Citat:
Ursprungligen postat av
ErikAnderzohn
Faktiskt s har oddset sjunkit fr trump, d fler och fler underskningar visar annorlunda n vad dom gjorde bara fr nn mnad sen. Senast jag kollade s var det jmnt odds p 1.90 p bgge. S det r frn fler hll n ett som visar att trump knappar in.
Varfr r d dina underskningar du lnkar mer korrekta n dom som visar p ett jmnt val?
Jag lste en artikel som avhandlar den senaste underskningen gjord utav democracy institute och shr sger den
Citat:
:Polling by DI has previously predicted both the 2016 U.S. election and Brexit.
Vad r det d som du finner inkorrekt i den hr underskningen? Frutom att den visar en ledning fr trump.
Jag sger som jag har sagt innan, och det r att jag inte tror p nn utav pollsen, och invntar istllet valnatten. Och jag gr nog helt rtt med tanke p hur olika resultat som visas p olika polls. Dock s ser jag hur oroliga mnga demokrater och media som hejar p D's har blivit, och tror drfr att mnga nu mrker av vinden som trump har i seglet.
Varfr det, undrar jag d? r det fr att dom ocks ser dessa nya underskningar som visar p bttre siffror fr Trump? Vad annars skulle f dom oroliga om inte dessa polls?