Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-03, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Hahaha vilken härlig snubbe. Paludan är bra på att hitta kryphål i byråkratin, genom att ansöka om ett svenskt medborgarskap. Det kommer att bli spännande att se hur det här kommer att sluta. Om inte han lyckas, så kommer någon annan från Stram Kurs att bränna koranen åt honom.

Senast var det upplopp i Malmö, i Stockholm kan det bli värre.

Det var nog inte så speciellt svårt för honom. Han är sannolikt en mycket skärpt person.

Citat:
Paludan föddes i Nordsjälland och växte upp i Helsingör[2]. Efter att ha tagit studenten i Helsingör år 2000 påbörjade han sin värnplikt.[3] Efter värnplikten läste Paludan juridik och tog examen som jurist år 2008 vid Köpenhamns universitet. Under sina studier arbetade han för Kromann Reumert, en av Danmarks största advokatbyråer, och praktiserade vid Internationella brottmålsdomstolen i Haag.[4]

https://sv.wikipedia.org/wiki/Rasmus_Paludan
Citera
2020-09-03, 09:55
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Så en invandrare kommer att försöka gå runt sitt eget inreseförbud genom att söka medborgarskap, den vad ny. Tomten är dansk och har således ingen samröre med den svenska befolkningen så varför skall han hit och störa ordningen?

Det står tydligt i tråden varför han behövs här! Det är bara att läsa tråden från början min vän.
Citera
2020-09-03, 09:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Han vill bara provocera. Kan man inte bura in honom under en period. Han hetsar ju. Borde finnas ett lagrum som är tillämpligt.

Ja du har ju din älskade lag HMF.

Massinvandringen och mångkulturen är ohållbar. Såhär skör är den, den pallar inte koran-bränningar. Svaret blir motattacker mot saker som kyrkor, bilar, skolor, vanliga radhus och gärna människor.

Hur kan Bill-N skydda egendom och människor som islamister till svar ger sig på? (Så illa kan det bli).

Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Intressant att ni ser mer problem med att någon vill bränna koranen än med hur många människor reagerar på det, typ som genom att bränna ned hela samhället och att skada människor.

Man kan tycka att det är onödigt och kanske tom lite omoget osv att bränna koranen för att provocera men det primära problemet här är ju att en del människor inte kan ta en sån sak helt enkelt utan bara måste gå helt bananas och starta våldsamma upplopp.

Hade människor inte blivit så kränkta, våldsamma och aggressiva så hade ingen koran ens brunnit från första början.

Det som egentligen borde läggas fokus och energi på är att utbilda alla dessa kränkta, våldsamma och aggressiva människor om hur det svenska samhället fungerar och att det är ett sekulärt samhälle samt ett samhälle där man, iaf i teorin har en del rättigheter och friheter.

Problemet är inte en dansk som bränner en koran för att provocera utan problemet är människorna som inte klarar av så sker.

Ja precis. Bill-N, vad är din kommentar på det?

Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Borde ju brinna i alla storstäder en bok dagligen.. dags o visa vad vi tycker det har pågått för länge ut med skiten! skönt med danskar som har lite balls till skillnad mot mesarna i sverige.. det är ju darför det ser ut som det gör, inte ens svensk mes-polis vågar sticka ut sen länge....
Citera
2020-09-03, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Han vill bara provocera. Kan man inte bura in honom under en period. Han hetsar ju. Borde finnas ett lagrum som är tillämpligt.

Ännu värre så sväljer mussarna betet och startar upplopp. Mao de visar sina rätta färger. Sen kan jag hålla med om att det är onödigt, inte så att det skapar kärlek.
Citera
2020-09-03, 10:00
Medlem
HAHAHAHHA den där Palaudan! Han ger inte upp! OM han lyckas få medborgarskap blir det jävligt kul att se islamosfären i Sverige koka av ilska när han sätter eld på Koranen!
Citera
2020-09-03, 10:03
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oljeapan
Släpps han in i Rinkeby är det tveksamt om han kommer ut levande. Man kan kanske spärra in honom pga att han är en fara för sig själv?

Rinkeby i sig tror jag kan vara ganska safe dock. Händer sällan något där då det finns ett visst antal äldre ljusskygga figurer som inte vill skita där de äter så att säga. Dock ligger nog resterande närliggande kommuner risigare till. Husby, Tensta, Sundbyberg, Spånga, Hässelby osv osv.
Citera
2020-09-03, 10:03
Medlem
Blondinss avatar
Intressant att folk tycker att han inte borde få komma hit och provocera (rädsla för upplopp?).

Min åsikt är att personer här som är så lättprovocerade, helt enkelt inte borde få vara här. Sen om du är mörk eller blond spelar ingen roll.

Det handlar om en bok... Herregud.
Citera
2020-09-03, 10:05
Medlem
Carl Serungs avatar
Ingen där uppe i norr lär ju ändå inte förstå vad Paludan har att säga. Lär ju bli mycket "vasaru saru?"
Citera
2020-09-03, 10:06
Medlem
Alla som pratar om rikets säkerhet och hur man borde bura in dansken, ni har ju inte förstått någonting.

Det är inte paludan som ska hållas ansvarig för att människor går ut och kaosar efter att han bränt koranen. Man kan tycka att det är idiotiskt men att en dansk bränner en bok är i sig inte ett problem, det är inte brottsligt och borde inte leda till några åtgärder från myndigheterna.

Det är människorna som kaosar som bryter mot samhällskontraktet och ska straffas, det är det som är riktig yttrandefrihet. Människors reaktioner på bränningarna visar att de behövs nu mer än någonsin. Folk idag är för curlade för att förstå hur viktigt yttrandefrihet, demonstrationsrätt och församlingsrätt är för ett fungerande demokratiskt samhälle.
Citera
2020-09-03, 10:07
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slowbutsure
Nej jag förstår att ni inte är på svenska folkets sida om ni vill starta ett inbördeskrig när svenskarna är oförberedda och obeväpnade och all makt kommer stå på den andra sidan i kriget.

Om du tror jag inte är trött på massinvandringen så tror du fel, jag vill också ha en lösning, men det här er en otroligt dålig lösning. Kan du inte se det så ja, då kallar jag dig förståndshandikappad.

Tror du att svenskarna är bättre förberedda om 10 år när det finns ytterligare 2 miljoner blattar och negrer i landet?

Du ska nog inte kalla andra förståndshandikappade
Citera
2020-09-03, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Han hetsar inte. Det kallas för yttrandefrihet, och det är ett ord som en kommunist som dig aldrig kommer att förstå.

Fast jo hela syftet är att provocera. För att visa vad som händer när man kliver på den islamska tån.

Jag kan absolut tänka mig att vissa svenska muslimer vill visa upp sin styrka, särskilt nu när dom i förväg vet vad som ska inträffa.

Kan sluta illa Paludan och hans vänner, Malmö var inte beredd och danskarna har mer ordning på torpet än Löven.
Citera
2020-09-03, 10:09
Medlem
Alwaysrights avatar
Att en dansk gör denna protest är förvånande! Varför gör vi inget själva?

Var är SDU/AFS, NMR, SD lokala organisation?

Det är ju öppet mål: Bränn en koran och låt visa hur invandrarna beter sig (dåligt). SD ökar och ökar, krav på återvandring skärps och något mer händer. Jag tror vi behöver mer exempel på hur djupt islamiseringen och början till sharialagar har greppat vårt samhälle. Det behövs en motreaktion!

Var i Rinkeby tänker man hålla till? Torget? Jag skall gå dit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in