Ja, hlla avstnd r ju ltt nr man gmmer sig i en kllare...
Biden har givetvis frlorat en del momentum genom att lsa in sig som en rddhgsen hare. Och nu brjar Pelosi tala om att han inte ska debattera framver. Blir inte mycket till kampanjarbete.
Nej man kan gott ha media genom Zoom tex fungerar fin fint serru men det klarar inte av Trump fansen att inse, Man behver inte vara som Trump en pellejns och kuta runt och kvsa ur sig allt vansinne utan att ta ett ansvar mot dem som fljer han och viruset som hrjar....
Biden nmnde inte upploppen & vldet ngonting under konventet, och nu, helt pltsligt s ska han ut ur kllaren och adressera vldet fr att Trump har medvind. Vilka uppriktiga intentioner...
Jag tycker siffrorna r fantastiska. Det r nmligen dessa siffror som bettingbolagen gr efter mestadels. Ju mer folk tror p dessa ju mer pengar att hmta fr oss som kan lsa mellan raderna. Siffrorna har ju inte rrt sig speciellt mkt men nd brjar nu oddsen g ned nu. Frsent fr dom nu d pengarna r satsade och du har ju rtt i att vinsten inte kan hmtas ut i frskott men keep upp the god work
Oavsett vad s tror jag att folk kommer att tjna pengar p det hr i slutndan, fr oavsett vem som vinner s lr vi f se andra vadslagningar som uppfylls.
Nej man kan gott ha media genom Zoom tex fungerar fin fint serru men det klarar inte av Trump fansen att inse, Man behver inte vara som Trump en pellejns och kuta runt och kvsa ur sig allt vansinne utan att ta ett ansvar mot dem som fljer han och viruset som hrjar....
Har han ens internet dr i sin trygga bunker? Har svrt att se en gammal gaggig senildement frst hur Zoom fungerar.
Jag brjar knna vinstvibbar fr Trump, ngot jag inte gjort sedan innan covid-19 brt ut.
Det r ngot som inte stmmer med demokraterna, Harris och Biden knns ihliga och inte trovrdiga som problemlsare. Som grdden p moset har vi extremvnsterns vldsamma frammarscher de senaste mnaderna som bokstavligt talat har raserat stder, ngot jag tror jag skrmmer mnga. ven om de givetvis inte p ngot stt r represantiva frknippas de med demokraterna som inte p allvar har frdmt ngot. Rder nog en ganska stor tystnadskultur ver knslorna fr det.
Mycket av det flum demokraterna fresprkar knns fr mycket vnster fr USAs befolkning att ta till sig.
Ska vstvrldens sista "bla" land till slut ocks falla fr marxismens herravlde?
Spnnande, helt klart. Ntt sger mig att det inte r ver n.
Jag brjar knna vinstvibbar fr Trump, ngot jag inte gjort sedan innan covid-19 brt ut.
Det r ngot som inte stmmer med demokraterna, Harris och Biden knns ihliga och inte trovrdiga som problemlsare. Som grdden p moset har vi extremvnsterns vldsamma frammarscher de senaste mnaderna som bokstavligt talat har raserat stder, ngot jag tror jag skrmmer mnga. ven om de givetvis inte p ngot stt r represantiva frknippas de med demokraterna som inte p allvar har frdmt ngot. Rder nog en ganska stor tystnadskultur ver knslorna fr det.
Mycket av det flum demokraterna fresprkar knns fr mycket vnster fr USAs befolkning att ta till sig.
Ska vstvrldens sista "bla" land till slut ocks falla fr marxismens herravlde?
Spnnande, helt klart. Ntt sger mig att det inte r ver n.
Dom r fr dliga kandidater mot Trump. Dr r problemet. Men der betyder inte att Trump vinner fr det.
Biden r en otrolig dlig reklamman. Trump r som en rullande bilreklam.
En till poll som ger Trump underbetyg, men denna gng om hur dligt mottagande Trumps s k law & order taktik ftt (vilket jag frutberknade). Alla mnniskor som klarat grundskolan frstod att denna, fr VH presumtiva seger formula, skulle ge ett negativt utfall. Finns IMO drmed ingen anledning att tro ngot kommer frndra synen p BLM ngon gng snart (hur mycket n nazi-Miller Trump frsker).
The more chaos and anarchy and vandalism and violence reigns, the better it is for the very clear choice on who's best on public safety and law and order
Even now, as protests have raged in the U.S. for months, voters still disfavor Trumps hardline approach compared to Bidens message of unity and cooperation; a YouGov poll of 1,001 U.S. adults released Saturday found that 61% prefer bringing people together as the solution for unrest, while 39% say law and order.
In that same poll, Biden is favored over Trump by an 8 point margin to handle the protests, which echoes several other polls in recent months that have shown him leading Trump on issues like law and order, crime and civil unrest.
7%. Thats the size of Bidens current lead in the RealClearPolitics average; At this point in 2016, Hillary Clinton held a 4 point lead over Trump.
Jag r SD'are sedan 10-15 r men r samtidigt mycket oroad ver hur demokratin i USA hotas av Trumps extremnationalistiska politik. Jag vill kunna fortstta att resa till ett ppet och demokratiskt USA ven i framtiden.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!