2020-09-01, 21:11
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Din tr*ga Nixter klon! Du behver inte citera mig. Lser inte vad du skriver nd. En anekdotisk reflektion frn en Trumpian frndrar knappast mitt, eller ngon annans, stndigt frnderliga analysarbete ngot.

Kenosha County GOP Chair Erin Decker on accused killer Kyle Rittenhouse: "80% of the people support what Kyle did..." (Begvad politiker...eller hur?)
Om du analyserar Bidens presidentkampanj, hur mnga pong p en skala 1 - 10 skulle du ge den? Hur placerar du den i frhllande till Clintons och varfr?
2020-09-01, 21:18
Medlem
Nixters avatar
BIDEN & HJLPPERSONAL AVSLUTAR SIN EGEN KAMPANJ DENNA VECKA.

Biden r slut, jag skiter i vad folk sger hr. Joe vinner ju inte, ingenting, han har ju bara spiralat nedt hela denna samt DNC veckan, medan Trump gasar uppt, drar vi ut dessa pilar r allt klart. Man skall aldrig sga aldrig men jag har ytterst svrt att se att Biden mirakulst skulle ta sig ur denna nedtgende svacka.

Det som r nstan mest ironiskt r att s fort Biden tittar fram frn kllaren rasar allt, han gr gaffar, han glmmer och mumlar. Det finns sannerligen massor att prata om nr man har haft Joe utanfr kllaren en dag eller s...

Veckans noteringar kring Bidens aktiviteter (alt avsaknad av)

Ingen entusiasm - ngon annan som noterande att detta kndes trkigt saknade entusiasm och rejlt intresse frn Bidens sida.

Ingen dk upp utanfr lokalerna - Det fanns ca 40 pers som dk upp runt lokalerna, efter vgarna. Inga flaggor inget folk, antingen r hans vljarbas vldigt diskreta eller s finns dom ej.

Folk r negativa i intervjuer. P TV intervjuades Wisconsin rstare straxt innan Biden skulle hlla tal och alla jag menar all fullstndigt neggar Joe Biden. Samma sak p DNC alla ringer in och sger att de inte skall rsta demokratiskt. Allt kan givetvis vara Trump supporters som gett sig fan p att vara frst p telefon eller framfr kameran, men jag har svrt att tro det.

Han svarar inte p frgor. Biden svarar inte p ngra frgor verhuvudtaget, vid tv tillfllen kastar journalister ut frgor (vid flygplatsen och i talarlokalen) han svarar inte p frgor och p vg hem s sger han tom "talk to you later" nr ?

Inga svar p de stora frgorna. Rsta p mig jag r inte Donald Trump kommer inte att rcka. Eller rsta p mig s kommer BLM och anarkister inte brnna din butik..funkar inte heller.

Biden pratar opinionen sjunker. Varje gng Biden ppnar munnen grver han sin egen grav. Har sagt det innan detta r inte vrdigt. Joe r ett skmt Biden borde inte behva utsttas fr detta.
2020-09-01, 21:26
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Han gr lite p "autopilot" skall rligt sgas. Han sitter.

Han r ju sittande president
2020-09-01, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Om du analyserar Bidens presidentkampanj, hur mnga pong p en skala 1 - 10 skulle du ge den? Hur placerar du den i frhllande till Clintons och varfr?

Skall man f in Crooked Hillary och Sleepy Joe p samma skala s mste det bli 10 till Sleepy och 1 till Crooked. Men d fr man inte in Trump p samma skala...

Hillary var krd mer eller mindre frn starten enbart p grund av sin person och sin historia med vljarna. Det var ju exempelvis sjlvklart att hon skulle frlora Arkansas efter tiden nr Bill Clinton var guvernr. Att hon sedan fyllde p med sjlvml som att kalla de egna vljarna fr "deplorables" p en fundraiser fr att sedan f den inspelat och lckt till media gjorde det inte bttre.

Sedan har vi email skandalen som kanske inte var s allvarlig i sig men den gav inblick i den demokratiska partiets inre liv. Tror att en och annan blev rligt upprrd ver allt fusk och mygel som avsljades dr.

Dessa r nd inte det vrsta. Det vrsta tror jag var att hon satsade hela sin kampanj p att sl in en ppen drr. Allts de flesta Amerikaner verkar tidigt ha tnkt efter och konstaterat att det inte vore ett problem att vlja en kvinna till president. Att Hillary var kvinna var helt enkelt inte ngot avgrande fr de flesta. Att d satsa p "First female president" och "I'm with her" blir bde tjatigt och meningslst. Det var inte det folk undrade.

Hillarys kampanj var helt enkelt genom rutten. Joe Bidens r snarast icke-existerande men det han gr r p sin hjd riktigt dligt. Hillary spelade i en helt annan liga.
2020-09-01, 21:38
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Man lser ofta om Joe Bidens felsgningar, tex igr sa han "Du kommer inte knna dig sker i Joe Bidens Amerika"
(

Har du lnk till den fadsen?
2020-09-01, 21:43
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser

Tyvrr..
https://youtu.be/J28cUE3V8vQ
2020-09-01, 21:47
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Tyvrr..
https://youtu.be/J28cUE3V8vQ
Nmen...coming up short, again! *Whomp* *Whomp*
2020-09-01, 21:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Vilka vrldsledare ?
USA har tagit tillbaka taktpinnen, brutit ned Kina, hjlpt Storbritannien att g ur EU och tpper nu till Northstream 2....

Your delusional, get off the mushrooms.

Kina r absolut inte nedbrutet, Storbritannien lmnar eu den 1:januari precis som det var bestmt sedan tidigare.
2020-09-01, 21:57
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser

Twitter flags Trump campaign's out-of-context video of Joe Biden as 'manipulated media'

Nixter Nixter-tvillingen ville inte hjlpa dig (vilket var vntat), s d fr vl jag gra det -- allt fr sanningens skull, inte sant?
2020-09-01, 22:03
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Biden r slut, jag skiter i vad folk sger hr. Joe vinner ju inte, ingenting, han har ju bara spiralat nedt hela denna samt DNC veckan, medan Trump gasar uppt, drar vi ut dessa pilar r allt klart. Man skall aldrig sga aldrig men jag har ytterst svrt att se att Biden mirakulst skulle ta sig ur denna nedtgende svacka.

Det som r nstan mest ironiskt r att s fort Biden tittar fram frn kllaren rasar allt, han gr gaffar, han glmmer och mumlar. Det finns sannerligen massor att prata om nr man har haft Joe utanfr kllaren en dag eller s...

Ingen entusiasm - ngon annan som noterande att detta kndes trkigt saknade entusiasm och rejlt intresse frn Bidens sida.

Ingen dk upp utanfr lokalerna - Det fanns ca 40 pers som dk upp runt lokalerna, efter vgarna. Inga flaggor inget folk, antingen r hans vljarbas vldigt diskreta eller s finns dom ej.

Folk r negativa i intervjuer. P TV intervjuades Wisconsin rstare straxt innan Biden skulle hlla tal och alla jag menar all fullstndigt neggar Joe Biden. Samma sak p DNC alla ringer in och sger att de inte skall rsta demokratiskt. Allt kan givetvis vara Trump supporters som gett sig fan p att vara frst p telefon eller framfr kameran, men jag har svrt att tro det.

Han svarar inte p frgor. Biden svarar inte p ngra frgor verhuvudtaget, vid tv tillfllen kastar journalister ut frgor (vid flygplatsen och i talarlokalen) han svarar inte p frgor och p vg hem s sger han tom "talk to you later" nr ?

Inga svar p de stora frgorna. Rsta p mig jag r inte Donald Trump kommer inte att rcka. Eller rsta p mig s kommer BLM och anarkister inte brnna din butik..funkar inte heller.

Biden pratar opinionen sjunker. Varje gng Biden ppnar munnen grver han sin egen grav. Har sagt det innan detta r inte vrdigt. Joe r ett skmt Biden borde inte behva utsttas fr detta.
Instmmer. Jag kan inte minnas en smre presidentkandidat som har skapat s lite entusiasm runt sin kampanj som Biden har. Jag anser Biden som en mkt svagare kandidat n vad antingen McCain, Kerry, Gore eller Dole var. John Kerry var en betydligt starkare kandidat i 2004 n vad Joe Biden r i 2020.
2020-09-01, 22:03
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Kina r absolut inte nedbrutet, Storbritannien lmnar eu den 1:januari precis som det var bestmt sedan tidigare.

1. 2019 hade Kina sitt smsta r p ett halvt deccenium
2. USA hade sitt bsta tre r aldrig tididgare jmfrbara p en mngd tal/statistik
3. Storbrittanien lmnar EU via hrd brexit alt brexit med USAs hjlp med handelsavtal (det kommer nu vara USA, Australien, Storbritanien och ev Japan).

Du min vn har kunskaper som ryms p baksidan av en tndsticksask.
2020-09-01, 22:05
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det kan vara bra fr dig att ta en liten paus frn datorn. Ta en promenad i den friska hstluften, och ta sedan en stor kopp gott varmt te.

Kanske knns det bttre, och du kan fokusera dina tankar p annat n Flashback-hat.

..nedan r fakta.

Ingen dk upp utanfr lokalerna
- Det fanns ca 40 pers som dk upp runt lokalerna, efter vgarna. Inga flaggor inget folk, antingen r hans vljarbas vldigt diskreta eller s finns dom ej.

Biden pratar opinionen sjunker.
Varje gng Biden ppnar munnen grver han sin egen grav. Har sagt det innan detta r inte vrdigt. Joe r ett skmt Biden borde inte behva utsttas fr detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in