt fortfarande är ett argument i vissa kretsar. "Men har du blivit drabbad av den förda invandrings- och/eller kriminalpolitiken? Har du behövt försaka något? Har du personligen tvingats ändra din livsstil? Upplevd otrygghet är inte verklig otrygghet!"

Och det är ju sant. Mina barn har inte torterats eller våldtagits. De har inte ens blivit rånade och pissade i munnen och den ribban revs ändå ned för flera månader sedan. Jag har aldrig haft mer pengar i plånboken och mina fonder utvecklas stabilt. Och förresten har jag hört att det är ganska liten risk att just vår familj ska drabbas och att det minsann är betydligt värre någon annanstans i världen. Så varför ska man bry sig?
Citera
2020-08-26, 12:26
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Det är helt värdelöst att läsa Aktuella brott-trådar nu för tiden då de är fyllda med diskussioner som inte rör det aktuella brotten utan I&I, borde modereras hårdare och folk borde han skärpa sig och ta det på rätt plats, blir otroligt svårt att hitta vettig info i trådarna.

Vad vet vi om BO? GMs verkar altså vara en son till kulturkurden samt en thaiboxningssnubbe med digert register. Varför har BO stämt träff med dessa? Vad har de hållit på med en hel natt? Varför nakna? Många frågor kvarstår
Det är antagligen för att du är värdelös på att läsa. Pojkarna har blivit överfallna med en spade till bakhuvudet och insläpning på kyrkogården.

Därinne har de bl.a. blivit knivhuggna i benen för att hindra att de flyr när GM:s somnar mellan våldtäkterna pga narkotika/alkoholrus.
Citera
2020-08-26, 12:29
Medlem
Redivivuss avatar
Så, de bägge BO saknar helt koppling till de bägge GM?
Citera
2020-08-26, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Det känns väl som att allt drogintag inte bara måste vara på Lördag? Det känns lite som om GM kan ha drabbats av drogpsykos. Det är vanligare hos de med mental ohälsa i bagaget, men kan säkert drabba vem som helst som tar för mycket droger under för lång tid.

I det tillståndet "tog de nog första bästa offer" utan att fundera på etnicitet.

Med psykotisk grundproblematik, vanföreställning, paranoid disposition i kombination med droger och alkohol, samt likasinnad vän (kanske hans enda) så har de svaga spärrarna släppt lös sadismen.
Citera
2020-08-26, 12:30
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsfiskalen
AB:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ades-av-vittne

Så om dessa ansvarslösa föräldrar hade sett till att deras son fick sina mediciner hade detta kanske aldrig hänt. Fy skäms på er, föräldrar!

Naaawwww... vilken gullig och samtidigt ironisk kommentar.

Absolut.. självklart skall de skämmas om de har en gnutta ryggrad och heder i sig.
Vem annars? Skolan? Jag?

Du ansvarar för din avkomma tills hen fyller 18 år.. punkt!
Ingen säger det är lätt.. men det är fortfarande ditt ansvar.

Världen kommer inte bli bättre än idag pga alla dessa instagram-knarkande, egocentriska, oansvariga mähän som alltid pekar på att det är någon annans ansvar.
Citera
2020-08-26, 12:32
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaldera
Med psykotisk grundproblematik, vanföreställning, paranoid disposition i kombination med droger och alkohol, samt likasinnad vän (kanske hans enda) så har de svaga spärrarna släppt lös sadismen.

Så vad är lösningen menar du?
Citera
2020-08-26, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Jag tror inte nödvändigtvis att de är homosexuella. De tillfredsäller sina sexuella behov i detta fall genom att förnedra och plåga sina offer. De får sexuell njutning av deras lidande. Penetration är en maktutövning. På så sätt spelar det troligtvis ingen roll om de våldtar killar eller tjejer. Fast kicken är större med killar eftersom deras lidande är ännu större. Vi har med två fina exemplar att göra som jag helst skulle vilja se bakom låsta dörrar tills de dör.

På vilket sätt är det mindre lidande för en kvinna att bli våldtagen i analen? Undrar verkligen. Antar du är en kvinna som blivit våldtagen i analen.
Citera
2020-08-26, 12:39
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Så, de bägge BO saknar helt koppling till de bägge GM?
Det är oklart men något som verkar tas för givet i tråden, liksom att BO är svenskar. Men det är svårt att tro att något som detta görs utan att det finns något motiv bakom eller någon historia dem emellan.
Citera
2020-08-26, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Naaawwww... vilken gullig och samtidigt ironisk kommentar.

Absolut.. självklart skall de skämmas om de har en gnutta ryggrad och heder i sig.
Vem annars? Skolan? Jag?

Du ansvarar för din avkomma tills hen fyller 18 år.. punkt!
Ingen säger det är lätt.. men det är fortfarande ditt ansvar.

Världen kommer inte bli bättre än idag pga alla dessa instagram-knarkande, egocentriska, oansvariga mähän som alltid pekar på att det är någon annans ansvar.
/ Jag undrar om typ efterlyst kommer publicera en bild på GM-arna så de förstår att de kommer bli uthängda för allmänheten så de komner eventuellt få skämmas ögonen ur sig. Våldtäkt är fel hur som helst ska det behövas medborgargarden för att få stopp på detta eller.
Citera
2020-08-26, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Jag tror inte nödvändigtvis att de är homosexuella. De tillfredsäller sina sexuella behov i detta fall genom att förnedra och plåga sina offer. De får sexuell njutning av deras lidande. Penetration är en maktutövning. På så sätt spelar det troligtvis ingen roll om de våldtar killar eller tjejer. Fast kicken är större med killar eftersom deras lidande är ännu större. Vi har med två fina exemplar att göra som jag helst skulle vilja se bakom låsta dörrar tills de dör.

Vad menar du med att det är mindre lidande för kvinnor? Förklara för mig. Det är definitivt lika stort lidande för en man som en kvinna att bli våldtagen i röven.

Tror du att kvinnor har större analer? Skäms.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in