Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Det kan vara bra fr dig att ta en liten paus frn datorn. Ta en promenad i den friska hstluften, och ta sedan en stor kopp gott varmt te.
Kanske knns det bttre, och du kan fokusera dina tankar p annat n Flashback-hat.
..nedan r fakta.
BIDEN & HJLPPERSONAL AVSLUTAR SIN EGEN KAMPANJ DENNA VECKA.
Biden r slut, jag skiter i vad folk sger hr. Joe vinner ju inte, ingenting, han har ju bara spiralat nedt hela denna samt DNC veckan, medan Trump gasar uppt, drar vi ut dessa pilar r allt klart. Man skall aldrig sga aldrig men jag har ytterst svrt att se att Biden mirakulst skulle ta sig ur denna nedtgende svacka.
Det som r nstan mest ironiskt r att s fort Biden tittar fram frn kllaren rasar allt, han gr gaffar, han glmmer och mumlar. Det finns sannerligen massor att prata om nr man har haft Joe utanfr kllaren en dag eller s...
Veckans noteringar kring Bidens aktiviteter (alt avsaknad av)
Ingen entusiasm - ngon annan som noterande att detta kndes trkigt saknade entusiasm och rejlt intresse frn Bidens sida.
Ingen dk upp utanfr lokalerna - Det fanns ca 40 pers som dk upp runt lokalerna, efter vgarna. Inga flaggor inget folk, antingen r hans vljarbas vldigt diskreta eller s finns dom ej.
Folk r negativa i intervjuer. P TV intervjuades Wisconsin rstare straxt innan Biden skulle hlla tal och alla jag menar all fullstndigt neggar Joe Biden. Samma sak p DNC alla ringer in och sger att de inte skall rsta demokratiskt. Allt kan givetvis vara Trump supporters som gett sig fan p att vara frst p telefon eller framfr kameran, men jag har svrt att tro det.
Han svarar inte p frgor. Biden svarar inte p ngra frgor verhuvudtaget, vid tv tillfllen kastar journalister ut frgor (vid flygplatsen och i talarlokalen) han svarar inte p frgor och p vg hem s sger han tom "talk to you later" nr ?
Inga svar p de stora frgorna. Rsta p mig jag r inte Donald Trump kommer inte att rcka. Eller rsta p mig s kommer BLM och anarkister inte brnna din butik..funkar inte heller.
Biden pratar opinionen sjunker. Varje gng Biden ppnar munnen grver han sin egen grav. Har sagt det innan detta r inte vrdigt. Joe r ett skmt Biden borde inte behva utsttas fr detta.