Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-27, 19:38
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WerterG
Organisera istället, låt inte sånt här falla i glömska.

1.) Organisera manifestationer, gör dom öppna och folkliga. Kolla på exempelvis demonstrationerna för fattigpensionärer. Håll det fritt från småsekter.

2.) Stöd familjen ekonomiskt via gofundme.

Sprid namnet med bild överallt, gör väsen av dig. Låter man sånt här glömas så är man medskyldig.

Det här tror jag är viktigt om du vill att vanliga människor som tröttnat på eländet ska gå ut och demonstrera, att inte högerextremister hakar på och ställer till skit, för då vet ni hur det går. Då lyssnar ingen och media kommer istället skriva om de högerextrema som ställer till skit likaväl som invandrargäng.
Vill vi ha verklig förändring så tänk på det, skitviktigt.

Är det verkligen inga Stockholmare som är beredda att gå ut och protestera mot den här skiten som sker?! Inget händer ju utan handling, eller hur?
Citera
2020-08-27, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stynxly
Sant, precis hittat en artikel på Tysklands största nyhetstidning BILD. Gärningen har fått spridning internationellt men inte faktumet att det handlar om utländska gärningsmän

https://www.bild.de/news/ausland/new...7194.bild.html
Tyskarna är mer luttrade, de hade Hitler, Josef Fritsl, Homosexuell man som åt upp sin partners kroppsdelar, och nu har de Madelene Mc Canns misstänkte mördare på löpet.
Danskarna hade sexual-sadist-slaktaren Madsen. SÅ värst upprörd lär inte tyskarna el danskarna bli.
De har värre mördar historier än kyrkogårds tragedin här.
Med det förminskar jag verkligen inte händelsen här, det är sjukt tragiskt det som hänt.
Däremot är det inte gärningsmännens anhöriga som begått brott.
Citera
2020-08-27, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Är BO etniskt svenska barn?
Verkar skifta i tråden nån säger båda är svenskar en annan säger en av de var brun. Kanske adopterad eller halvblatte?
Citera
2020-08-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Tack, länken du skrivit fungerade. Vilka kniviga kommentarer! Jag tror inte att pappan sett dem annars han hade tagit bort kanalen. Kanske har han glömt att han har en youtube kanal?

Jag tror youtube kanalen nog är det sista han bryr sig om just nu, sen är jag inte mycket för att skriva skit till en förälder som troligtvis mår jävligt dåligt just nu, visst har han ett psycho till son men jag vet inte vad som har hänt så därför har jag inte heller rätt att döma farsan i min mening.
Citera
2020-08-27, 19:41
Medlem
Det är så jvla skevt att när vänsterfolket demonstrerar och terroristerna hakar på så blundar media, men akta dig om tre sk högerextrema går och demonstrerar, då jävlar i min låda vaknar garnityret!!

Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Det här tror jag är viktigt om du vill att vanliga människor som tröttnat på eländet ska gå ut och demonstrera, att inte högerextremister hakar på och ställer till skit, för då vet ni hur det går. Då lyssnar ingen och media kommer istället skriva om de högerextrema som ställer till skit likaväl som invandrargäng.
Vill vi ha verklig förändring så tänk på det, skitviktigt.

Är det verkligen inga Stockholmare som är beredda att gå ut och protestera mot den här skiten som sker?! Inget händer ju utan handling, eller hur?
Citera
2020-08-27, 19:43
Medlem
Postatallens avatar
Är det nån arg svensk som kommer att ge igen på GMs familj tror ni?
Förtjänar dom det?
Citera
2020-08-27, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jyrban
Här ägnar vi oss åt att hänga ut äcklen och deras familjer! Jahanis föräldrar är särskilt intressanta att hänga ut då farsan claimar att han är "human right activist..."
Jag syftar naturligtvis på offren! Var det så illa formulerat av mig?
Jag tycker inte att de ska visas upp offentligt, inte heller deras familjer.
Blotta tanken på att någon beskäftig journalist ska sticka en mikrofon under näsan på en mor eller far och fråga "hur känns det?" Hur äckligtsomhelst!
Lämna dem ifred!
Citera
2020-08-27, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Tyskarna är mer luttrade, de hade Hitler, Josef Fritsl, Homosexuell man som åt upp sin partners kroppsdelar, och nu har de Madelene Mc Canns misstänkte mördare på löpet.
Danskarna hade sexual-sadist-slaktaren Madsen. SÅ värst upprörd lär inte tyskarna el danskarna bli.
Med det förminskar jag verkligen inte händelsen här, det är sjukt tragiskt det som hänt.

På vilket sätt är dom oskyldiga menar du?
Citera
2020-08-27, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Jag tror youtube kanalen nog är det sista han bryr sig om just nu, sen är jag inte mycket för att skriva skit till en förälder som troligtvis mår jävligt dåligt just nu, visst har han ett psycho till son men jag vet inte vad som har hänt så därför har jag inte heller rätt att döma farsan i min mening.
bra -behövs flera inlägg av denna sort.
Citera
2020-08-27, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes

Håller delvis inte med. Det var inte som Hagamannen som döljde sitt sanna jag bra så att alla anhöriga blev superchockade när fick reda på det. Detta kunde förhindrats så lätt och det har funnits så många röda flaggor på vägen. Ställer inte bara föräldrarna som ansvariga utan även LUV personalen och polisen som ansåg att det inte fanns någon anledning till att låsa in 21-åringen.
Citera
2020-08-27, 19:48
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jyrban
Det är så jvla skevt att när vänsterfolket demonstrerar och terroristerna hakar på så blundar media, men akta dig om tre sk högerextrema går och demonstrerar, då jävlar i min låda vaknar garnityret!!

Jo, jag vet, men det förändrar ingenting, då får man istället vara smart och kontrollerad. I alla fall om man vill få igenom verklig förändring och ett brett folkstöd hos svenskarna. Det bara är så.

Jag känner absolut hat gentemot dessa två svin som har förstört två unga liv, och skulle vilja slå in skallen på båda två, men, sen kommer ett nytt fall, och ett nytt fall osv. och inte ett skit händer.
Citera
2020-08-27, 19:48
Medlem
Postatallens avatar
21 åringens farsa verkar inte vara nån fattiglapp, varför har då 21 åring behov av att vara kriminell är en intressant fråga.

https://www.merinfo.se/person/Upplan...77/brrc4-3bx0y
Titta själva, detta är farsan till 21 åringen
Han bor i en bostadsrätt som värderas till över 2 miljoner, det är fan inte illa

Jävla sadist son som torterar tonåringar för skojs skull och säkert har pappan förstört honom, han har inte alla hästar hemma om han är krigsskadad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in