2020-08-29, 16:17
Medlem
Generalanderssons avatar
En interessant intervju med DJT frn 1988. youtube.com/watch?v=SEPs17_AkTI
2020-08-29, 16:36
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
En interessant intervju med DJT frn 1988. youtube.com/watch?v=SEPs17_AkTI

Det r smtt otroligt att se att han r s spot on redan 1988.
Han har nu gjort allt exakt som han sade fr 30r sedan!

ven intressant att se Oprah, mfl. Alla lskade Trump under lng tid nda fram till att han gjorde slag i saken och presenterade att han mnade bli President. D vnde eliten ryggen, Trump gick inte att kontrollera.
2020-08-29, 16:39
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Addendum

Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
FOX har ju ganska trevliga ekonomiska siffror.

Fox Reports Second Quarter Fiscal 2020 Revenues Of $3.78 Billion, An Increase Of 5%
https://www.prnewswire.com/news-rele...300999750.html

CNN gr det lite sisdr fr:

Life at CNN: Skeleton Staff, Record Ratings and Vanishing Ads
https://www.wsj.com/articles/life-at...ds-11586984881
WSJ skriver bl a s hr:

Gr bra fr bda allts. Vilken chock. Dina favorit shows fr trots det svrare att finna sponsorer. Vilket r givet; de sger trots allt en hel del galet. Blir ltt lite vrickat nr man mste knppa p MSNBC t ex fr att f relevant covid-1984 info istllet fr p Trumps smniga briefings...Fox vljer man inte i frsta hand, varfr?

Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Har man inte frsttt vad ett Biden Harris, eller skall jag sga Harris Presidentskap skulle gra fr vstvrlden, "demokratier" och individuell frihet r man i mitt tycke antingen idiot eller marxist. Placerar dig drfr i den senare kategorin d du stavar bra och verkar ha svar p tal.
Frstr gr jag, s jag fattar inte riktigt vad du menar. Viss tskillnad mellan personlig preferens och vetande br man gra, tminstone kan jag tycka det, men den distinktionen r du tydligen inte kapabel till.
Senast redigerad av ErikAnderzohn 2020-08-29 kl. 16:47. Anledning: Addendum
2020-08-29, 16:43
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Man kan tycka att den totala demoniseringen av motstndaren r s parodisk att den omjligt kan g hem hos vljarna. verdrifterna r helt enkelt fr grova.

S ser det ut frn en svensk horisont men s ser det inte ut om man r en amerikansk vljare.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...ddning-i-valet

r han den sk kallade experten Wolfgang Hansson ens p riktig? Ser han inte den demonisering som sker stndigt av han sjlv mot Trump?! r han s hjrndd att helt blundar fr det ser det inte?
2020-08-29, 16:46
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

ven intressant att se Oprah, mfl. Alla lskade Trump under lng tid nda fram till att han gjorde slag i saken och presenterade att han mnade bli President. D vnde eliten ryggen, Trump gick inte att kontrollera.
Exakt.

Trump var en mkt populr figur i MSM och bland kndisar, tills han meddelade att han skulle stlla up som presidentkandidat infr valet 2016.
2020-08-29, 16:47
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
S du vill se mer makt t verklassen? Du sger emot dig sjlv stndigt.

Jag tror du kallar det fake news fr att du inte kan frsvara vad Trump sagt.

Att sga Stalin och Major verklassen r helt fel. Dom r radikala marxister som hatade allt med liberalismen.

Jag kan ge en frklaring p vad Trump menar.

Jag sger bara att vnstern styrs av verklassen. Det mrks tydligt. Medan Trump r ppen offentligt att han vill gynna nringslivet.

Bernie Sanders r en bluff.
2020-08-29, 16:55
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
WSJ skriver bl a s hr:

Gr bra fr bda allts. Vilken chock. Dina favorit shows fr trots det svrare att finna sponsorer. Vilket r givet; de sger trots allt en hel del galet. Blir ltt lite vrickat nr man mste knppa p MSNBC t ex fr att f relevant covid-1984 info istllet fr p Trumps smniga briefings...Fox vljer man inte i frsta hand, varfr?

Frstr gr jag, s jag fattar inte riktigt vad du menar. Viss tskillnad mellan personlig preferens och vetande br man gra, tminstone kan jag tycka det, men den distinktionen r du tydligen inte kapabel till.

Det gr ju bttre fr ett av ntverken...Gissa vilket?

I slutndan s vinner alltid verkligheten. Drfr folk inte kper det trams som CNN sljer.
2020-08-29, 16:59
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Ja, Trump blev rasist, fascist och ond i princip ver en natt. Hans historia blev obsolet och man brjade genast att omskriva hans biografi.
2020-08-29, 17:34
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ja, Trump blev rasist, fascist och ond i princip ver en natt. Hans historia blev obsolet och man brjade genast att omskriva hans biografi.
Saknar betydelse hur det gick till, men detta r trumpens Amerika attackera sin egen befolkning och vgra hjlpa folket och dess medborgare i en pandemi.
Och s hade man paketerat in trumpen som en folkets president, det vet vi idag inte ens i nrheten sant.

Ska man titta p den ekonomiska politiken, s pratar vi om ca1% som trumpen bryr sig om.

Drfr r Biden/Kamalas USA enda trygga val.
Det bsta av allt r vl att s mnga frutspdde detta ocks, och nu r vi hr.
2020-08-29, 17:35
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Det gr ju bttre fr ett av ntverken...Gissa vilket?

I slutndan s vinner alltid verkligheten. Drfr folk inte kper det trams som CNN sljer.
Ja du, vissa grv kostar mycket. Det hjlper anseendet nr man investerar i snt ocks. Skvallernyttan r verlag mer vinstdrivande, men att fr den skull stta likhetstecken mellan vinst verkligheten, det fr helt enkelt st fr dig, fr jag kan se vissa problem med att gra det.

CNN eller whoever, jag har inte srskilt mkt till vers fr MSM, svida det inte r ngon specifik journalist jag gillar som yttrat sig frsts. Och det r fascinerande att se hur emotionella ni extremister r, och vilka utsvvningar ni gr nr ni ska frsvara era lsklingar i rutan. Man hade hoppats oppositionens granskningar togs hnsyn till, ngon gng, om s bara fr att ge ett vidare perspektiv. Fr ett hmningslst svrmeri till folkfrfrare, i etern, r nr allt kommer omkring, ganska osunt. Se bara vart det lett dig.
2020-08-29, 17:38
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Frnekar du allts att han gjort nedskrningar i vlfrden?

Donald Trump har tvingat ut arbetstrtta medborgare frn bidrag till riktiga jobb.

Om du vill kalla det nedskrningar i vlfrden r upp till dig.
2020-08-29, 17:40
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Som alla working poor mste gra (utan en sjukfrskring) med hotet att dra p sig covid-1984, visst, det lter lika smart det.

Oavsett corona-viruset s mste amerikanska folket arbeta.
Det har Republikanerna fattat, medan Sleepy Joe fresprkar hgre bidrag och mer invandring.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in