Flashback bygger pepparkakshus!
2020-09-01, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skewie
Det enda som framkommit i media är att de mistänks ha blivit utsatta för våldtäkt i lagens mening.

De saker som du räknar upp är bara spekulationer som håller på att bli trådsanningar. Respektlöst mot brottsoffren att låta era sexfantasier skena iväg på det här sättet.

Exakt det min känsla; däremot har jag hört att en av GM är iranier. iranier, särskilt de sekulära, är kända för att vara bland de mest dekadenta. helt hämningslösa. satt jag är relativt säker på att vi har att göra med ett par nerknarkade barn till sekulära individer...
Citera
2020-09-01, 21:43
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
En Provokation som leder till att man toryrmisshandlar samt våltdar 2 pojkar hela natten?
Ja då måste det ha varit en jävla provokation isf.
Citera
2020-09-01, 21:54
Avstängd
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsig
Föräldrarna misslyckades med att uppfostra GM och kommunen likaså.
BO advokat borde stämma staten och ansvariga politiker för det brott grabbarna utsattes för.
Politikerna är ytterst ansvariga för de invandrare som de valt att ta in i Sverige!
BO förtjänar ett otroligt stort skadestånd från ovan nämnda.

Det finns en stor risk att grabbarna fått permanenta skador, att de lider av svår PTSD resten av deras liv och om de orkar leva är suicidala.

Politiker måste kunna dömas för de brott de tillåter invandrare utsätta Svenska folket för!
De politiker som varit för invandring under den tid dessa GM vistats i landet bär ansvar.

Sverige måste upphöra med att ge medborgarskap och endast ge uppehållstillstånd för arbete och studier. På så vis kan de som begår brott utvisas. Barn till invandrare ska inte heller få medborgarskap per automatik. De ska ha medborgarskap i föräldrarnas land eller vara statslösa.
Medborgarskap ska man kunna ansöka om först efter 20-års fläckfritt brottsregister. Myndighetsålder + 20 år.
Jag gissar på miljonskadestånd.
Citera
2020-09-01, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Exakt det min känsla; däremot har jag hört att en av GM är iranier. iranier, särskilt de sekulära, är kända för att vara bland de mest dekadenta. helt hämningslösa. satt jag är relativt säker på att vi har att göra med ett par nerknarkade barn till sekulära individer...

Kurd inte iranier.
Citera
2020-09-01, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrienbroner
Kurd inte iranier.

Jo men det är samma skräp i mitt tycke, dem är nog värre än isis-muslimer om jag ska vara ärlig.
Citera
2020-09-01, 23:01
Medlem
Detta är såå fruktansvärt. Två hederliga svenska pojkar som blivit utsatta på det här viset av två psykopatiska odjur! När ska politikerna vakna och sätta stopp för hur det blivit i Sverige?!

Alla mina tankar till de utsatta pojkarna.
Citera
2020-09-01, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterland81
Detta är såå fruktansvärt. Två hederliga svenska pojkar som blivit utsatta på det här viset av två psykopatiska odjur! När ska politikerna vakna och sätta stopp för hur det blivit i Sverige?!

Alla mina tankar till de utsatta pojkarna.

De kommer klara sig, de lär blir starkare av denna erfarenhet (det som inte dödar än stärker en)
Citera
2020-09-01, 23:06
Medlem
Citat:

Vart kommer ditt påstående ifrån? Det låter mest som din känsla men vad är den baserad på. Iranier är generellt rätt skötsamma, integrerade och välutbildade.

Och fel, 21 åringen är kurd.
18 åringen är tunisier, men född i Sverige.
Citera
2020-09-01, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palmlejonet
Vart kommer ditt påstående ifrån? Det låter mest som din känsla men vad är den baserad på. Iranier är generellt rätt skötsamma, integrerade och välutbildade.

Och fel, 21 åringen är kurd.
18 åringen är tunisier, men född i Sverige.

De är överrepresenterade när det kommer till självmord, knarkmissbruk etc etc. Dessutom överreppade när det kommer till bidragsfusk. Håller mkt på med skenäktenskap, falska skillsmässor etc.
Citera
2020-09-01, 23:14
Medlem
Citat:
De är överrepresenterade när det kommer till självmord, knarkmissbruk etc etc. Dessutom överreppade när det kommer till bidragsfusk. Håller mkt på med skenäktenskap, falska skillsmässor etc.

Källa på det tack. Framförallt att de är överrep på bidragsfusk. Siffra på det.
En ”känsla att det bara är så” är inte tillförlitligt. Eller att du hört en eller två bete sig illa.

Finns även svenskar som håller på med falska skilsmässor, har två grannar +70 som garanterat har en falsk skilsmässa och de är nog knappast det enda svenska paret i Sverige. Det är som det är.
Citera
2020-09-01, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palmlejonet
Källa på det tack. Framförallt att de är överrep på bidragsfusk. Siffra på det.
En ”känsla att det bara är så” är inte tillförlitligt. Eller att du hört en eller två bete sig illa.

Finns även svenskar som håller på med falska skilsmässor, har två grannar +70 som garanterat har en falsk skilsmässa och de är nog knappast det enda svenska paret i Sverige. Det är som det är.

Alltså det klart detta är anekdotalt... hahah klart d inte finns statistik på sånt dummer. Men du kommer nog fatta om du träffar en iranier :P
Citera
2020-09-01, 23:26
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Det har inte framkommit något officiellt om vad våldtäkten gick ut på. Jag har själv spekulerat kring att det kan vara en pinne i anus eller något annat eftersom de häktats för just våldtäkt och inte "grov" våldtäkt. Men det kan ju vara oralsex eller att GM pillat på deras kön, det behövs inte så mycket för våldtäkt idag.

Ordet våldtäkt är egentligen ett ganska dåligt begreppet i det moderna samhället eftersom de flesta utgår från att detta innebär våld + penetration med penis.
De borde helt ta bort detta begrepp från BrB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in