Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-27, 23:20
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Att det är invandrare som torterat svenskar verkar väl redan klarlagt -- motivet är däremot inte känt än.
Det vanliga när rånare går på folk är att det är slumpen som avgör vem som blir offer snarare än etniciteten.

Visst blir det jobbigt när din världsbild sakta löses upp? Det vanliga med invandrarungdomar som rånar andra ungdomar, är att de just väljer ut svenska offer att råna. Så är det här i Stockholm och det känner alla till.
Citera
2020-08-27, 23:22
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jyrban
Bruschorna är säkert helt oskyldiga, det är nämligen polisens paradgren, att haffa fel folk...

Pojkarna på kyrkogården blev ju våldtagna och det kan ju peka på att det finns DNA bevis. Men ordet våldtäkt idag kan ju idag betyda så väldigt mycket.
Citera
2020-08-27, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Pojkarna på kyrkogården blev ju våldtagna och det kan ju peka på att det finns DNA bevis. Men ordet våldtäkt idag kan ju idag betyda så väldigt mycket.

När släpps fup egentligen?
Citera
2020-08-27, 23:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det framgick någonstans (minns ej var) att de försökt/fört upp föremål i dem och alltså inte penetrerat med penis. Om den uppgiften är riktig så finns inte DNA som styrker våldtäkten utan man får luta sig mot andra former av bevis.
Citera
2020-08-27, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Men ni har väldiga problem med kriminella invandrare som inte sitter bakom lås och bom.
nej nu åker de in på löpande bandet, sant.
de kommer ju ut förståss en dag- utvisning för några
Citera
2020-08-27, 23:29
Bannlyst
Citat:
Det framgick någonstans (minns ej var) att de försökt/fört upp föremål i dem och alltså inte penetrerat med penis. Om den uppgiften är riktig så finns inte DNA som styrker våldtäkten utan man får luta sig mot andra former av bevis.

Misstänker att det kan vara samma spade man slog pojkarna i huvudet med och även grävde gropen med. Såvida det inte var en grävd grav i väntan på att användas. Har för mig att gravar grävs ett par dygn innan begravningen sker, vill minnas att jag gått förbi kyrkogårdar och sett utgrävda gravar med jordhögen bredvid alltså som att de ska användas dagen efter.
Citera
2020-08-27, 23:29
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Blattarna har troligen använt kvastskaft el dyl för att skända offren. Häktning på sannolika skäl var inte för den grova misshandeln så något annat betydligt värre måste ha skett.
Citera
2020-08-27, 23:30
Medlem
HGs avatar
Citat:
Det finns väl ingenting som säger att det INTE kommer att klassas som ett hatbrott... Utredningen har ju inte ens börjat.

Det går väl inte att begå hatbrott mot svenskar? Bara mot minoriteter som homosexuella eller invandrare. Svenskar är ju i majoritet och då funkar inte hatbrott.
Citera
2020-08-27, 23:31
Medlem
Dumdrygs avatar
Tala klarspråk om rån mot barn och unga:

"Berättelserna är samstämmiga. Experter talar om en hittills aldrig upplevd råhet hos rånarna. Rånet handlar inte bara om ekonomisk vinning utan mer om att förnedra offret. Det finns klara inslag av rasistiska hatbrott mot ”svenskar”. Rånen får mycket stora konsekvenser eftersom offren blir så traumatiserade. Föräldrar vittnar om utebliven skolgång, rädsla för att röra sig utomhus, långvarig sömnlöshet och psykiska problem.

Inget annat land i EU har under så lång tid haft en så stor migration per capita från svårt härjade länder i Mellanöstern och Afrika som Sverige. Befolkningsökningen är historiskt unikt stor.

Om regeringen för en migrationspolitik som år efter år tillför ett mycket stort antal personer med låg utbildning som av olika skäl behöver hjälp blir det stora brister. Om nyanlända inte får jobb, incitamenten för att lära sig svenska är låga och bostadsbristen är svår skjuter antalet dysfunktionella familjer i höjden."

https://www.di.se/ledare/tala-klarsp...barn-och-unga/
Citera
2020-08-27, 23:33
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Inlägg nr 24 och 36 figurerar frun till mannen som hittade dem på morgonen.
Citat:
Ursprungligen postat av PKLE
Svenska och skötsamma är dom och hade inget med GM att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av PKLE
Det var min man som hittade dem. Jag såg dem när jag gick dit med filtar.
Blir bara upprörd när jag ser vad som skrivs här när man egentligen inte vet något. Därför kände jag att jag ville skriva.
Ok, så dessa inlägg. Tack #Dumdryg.
Hur hen vet att de är skötsamma och hur hen kan påstå att de inte hade något med GM att göra är dock underligt, om hen bara sett dem (även att de är svenskar iofs, men maken kanske pratade med dem). Inte helt övertygad av detta ändå.
Citera
2020-08-27, 23:36
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Sakta i backarna. P3 Dokumentär lade upp sin repris av rastistmordet i klippan precis efter att detta hänt.
Så vi inte får ”fel” perspektiv

Vi vet ju alla att rasistmorden är det som plågar Sverige mest. Dvs att svenskar mördar minoriteter. Viktigt att Sverige vet detta.
Intresset verkar också ha svalnat för den här kyrkogårdshistorien i etablerad media. Kanske tror man inte helt enkelt på offrens historia.....
Citera
2020-08-27, 23:37
Medlem
Citat:
Det går väl inte att begå hatbrott mot svenskar? Bara mot minoriteter som homosexuella eller invandrare. Svenskar är ju i majoritet och då funkar inte hatbrott.
I teorin kan man dömas för hatbrott mot svenskar och hatbrott mot en svensk har prövats i en domstol i Norrköping fast GM blev dock inte dömd för hatbrott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in