Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-27, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitta
Det är bekräftat att två invandrare har våldtagit och försökt begrava två svenska barn levande på en kyrkogård. Det är även bekräftat att man använt kniv på deras ben så dom inte skulle kunna fly, och gjorde man det av den anledningen är det nära till hands att tro att dom fått hälsenorna avskurna.

Riktigt vidrigt.

Hälsenorna cuttade, våldtagna, levande begravda, på en kyrkogård.

Du ska inte hitta på saker nu. Bara för att du går igång på avskurna hälsenor.
Citera
Medlem
Förstår inte varför det inte klassas som rasistiskt hatbrott. Dessa unga män är så in i bängen rasistiska. De hatar vårt västerländska
frihet och demokrati
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Fick scrolla nästan längst ner på Aftonbladets sida för att hitta något om detta brott. I en artikel som jag inte hittar nu står det att pappan cyklade runt och letade men när han inte hittade dem kontaktade han polis.

Vad är det för något du bråkar om i tråden? Är de mindre våldtagna och misshandlade om pappan ringde polisen vid 4 istället för 1?

Försöker bena ut vad som kan stämma och vad som är påståenden utan underlag vilket alltid är det som kommer gälla till slut. Det är en snabb tråd med massivt av påståenden men väldigt lite är belagt. Så skall man få något som helst grepp är det alltså underlag först och främst som gäller.

Artiklarna på Aftonbladet är samlat under en och samma kategori, men vem vet om den här uppgiften ens har funnits för ingen kan ju länka.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Exakt, så med det är just den uppgiften inte direkt trovärdig i nuläget. Media anger alltså efter 04.15 söndag då polisanmälan kommer in.

Vem har påstått att anmälan gjordes 00:00? Det har påpekats gång efter annan i tråden att de ringde och blev avfärdade kl 00:00. Polisen gör väl ingen anmälan om denne inte vet vad som hänt? Anmälan gjordes vid kl 04. Det har också påpekats. Vad är det du har svårt att förstå?!

Varför tjatar du om detta hela tiden? Gå vidare.
Citera
2020-08-27, 22:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
De fick ju samtal fån en orolig förälder och borde ha kollat upp detta då de vet att sverige inte är som förr.
Nej, de kan inte göra insats på varenda jäkel som missat bussen eller tagit en omväg hem.
Citera
2020-08-27, 22:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Förstår inte varför det inte klassas som rasistiskt hatbrott. Dessa unga män är så in i bängen rasistiska. De hatar vårt västerländska
frihet och demokrati
Det finns väl ingenting som säger att det INTE kommer att klassas som ett hatbrott... Utredningen har ju inte ens börjat.
Citera
2020-08-27, 22:37
Medlem
Citat:
frihet och demokrati

Plus att de säkert hatar alla som ser ut att vara lyckade och må bra för själva är de ruttna inuti
Citera
2020-08-27, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Vem har påstått att anmälan gjordes 00:00? Det har påpekats gång efter annan i tråden att de ringde och blev avfärdade kl 00:00. Polisen gör väl ingen anmälan om denne inte vet vad som hänt? Anmälan gjordes vid kl 04. Det har också påpekats. Vad är det du har svårt att förstå?!

Varför tjatar du om detta hela tiden? Gå vidare.

Jag tror inte på det helt enkelt. 45 minuter sen ringer dom polisen men ingen anmälan?
Skitsnack skulle jag vilja säga, och vill du påstå något annat levererar du en källa. Vad visste polisen 04.15? Att dom inte kommit hem trots att dom skulle vara hemma 23.15 ?
Citera
2020-08-27, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postatallen
Blir vänsterfåret förfasad nu?

Om du hade läst vad jag skrev så hade du sett att jag inte uppmanade utan vad jag trodde var de möjligaste sätten som svenskar hade reagerat i situationer som TS.
ja halvkriminella tänker i de banorna o agerar dem enligt tanken så är de ju kriminella-
agerar kriminellt med bränder skadegörelse osv
det var ett antagande el förslag från dig- och ditt sätt att tänka o tro vad som möjligtvis kan ske när knäppisar tar steget och blir kriminella.
ursäkta om jag missförstått
men du skrev på sådant sätt att det är fullt möjligt att vanliga svenskar har så dålig självkontroll att de agerar ut med hämndaktion såsom kriminella
det kanske var svar till någon annan -jag känner mig inte igen som något vänsterfår el batikhäxa eller de här konstiga orden ni använder mot andra personer i tråden.
det verkar enfaldigt att ni upprepar samma ord o uttryck ideligen.
är du svensk
Senast redigerad av moshes 2020-08-27 kl. 22:54.
Citera
2020-08-27, 22:46
Medlem
Citat:
frihet och demokrati

Förmodligen blev svenskarna kallade för svenne hora , jävla svenne etc vilket dem säkert berättar sen i förhör men att det blir hat brotts motiv av detta kommer säkert inte på frågan. Skulle en svensk göra så mot en blatte så åker dem dit för hatbrott oxå
Citera
2020-08-27, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det finns väl ingenting som säger att det INTE kommer att klassas som ett hatbrott... Utredningen har ju inte ens börjat.
Om du lyssnar på polischefen ,så inser du att de som sitter på mäktiga ämbeten lider av
ungdomlig senil demens. De ids inte uppdatera sin världsbild de är förslappadde och bekväma.
Citera
2020-08-27, 22:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Om du lyssnar på polischefen ,så inser du att de som sitter på mäktiga ämbeten lider av
ungdomlig senil demens. De ids inte uppdatera sin världsbild de är förslappadde och bekväma.
Nej jag kan inte höra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in