Citat:
Ursprungligen postat av
Zloth
Tror du att svenskarna är bättre förberedda om 10 år när det finns ytterligare 2 miljoner blattar och negrer i landet?
Du ska nog inte kalla andra förståndshandikappade
Eftersom du läst mina inlägg och ändå inte ser poängen så står jag fast vid vad jag kallar dig.
Varför 10 år? Fattar ni inte att vi fått en halvfärdig bra idé från dansken? Vi måste göra färdigt hans idé för att den ska ge tillräckligt bra effekt för att ena hela svenska folket, så länge det finns folk som kan säga emot det han gör är det inte en fullt lyckad plan.
Vi måste få han (eller göra det själva) att istället stå på ett torg med muslimsk publik och prata hårt om det som står i boken. När muslimerna reagerar våldsamt eller dåligt pga det så finns det inte längre någon som kan säga emot att dom inte borde vara här.
Att bränna boken kommer inte ena lika stor mängd som att bara hårt kritisera texten, och nog kommer dom bli arga för det med tror jag minsann.
Ena lite folk med dagis fasoner eller ena allt folk som en vuxen är frågan. Varför man inte ens försöker ena allt folk innan man nöjer sig med att bränna kan jag inte förstå.
Gör om, gör rätt.