Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-03, 01:37
Bannlyst
Han är både politiker och advokat, men vissa litar fullständigt på den anledning han ger till sitt agerande. Alla problem vi har i världen just nu är inte nått som bara hänt, det finns folk som drar i trådarna, man får va rejält blind om man inte ser trådar i detta agerande.

Bjud in fiender och börja provocera dom medans Sveriges folk är försvarslösa och all makt är kontrollerad av dom som kommer stå på fiendens sida.

Ni är förståndshandikappade.

(Bara för ni är trötta på skiten och vill ha förändring, betyder inte att ni måste acceptera vilken skit förändring som helst med skit konsekvenser. Skäll ut idioten och be han komma tillbaka om några månader med en bättre idé. Eller vänta tills nån annan kommer med en bättre idé.)
Senast redigerad av Slowbutsure 2020-09-03 kl. 01:46.
Citera
2020-09-03, 01:49
Medlem
VanDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slowbutsure
Han startar ett krig, sedan springer han hem, dom som kallar han för hjälte är förståndshandikappade, han kommer inte hjälpa er när muslimerna bränner er egendom eller familj.

Han försöker skapa en liknande situation som med blm i usa, eftersom blm inte fick fäste här är det här nu ett nytt försök att destabilisera vårt land. Det finns en annan plan än att hjälpa svenskar att vakna bakom hans agerande, annars hade han gjort det annorlunda.

Han är inte på vår sida, vakna idioter, politiker är alltid oärliga och med dold agenda.
Nej jag är inte på din sida.
Vi lär nog inte lyssna mer på dig för att du kallar oss för förståndshandikappade och idioter.
Det har kommit flera 100 000 tals muslimer till Sverige de senaste åren.
Regeringen kan inte ens en gång komma överens om en migrationsöverenskommelse.
Så ser det ut. Ren katastrof hur hela vår välfärd utarmas.
Det har dansken förstått.
Citera
2020-09-03, 01:49
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Han är både politiker och advokat, men vissa litar fullständigt på den anledning han ger till sitt agerande. Alla problem vi har i världen just nu är inte nått som bara hänt, det finns folk som drar i trådarna, man får va rejält blind om man inte ser trådar i detta agerande.

Bjud in fiender och börja provocera dom medans Sveriges folk är försvarslösa och all makt är kontrollerad av dom som kommer stå på fiendens sida.

Ni är förståndshandikappade.

(Bara för ni är trötta på skiten och vill ha förändring, betyder inte att ni måste acceptera vilken skit förändring som helst med skit konsekvenser. Skäll ut idioten och be han komma tillbaka om några månader med en bättre idé. Eller vänta tills nån annan kommer med en bättre idé.)

Som Lars Vilks? Salman Rushdie? Redaktionen för Charlie Hebdo?
Citera
2020-09-03, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VanDog
Nej jag är inte på din sida.
Vi lär nog inte lyssna mer på dig för att du kallar oss för förståndshandikappade och idioter.
Det har kommit flera 100 000 tals muslimer till Sverige de senaste åren.
Regeringen kan inte ens en gång komma överens om en migrationsöverenskommelse.
Så ser det ut. Ren katastrof hur hela vår välfärd utarmas.
Det har dansken förstått.
Nej jag förstår att ni inte är på svenska folkets sida om ni vill starta ett inbördeskrig när svenskarna är oförberedda och obeväpnade och all makt kommer stå på den andra sidan i kriget.

Om du tror jag inte är trött på massinvandringen så tror du fel, jag vill också ha en lösning, men det här er en otroligt dålig lösning. Kan du inte se det så ja, då kallar jag dig förståndshandikappad.
Citera
2020-09-03, 02:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Som Lars Vilks? Salman Rushdie? Redaktionen för Charlie Hebdo?
Jag förstår inte vad du vill säga, men om du undrar ifall det hade varit klokare att rita Mohammed istället för att bränna koranen så säger jag; ja, absolut, mycket bättre. Fortfarande lite dagis nivå dock, jag hade hellre sett vuxen diskussion och hård kritik mot texten.
Citera
2020-09-03, 02:24
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ut med idioten, han försöker uppenbarligen bara öka splittringen i samhället, möjligen starta ett krig.

Nej. Han visar upp splittringen som alla vill dölja och ljuga om, låtsas om att den inte är där. Han lyfter islams slöja och visar oss det brinnande ansiktet av intolerans, hat och våld. Vad islamisering gör med friheter och rättigheter.

Provocerande? Ja. Men muslimer ska inte vara skyddade eller inneha en särställning.

Vi har ingen plikt gentemot islam, mångkulturen eller muslimers känslor.
Citera
2020-09-03, 02:27
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Polisen kan väl rimligen inte ge tillstånd till en demonstration som genomförs i enda syftet att provocera fram hat, våld och skadegörelse? Rikets säkerhet, för nu börjar vi snabbt närma oss den nivån, går väl före yttrandefriheten?

En kort kommentar till ditt inlägg; Rikets säkerhet (= medborgarnas säkerhet) är i fara om statsmakten börjar begränsa yttrandefriheten. Har tillämpats i historien och sker idag i andra länder.

PS. Jag tycker fortfarande att det är tramsigt att elda upp ett exemplar av en massproducerad sagobok. Om fler verkligen hade läst den eller de andra heliga skrifterna så hade vi haft färre vidskepliga (= religiösa) människor. Ett lätt sätt att bli icke-troende är att läsa skrifterna. DS.
Senast redigerad av Drooid 2020-09-03 kl. 02:32.
Citera
2020-09-03, 02:31
Medlem
Gaspari-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Polisen kan väl rimligen inte ge tillstånd till en demonstration som genomförs i enda syftet att provocera fram hat, våld och skadegörelse? Rikets säkerhet, för nu börjar vi snabbt närma oss den nivån, går väl före yttrandefriheten?

Om eldning av en bok kan framkalla hot mot rikets säkerhet har vi nog större problem än du anar. Kanske rikta fokus mot det istället
Citera
2020-09-03, 02:35
Medlem
Bra, svenska politiker polariseras i sitt ståndtagande till massinvandringen av muslimska män och hur det påverkar vanliga svenskar.

För Sverige, staten och dess medborgare är det hög tid att sätta sin ståndpunkt för hur man ska förhålla sig till islam. Något sossarna och mp skjuter upp och fördröjjer.

Säg sanningen, våldtäkter på gymnasium av mena. Överfalls/gruppvåldtäkter etc. Jag behöver inte ge alla argument för svensson fattar och är trött på skiten. Välkommen till det nya Sverige.
Citera
2020-09-03, 02:35
Medlem
VanDogs avatar
Citat:
Nej jag förstår att ni inte är på svenska folkets sida om ni vill starta ett inbördeskrig när svenskarna är oförberedda och obeväpnade och all makt kommer stå på den andra sidan i kriget.

Om du tror jag inte är trött på massinvandringen så tror du fel, jag vill också ha en lösning, men det här er en otroligt dålig lösning. Kan du inte se det så ja, då kallar jag dig förståndshandikappad.
Sluta kalla folk för förståndshandikappade. Med den retoriken blir ni bara en sekt.
300 personer härjade i Malmö. Kanske något liknande i Rinkeby.
Det blir inget inbördeskrig för att det bränns några koraner.

Oförberedda och obeväpnade. När fan är ni beredda och beväpnade?
Om 10 år? 20 år? När det kommit in ytterligare 1 miljon flyktingar?
Det dräller in mer flyktingar dagligen än vad din s.k. armé ökar.
Det känns som ni har snackat om detta i 30 års tid ungefär.
Jag skall inte kalla dig dum, snarare drömmare.
Annars är vi överens om målet och i sakfrågan.
Citera
2020-09-03, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Han vill bara provocera. Kan man inte bura in honom under en period. Han hetsar ju. Borde finnas ett lagrum som är tillämpligt.
Ja, gud bevare oss för yttrandefrihet
Citera
2020-09-03, 02:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VanDog
Sluta kalla folk för förståndshandikappade. Med den retoriken blir ni bara en sekt.
300 personer härjade i Malmö. Kanske något liknande i Rinkeby.
Det blir inget inbördeskrig för att det bränns några koraner.

Oförberedda och obeväpnade. När fan är ni beredda och beväpnade?
Om 10 år? 20 år? När det kommit in ytterligare 1 miljon flyktingar?
Det dräller in mer flyktingar dagligen än vad din s.k. armé ökar.
Det känns som ni har snackat om detta i 30 års tid ungefär.
Jag skall inte kalla dig dum, snarare drömmare.
Annars är vi överens om målet och i sakfrågan.
Sluta kalla mig för ni. Det minsta man kan göra innan man försöker starta bråk är att se till att man har polisen på sin sida, eller iaf neutral, som det är nu kommer dom knäa och suga av invandrarna och köra upp batong i svenskens röv. Medans media kommer rapportera att ni gillade det och bara invandrare kan bli våltagna.

Poängen är att det är jävligt dumt att börja bråket med dom utan att först ta hand om dom som styr det viktiga i samhället. Ta bort alla skumma typer på makt positioner först så har vi större chans att lyckas.

Och som sagt skulle vi bli mycket snabbare redo för ett krig om dansken hade skött detta på ett bättre sätt. Förstår du vilken skillnad det hade varit i svenskens ögon om dansken istället hade hårt kritiserat det som står i boken och fått en liknande reaktion? Eller tom kanske ritat av Mohammed? Men bränna och sparka på boken ser många som barnslig provokation, därmed en dålig idé som kunde varit bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in