Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-27, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postatallen
Är det nån arg svensk som kommer att ge igen på GMs familj tror ni?
Förtjänar dom det?
nej anhöriga förtjänar inte förföljelse-
men det finns många dårar i vårt land som lider av adhd åkomma och dessitom några psykopater så risken finns ju att en sådan tok utmärker sig.
Citera
2020-08-27, 19:50
Medlem
Citat:
Är det nån arg svensk som kommer att ge igen på GMs familj tror ni?
Förtjänar dom det?

Ja tror inte de tyvärr.
klart dom förtjänar de, alla blattesläkten förtjänar att bli trampade i skallen

Dom begick krigshandling mot oss när dom klev in i Europa
Citera
2020-08-27, 19:51
Bannlyst
Citat:
21 åringens farsa verkar inte vara nån fattiglapp, varför har då 21 åring behov av att vara kriminell är en intressant fråga.

https://www.merinfo.se/person/Upplan...77/brrc4-3bx0y
Titta själva, detta är farsan till 21 åringen
Han bor i en bostadsrätt som värderas till över 2 miljoner, det är fan inte illa

Jävla sadist son som torterar tonåringar för skojs skull och säkert har pappan förstört honom, han har inte alla hästar hemma om han är krigsskadad

Det är typiskt blattebeteende att hata och vilja straffa vita. Mycket grundar sig säkert i avundsjuka när det kommer till dessa unga sattyg. Inga djupa analyser behövs.
Senast redigerad av rullahiss 2020-08-27 kl. 19:55.
Citera
2020-08-27, 19:52
Medlem
Varför ska de lämnas i fred? De har ju haft ansvar för honom under den tiden han blev kriminell, dessutom är det, enligt mig, viktigt att ett dåligt beteende får konsekvenser. I dessa kulturer är hedern viktig, kanske kan det avskräcka någon från att göra sådana här saker i framtiden!

Varför ska vi vara så jävla överbeskyddande i det här landet?

Citat:
Ursprungligen postat av tantigheter
Jag syftar naturligtvis på offren! Var det så illa formulerat av mig?
Jag tycker inte att de ska visas upp offentligt, inte heller deras familjer.
Blotta tanken på att någon beskäftig journalist ska sticka en mikrofon under näsan på en mor eller far och fråga "hur känns det?" Hur äckligtsomhelst!
Lämna dem ifred!
Citera
2020-08-27, 19:54
Medlem
Citat:
21 åringens farsa verkar inte vara nån fattiglapp, varför har då 21 åring behov av att vara kriminell är en intressant fråga.

https://www.merinfo.se/person/Upplan...77/brrc4-3bx0y
Titta själva, detta är farsan till 21 åringen
Han bor i en bostadsrätt som värderas till över 2 miljoner, det är fan inte illa

Jävla sadist son som torterar tonåringar för skojs skull och säkert har pappan förstört honom, han har inte alla hästar hemma om han är krigsskadad

Kan man inte vara en fattiglapp om man äger en bostadsrätt värderad till 2 mille?

2 mille är ju typ ingenting.
Går ju att låna till nästan noll kronor idag.
Citera
2020-08-27, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
nej anhöriga förtjänar inte förföljelse-
men det finns många dårar i vårt land som lider av adhd åkomma och dessitom några psykopater så risken finns ju att en sådan tok utmärker sig.

Dom har ju bevisligen inte skött medicineringen.
Så dom förtjänar att få hela bostaden och alla ägodelar förstörda. Dom har gjort sitt här. Dax att flytta.
Citera
2020-08-27, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jyrban
Varför ska de lämnas i fred? De har ju haft ansvar för honom under den tiden han blev kriminell, dessutom är det, enligt mig, viktigt att ett dåligt beteende får konsekvenser. I dessa kulturer är hedern viktig, kanske kan det avskräcka någon från att göra sådana här saker i framtiden!

Men snälla
är det möjligt att du inte förstår vad jag skrivit?
Kan du fråga någon annan för säkerhets skull?
Citera
2020-08-27, 19:57
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SK4NDAL
På vilket sätt är dom oskyldiga menar du?

Rent logiskt är föräldrarna sannolikt första BO för ett sånt här monster. Polisen bryr sig inte särskilt mycket när föräldrar blir misshandlade av egna barn direkt... GM har viftat med kniven hemma innan de började göra det ute är vad jag tror...
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2020-08-27 kl. 20:00.
Citera
2020-08-27, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakenfranhavet
Håller delvis inte med. Det var inte som Hagamannen som döljde sitt sanna jag bra så att alla anhöriga blev superchockade när fick reda på det. Detta kunde förhindrats så lätt och det har funnits så många röda flaggor på vägen. Ställer inte bara föräldrarna som ansvariga utan även LUV personalen och polisen som ansåg att det inte fanns någon anledning till att låsa in 21-åringen.
ja jag tänkte faktiskt också så- här har socialen verkligen brustit som vanligt, det har funnits
röd flagg under flera år, en förälder som säkert inte kunnat styra sin unge,
har självklart inte fått rätt insats från soc.
Det var inte läge att skriva eftertänksamt om vilka felbedömningar som gjorts under årens lopp, det sista var ju att släppa honom-21 åringen fri..
många felbedömningar har gjorts helt klart.
Men tråden drar iväg åt galet håll det framstår som om svenskar har tappat förmågan att reflektera
Citera
Medlem
Citat:

Klart dom inte ska lämnas i fred. Dom ska tvingas be om ursäkt till svenska folket och fördöma sin sons beteende.
Sen ska dom bidra med skadestånd till BO.
Citera
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:

Skribenten "tantigheter" skrev faktiskt att offren och deras familjer inte ska hängas ut, inte GM.
Citera
Medlem
Det är ingen journalistr som kommer hem till MGM föräldrar, kommer aldrig hända! Däremot är det, enligt min åsikt, viktigt att det uppmärksammas när ens avkomma begår vidriga brott. Detta i avskräckande syfte

Citat:
Ursprungligen postat av tantigheter
Men snälla
är det möjligt att du inte förstår vad jag skrivit?
Kan du fråga någon annan för säkerhets skull?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in