Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-03, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejvidica
Blir det med bacon också ?
Likväl så fortsätter befolkningsutbytet.

Ja en fet antibiotikastinn gris inlindad i bacon. Personligen skulle jag inte byta ut speciellt många som bor i Sverige mot honom. Men danskarna vill nog gärna bli av med honom. Det är ju dyrt att ha folk i finkan !
Citera
2020-09-03, 10:13
Avstängd
Ördögs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Som om det inte vore nog med den kraftigt ökande gängbrottsligheten, detta kommer sätta Stockholm i brand. Problemen kommer bli gigantiska för den sittande regeringen. Ett enormt kaos väntar i hufvudstaden. Ni förtjänar det, världens mest politiskt korrekta stad, den humanitära stormaktens epicentrum.

Ja, Paludan borde visa lite ansvar och vänta med sin uppvisning till dess att läget lugnat ner sig. Svett-Tsaren har ju fullt upp med att infria sitt löfte från 2017 att knäcka gängen, sitt löfte från 2018 att knäcka gängen, sitt löfte från 2019 att knäcka gängen samt sitt löfte från 2020 att knäcka gängen. När dessa uppgifter är slutförda och Ordning & Reda råder i riket, då kan danskjäveln komma över och bränna sin äckliga bok.
Senast redigerad av Ördög 2020-09-03 kl. 10:16.
Citera
2020-09-03, 10:14
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Intressant att folk tycker att han inte borde få komma hit och provocera (rädsla för upplopp?).

Min åsikt är att personer här som är så lättprovocerade, helt enkelt inte borde få vara här. Sen om du är mörk eller blond spelar ingen roll.

Det handlar om en bok... Herregud.

Visst bara en bok men för folk som inte bryr sig eller har något med detta att göra som får sina bilar brända, affärer förstörda? Polis och kanske ambulans som behövs på andra ställen som nu får sätta sig i detta i stället?

Tror mer på att folk tar muslimernas sida för att en ''rasist'' provocerar. Dom tycker muslimerna gör rätt ifrån sig som ''säger till'' igenom att kaosa.

// PoK
Citera
2020-09-03, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
NMR sitter nog i sina "nästen"(pojkrummen) och filar på några nya klistermärken som sätts upp under mörkrets inbrott.

Brukar sedan kallas för "lyckad aktion" på deras hemsida.

Haha sluta Carl, låt dom vara ifred. Dom kör sitt race!

Men kan bli spännande att se om danskarna lyckas lämna över facklan till svenskarna själva.
Senast redigerad av TheFatDove 2020-09-03 kl. 10:21.
Citera
2020-09-03, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Intressant att folk tycker att han inte borde få komma hit och provocera (rädsla för upplopp?).

Min åsikt är att personer här som är så lättprovocerade, helt enkelt inte borde få vara här. Sen om du är mörk eller blond spelar ingen roll.

Det handlar om en bok... Herregud.

Du är inte medveten om eller har förstått hur pass stark islams ställning är i Sverige idag? Det går inte att jämföra med Danmark, det är som natt och dag. I Sverige finns idag många inflytelserika muslimska organisationer som har en stark påverkan på politiken. Muslimerna har vuxit och fortsätter växa fort i antal och därmed växer också deras makt i samhället. Vi har flertalet muslimska friskolor, många moskér och islamiska center som byggts upp genom åren. Det har även startats ett muslimskt parti. Därför portades Paludan och fick inreseförbud, och därför vågar inte svenska politiker förutom SD stå upp för den svenska grundlagen om yttrandefrihet, åsiktsfrihet och mötesfrihet. De offrar detta för att de är livrädda att stöta sig med muslimerna. Inte heller svenska journalister i etablerade gammel-medier vågar stöta sig med muslimerna. Det är dags att välja sida, antingen börjar vi kämpa mot ett framtida islamistiskt styre eller så låter vi det bli så.

https://www.aftonbladet.se/debatt/a/...limskt-kalifat
Senast redigerad av Pazzamo 2020-09-03 kl. 10:22.
Citera
2020-09-03, 10:21
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Haha sluta Carl, låt dom vara ifred. Dom kör sitt race!

Men kan bli spännande att se om danskarna lyckas lämna över facklan till svenskarna själva.
Ja, jag håller på dansken här.

Hoppas att tar med sig några pölser som grillas. Korangrillad pölse? Ja for helvede mand!
Citera
2020-09-03, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sankronizer
Större delen av svenskarna blir kränkta av en nordbo som äntligen tar strid mot islam i sverige. Skamligt att läsa, mannen är en hjälte i sig.

Uppenbarligen har vi tagit in så mycket muslimer nu att de hotar rikets säkerhet.
Citera
2020-09-03, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alwaysright
Att en dansk gör denna protest är förvånande! Varför gör vi inget själva?

Var är SDU/AFS, NMR, SD lokala organisation?

Det är ju öppet mål: Bränn en koran och låt visa hur invandrarna beter sig (dåligt). SD ökar och ökar, krav på återvandring skärps och något mer händer. Jag tror vi behöver mer exempel på hur djupt islamiseringen och början till sharialagar har greppat vårt samhälle. Det behövs en motreaktion!

Var i Rinkeby tänker man hålla till? Torget? Jag skall gå dit!

För att hela Sverige lider av stockholmssyndromet.
Citera
2020-09-03, 10:30
Medlem
Snygg-Anderss avatar
Hade han tänkt få medborgarskapsfrågan utredd på två veckor? Har väldigt svårt att se honom ta sig in i Sverige redan den 12e.
Citera
2020-09-03, 10:37
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidden
Alla som pratar om rikets säkerhet och hur man borde bura in dansken, ni har ju inte förstått någonting.

Det är inte paludan som ska hållas ansvarig för att människor går ut och kaosar efter att han bränt koranen. Man kan tycka att det är idiotiskt men att en dansk bränner en bok är i sig inte ett problem, det är inte brottsligt och borde inte leda till några åtgärder från myndigheterna.

Det är människorna som kaosar som bryter mot samhällskontraktet och ska straffas, det är det som är riktig yttrandefrihet. Människors reaktioner på bränningarna visar att de behövs nu mer än någonsin. Folk idag är för curlade för att förstå hur viktigt yttrandefrihet, demonstrationsrätt och församlingsrätt är för ett fungerande demokratiskt samhälle.

Det enda som finns att lägga till efter ditt utmärkta inlägg är väl att folk kanske även borde ta sig en funderare på vad som händer när andelen troende muslimer i befolkningen vuxit sig så stor att de får ett reellt politiskt inflytande.

Självfallet är det långt ifrån alla muslimer som beter sig som de i Malmö, men om en uppfattad kränkning mot islam redan idag leder till inreseförbud är rena blasfemilagar inte allt för långt borta. Den som tror att samma muslimer som idag startar kravaller över en bränd koran kommer att acceptera att någon "respektfullt kritiserar" deras religion lär med största sannolikhet få en tråkig överraskning.
Citera
2020-09-03, 10:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Tror du att svenskarna är bättre förberedda om 10 år när det finns ytterligare 2 miljoner blattar och negrer i landet?

Du ska nog inte kalla andra förståndshandikappade
Eftersom du läst mina inlägg och ändå inte ser poängen så står jag fast vid vad jag kallar dig.

Varför 10 år? Fattar ni inte att vi fått en halvfärdig bra idé från dansken? Vi måste göra färdigt hans idé för att den ska ge tillräckligt bra effekt för att ena hela svenska folket, så länge det finns folk som kan säga emot det han gör är det inte en fullt lyckad plan.

Vi måste få han (eller göra det själva) att istället stå på ett torg med muslimsk publik och prata hårt om det som står i boken. När muslimerna reagerar våldsamt eller dåligt pga det så finns det inte längre någon som kan säga emot att dom inte borde vara här.

Att bränna boken kommer inte ena lika stor mängd som att bara hårt kritisera texten, och nog kommer dom bli arga för det med tror jag minsann.

Ena lite folk med dagis fasoner eller ena allt folk som en vuxen är frågan. Varför man inte ens försöker ena allt folk innan man nöjer sig med att bränna kan jag inte förstå.

Gör om, gör rätt.
Citera
2020-09-03, 10:40
Medlem
Trollsajtmedlems avatar
Intervju med Rasmus Paludan från igår. Jämför Löfven med Hitler bland annat, mycket sevärd.

https://youtu.be/3yD72mzoJfo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in