Citat:
Ursprungligen postat av
HG
Varför skriver du det du skriver när du vet att allt saknar juridisk grund och kan inte genomföras i Sverige. Antar att det endast skulle gå att genomföra i ett land någonstans i Mellanöstern.
Därför att jag är less på bulla och tårta till psykopater och sociopater, kanske? Vad tror du själv? Hur hanterar du ett odjur? Du kan ju prova mer saft och hävda det är rätt väg att gå, medan sociopaten hånskrattar, pissar i ditt saftglas och ber dig dricka upp. Tydligen är du benägen att lyda. Så fortsätt du dricka din saft blandad med piss.
Om man dessutom inte lägger en gräns för sociopatiska klanstrukturer att motarbeta det samhälle de själva lever i och hävda "det är mångkultur" så är man bra dum i huvudet. Korruption deluxe på samtliga samhällsnivåer. Ekonomiskt, kulturellt och moralmässigt. Jag lägger inte besluten hos Staten mamma (feministsverige). Jag lägger besluten för en överlevnad och ett motarbetande av sociopatiska strukturer som tog hundratals år för Sverige att ta sig bort ifrån. Vi har importerat medeltid och låtsas som allt är som vanligt. Samtliga länder i Mellanöstern är - i sitt nuvarande skick - diktaturer som visar med lavetter och inte saft.
Vet du varför?
Capiche? "Det där är ju Mellanöstern!". Ja, det kanske är Mellanöstern? Det kanske är därifrån de kommer ifrån? Vet du hur deras ledare fick dem att falla in i leden? Bulla och tårta - svaghet - ledde till total kollaps för dem. Vad har du för samhällsperspektiv på det hela? Vad är din lösning?
Danmark straffar familjerna till gangsterapor, därför att de inte blundar för klanstrukturer. Är Danmark Mellanöstern? Jahapp. Vi kanske behöver bli lite mer Mellanöstern om vi har importerat Mellanöstern. Men fortsätt du dröm om evig kärlek. Det går ju helt toppen!
Är du idealist eller realist? Uppenbarligen en idealist. Du är värdelös. Du vågar aldrig stå för ett hårt beslut, eftersom din dröm fortfarande finns i ditt huvud. Den här medeltida kulturen förstår bara knytnävsslag när de ställer saker till sin spets. Saft duger inte. Någonsin! De skrattar åt dig om du erbjuder dem saft. Förstå det!
Men fortsätt du kjama gangsterapor du och deras klaner. Det kommer säkert gå jättebra. Det har ju gått så fantastiskt hittills. Förstår du hur klansamhällen fungerar? Nej, det var ju tusen år tillbaka sedan vi höll på med det. Låt mig gissa, du tror på fullaste allvar att man kan uppfostra alla hundar med enbart positiv belöning? Det är så trångsynt att jag mår illa.
Vad vet du om medeltiden egentligen? Någonting alls? Så vad vet du annat än vad du
känner? Ja jävlar så viktigt i sammanhanget.