Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-31, 15:25
Medlem
Undrar hur många såna här vansinnesdåd som beror på rohypnol eller annan tung benzo? GM har alltså hängt på kyrkågården utan att sova en hel natt och varit bestialiska. Centralstimulans + benzo + rasism/utanförskap/avundsjuka. Men det hade varit spännande att se generellt halterna ser ut kring sånt här överhuvudtaget. I Malmö kallade vi de för pundararaber. Araber som vägrade dricka alkohol pga religion men tog alla andra droger. En invandrarungdom, som idag är 39, sa "ge mig fem roppar och jag kan göra vad som helst". Det är snarare förvånande att det inte händer mer med tanke på alla tickande bomber som slumpartat rör sig genom samhället.
Citera
2020-08-31, 15:29
Medlem
akutaccents avatar
Vi alla vet att detta kommer sluta i samhällstjänst eller att ungdomarna straffas med ett aktivitetsläger i 2 veckor. Sen har de banne mig lärt sig en rejäl läxa!
Citera
2020-08-31, 15:41
Medlem
Att de inte gick därifrån när de kommit ifrån BO också, utan stannade kvar och hängde, tyder på något mycket märkligt...
Citera
2020-08-31, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverind
Att de inte gick därifrån när de kommit ifrån BO också, utan stannade kvar och hängde, tyder på något mycket märkligt...

Hade dom inte däckat? Annars fattar jag inte heller
Citera
2020-08-31, 16:01
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
På den svarar @kriminalass:
"Ja. Jag ser fram emot det.."

Aawww. Så gulligt. De tror verkligen att det kommer att bli någon skillnad när det otänkbara framkommer och i stället blir inte bara fullt tänkbart utan även omedelbart normaliserat. Som lyckligt ovetande barn.
1 så du tror inte det gör någon som helst skillnad?
(iofs, de flesta vet de disgusting details om morden på Elin Krantz, Lisa Holm, Wilma etc, men ändå händer inget hos lagstiftarna)

2 har inte allt redan framkommit?
Citera
2020-08-31, 16:40
Medlem
Citat:

De hade väl däckat så det är inte så konstigt
Citera
2020-08-31, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
De hade väl däckat så det är inte så konstigt

Du tycker inte att det är konstigt att däcka på en brottsplats? Bli aldrig bankrånare...
Citera
2020-08-31, 16:52
Medlem
Citat:
Du tycker inte att det är konstigt att däcka på en brottsplats? Bli aldrig bankrånare...

Det sa han aldrig, han sa att om dom hade däckat så är det inte konstigt att dom var kvar. Svårt att flytta sig från A till B om man har däckat.
Citera
2020-08-31, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
1 så du tror inte det gör någon som helst skillnad?
(iofs, de flesta vet de disgusting details om morden på Elin Krantz, Lisa Holm, Wilma etc, men ändå händer inget hos lagstiftarna)

2 har inte allt redan framkommit?
Jag kan inte i min vildaste fantasi komma på något som skulle kunna få folk att i någon större omfattning inta en betydligt obekvämare ståndpunkt än att allt nog inte är så farligt ändå. Oavsett vilken tortyr det handlat om eller vilka motiv som än framkommer så har den svenska befolkningen sedan länge bevisat att man inte bryr sig. Vi fick inte vår George Floyd i Luna som sprängdes ihjäl i en bil. Vi fick det inte i Karolin som sköts med sitt barn i famnen. Vi fick det inte när en islamist krossade Ebba med en lastbil. Vi fick det inte i Adriana som var på fel plats (Sverige) vid fel tidpunkt (2020). Vi lär inte få det nu heller oavsett vilka fasansfulla uppgifter det än må vara som väntar på att komma fram i ljuset. Svensken klarade inte av att diskutera de mest oskyldiga Jimmie moments samtidigt som de glatt ignorerade att vi tillät IS-terrorister att vandra på våra gator. Innan någon bränner levande människor i burar hemma på just deras gata så kommer de inte att reagera. Om ens då.

Familjevecka, någon? Höghastighetståg? Friår?
Citera
2020-08-31, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RItD
Läs tråden. Han är dömd för detta men de har ej hunnit spärra in honom än. Lika sjukt och ofattbart som det låter..

Hunnit..låter som det är fullt på fängelserna. Vilket Sverige vi accepterar att leva i.
Nu kommer han inte komma ut i alla fall innan han ska avtjäna.
Citera
2020-08-31, 17:05
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Varför skriver du det du skriver när du vet att allt saknar juridisk grund och kan inte genomföras i Sverige. Antar att det endast skulle gå att genomföra i ett land någonstans i Mellanöstern.
Därför att jag är less på bulla och tårta till psykopater och sociopater, kanske? Vad tror du själv? Hur hanterar du ett odjur? Du kan ju prova mer saft och hävda det är rätt väg att gå, medan sociopaten hånskrattar, pissar i ditt saftglas och ber dig dricka upp. Tydligen är du benägen att lyda. Så fortsätt du dricka din saft blandad med piss.

Om man dessutom inte lägger en gräns för sociopatiska klanstrukturer att motarbeta det samhälle de själva lever i och hävda "det är mångkultur" så är man bra dum i huvudet. Korruption deluxe på samtliga samhällsnivåer. Ekonomiskt, kulturellt och moralmässigt. Jag lägger inte besluten hos Staten mamma (feministsverige). Jag lägger besluten för en överlevnad och ett motarbetande av sociopatiska strukturer som tog hundratals år för Sverige att ta sig bort ifrån. Vi har importerat medeltid och låtsas som allt är som vanligt. Samtliga länder i Mellanöstern är - i sitt nuvarande skick - diktaturer som visar med lavetter och inte saft. Vet du varför?

Capiche? "Det där är ju Mellanöstern!". Ja, det kanske är Mellanöstern? Det kanske är därifrån de kommer ifrån? Vet du hur deras ledare fick dem att falla in i leden? Bulla och tårta - svaghet - ledde till total kollaps för dem. Vad har du för samhällsperspektiv på det hela? Vad är din lösning?

Danmark straffar familjerna till gangsterapor, därför att de inte blundar för klanstrukturer. Är Danmark Mellanöstern? Jahapp. Vi kanske behöver bli lite mer Mellanöstern om vi har importerat Mellanöstern. Men fortsätt du dröm om evig kärlek. Det går ju helt toppen!

Är du idealist eller realist? Uppenbarligen en idealist. Du är värdelös. Du vågar aldrig stå för ett hårt beslut, eftersom din dröm fortfarande finns i ditt huvud. Den här medeltida kulturen förstår bara knytnävsslag när de ställer saker till sin spets. Saft duger inte. Någonsin! De skrattar åt dig om du erbjuder dem saft. Förstå det!

Men fortsätt du kjama gangsterapor du och deras klaner. Det kommer säkert gå jättebra. Det har ju gått så fantastiskt hittills. Förstår du hur klansamhällen fungerar? Nej, det var ju tusen år tillbaka sedan vi höll på med det. Låt mig gissa, du tror på fullaste allvar att man kan uppfostra alla hundar med enbart positiv belöning? Det är så trångsynt att jag mår illa.

Vad vet du om medeltiden egentligen? Någonting alls? Så vad vet du annat än vad du känner? Ja jävlar så viktigt i sammanhanget.
Senast redigerad av Ubbe Cykelkedja 2020-08-31 kl. 17:22.
Citera
2020-08-31, 17:06
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sipsurp
Amin El-Hani facereveal
https://forumfiles.com/TeFfi0Q7o7/D4...04DDB9F5DC_png
Riktigt tunn jävel. Klart han går på svagare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in