Citat:
Ursprungligen postat av
Browser
Snacka om att du lägger dina påhittade ord i mammans mun. Du har mycket att göra med alla slappa föräldrar. Speciellt dom som har myndiga barn som du då anser att föräldrar har makt över. Jag ser ingen annan ursäkt än att du ljuger stort.
Nej en del lever i verkligheten och en del är hjärntvättade av propaganda.
Sverige är ett land där det cementerats parallella världar där det finns familjer som lever som svenska familjer alltid gjort. Jag såg en pappa i dag på biblioteket med sin son, och det var ett nöje att iaktta hur de valde ut böcker tillsammans.
I normala fall tänker man inte ens över om ens barn är myndiga. Som förälder finns man där alltid mer eller minde. Det är en relation som utvecklas. Plötsligt är barnen vuxna och kan mer än föräldrarna, eller helt andra saker. Med en relation som gör att man kan tala om allt från ekonomi till vegansk mat. Det finns en respekt och osynliga gränser vi alla håller oss inom. Det är en process med ombytta roller, där barnet kommer bli med åren den som tar hand om föräldern.
Jag tycker detta fall som är extremt, visar hur politikernas retorik om integrering är falsk. Likt Menafolkets skitsnack om sin familjesammanhållning. Jag vill inte ha detta kriminella pack nära mig. Reinfeldt och alla andra som tagit hit skiten bor ju själva långt borta från dessa kriminella klaner och deras missfoster till barn.