2020-08-30, 21:55
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Han svamlar. Frstr inte.

Jag skulle grna vilja se Donald Trump intervjuas av Cardi B.

... Nej det gr ju inte, han skulle direkt frga om han kan "grab her by the pussy". Eller kanske "kiss her anytime".
2020-08-30, 21:58
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

... Nej det gr ju inte, han skulle direkt frga om han kan "grab her by the pussy". Eller kanske "kiss her anytime".

Det hade ltit s hr: There is no better.....than me.

Sluta sura. Du r SD anhngare men stdjer inte Trump. Konstigt.
2020-08-30, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Det hade ltit s hr: There is no better.....than me.

Sluta sura. Du r SD anhngare men stdjer inte Trump. Konstigt.

Menar du att man mste vara antidemokratisk, stdja Ryssland och Kinas ledare, och vilja g i en fascistisk rikting bara fr att man r SD-anhngare?

Skulle inte tro det.

Det lter snarare som AFS, eller NSF.
2020-08-30, 22:04
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Biden nmnde inte upploppen & vldet ngonting under konventet, och nu, helt pltsligt s ska han ut ur kllaren och adressera vldet fr att Trump har medvind. Vilka uppriktiga intentioner...

https://www.youtube.com/watch?v=bt1SNm1lBu8
Sjukt att en Presidentkandidat hller sig gmd i en kllare
Men han ringde C-Span efter Trumps tal
https://youtu.be/JskG3G-jYOc?t=431
2020-08-30, 22:09
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:

Jag tror man fr nja sig med John B. vs Donald J T. Men det kan bli rtt underhllande, det med..
2020-08-30, 22:22
Medlem
Lite att mysa till fr alla er Trump-anhngare:

https://www.youtube.com/watch?v=8TwSKyVCMik

Han hyllas som den sanna semi-diktator han r. Trump r fantastisk! Slr ltt 17 slag p en 18-hls golfrunda!
2020-08-30, 22:22
Medlem
Haddock93s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=QUiGL0nQdMs&t=

nnu mer goda nyheter fr Trump.

https://www.express.co.uk/news/world...latest-polling

Citat:
Since the DI poll in August - a crucial month which saw the Democrat and Republican conventions - the President has gained a point in the swing states while his opponent has lost a point.

Significantly, the latest poll shows that 21 percent were positively influenced to vote Trump after the Republican convention but a negligible eight percent were inspired to vote Biden after the Democrat convention.

Trump is set to win in Minnesota 48 to 45, Florida 47 to 44 and New Hampshire, where he just held a major rally, 47 to 43.

It also appears clear that US voters have already made up their minds with a mere 3 percent of Trump voters and 9 percent of Biden supporters suggesting they could have a change of heart on polling day on November 3.

Finns ven lite annat nyttig i underskningen.

Jag vet att detta bara r 1 underskning men nd intressant att se att exempelvis 21% blev positivt pverkade av RNC medan bara 8% blev det av DNC.

ven mycket viktigt fr speciellt Trump att bara 3% r oskra. Biden har 9%. Dvs det kan flyttas en hel del frn Biden men inte Trump.
2020-08-30, 22:27
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Hr var en bra genomgng av hur fascismen vxer i USA under Trump och hur hans retorik kan likstllas med Hitler och Mussolini.

https://www.youtube.com/watch?v=c4MTns3MyxQ

Jag r SD'are sedan 10-15 r men r samtidigt mycket oroad ver hur demokratin i USA hotas av Trumps extremnationalistiska politik. Jag vill kunna fortstta att resa till ett ppet och demokratiskt USA ven i framtiden.

Du r SD och vljer Biden? Serist?
2020-08-30, 22:40
Medlem
Citat:
Du r SD och vljer Biden? Serist?

Japp! Alla dar i veckan.

Varfr?
- Jag fredrar att USA inte utvecklas mot en familje-demokratur
- Jag tror att internationell handel r bra
2020-08-30, 22:48
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Japp! Alla dar i veckan.

Varfr?

Jag r bara frvnad. Jag har hngt lnge i Sverigedemokraterna i opinionsunderskningar-trden och knner igen dig. Jag finner det extremt udda, med tanke p hur Dems har utvecklats. Det r ju rena extrem-vnstern som styr i bakgrunden. Jmfr hjrtefrgor som SD har, d r det ju nstan alltid Republikanerna man leds till.

- Invandring
- Lag och ordning
- Familjepolitik
- Energi
- Frsvar
- Lnders sjlvstndighet (ej globalism)
- Bistndspolitik
2020-08-30, 22:50
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Japp! Alla dar i veckan.

Varfr?

Du r medveten om att Trump troligtvis kommer vilja att SD vinner i Sverige? Och om s hnder kommer bde SD och Trump vilja ha samarbete med handel. Biden lr ju vilja ha S kvar vid makten.

Jag vill att Trump vinner fr han r den enda som kan st upp emot Kina och deras slavarbeten och totalitra stat. Jag r rdd att om Biden vinner kommer han lgga sig platt fr Kina och de kommer slutligen invadera Taiwan m.m.

Utver det kanske kulturen vi importerar frn USA blir bttre n WOKE kulturen vi ser idag. P s vis kan SD gynnas av att vra ungdomar inte blir kommunister.

Sen r jag ju nationalist och inte globalist. Men den strsta anledningen att jag vill att Trump vinner r hotet frn Kina.
2020-08-30, 22:52
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Jag r bara frvnad. Jag har hngt lnge i Sverigedemokraterna i opinionsunderskningar-trden och knner igen dig. Jag finner det extremt udda, med tanke p hur Dems har utvecklats. Det r ju rena extrem-vnstern som styr i bakgrunden. Jmfr hjrtefrgor som SD har, d r det ju nstan alltid Republikanerna man leds till.

- Invandring
- Lag och ordning
- Familjepolitik
- Energi
- Frsvar
- Lnders sjlvstndighet (ej globalism)
- Bistndspolitik

+1

Mste sga att det r udda att vilja se Biden vinna som SDare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in