2020-09-03, 18:05
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
r det samma Reinfeldt son som fr en ca tio r sedan anklagades fr att ofta heila nr han var p krogen?
Vet jag lste om dessa "incidenter" hr p flashback back in the day.

Inte utan att man undrar lite ver genetiken i Reinfeldtarna. Fredriks fader r ju dmd rattfyllerist ocks.
Citera
2020-09-03, 18:11
Avstngd
Kriminalitet gr i slkten, se bara p cp-klanerna som skiter dr de bor. Reinfeldt r inget undantag men bankir-judarna kommer rdda honom s lnge de tror att han frmjar deras sak
Citera
2020-09-03, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
True. Efternamn08 r en sansls mytoman.

Nr det gller Reinfeldt himself s vill alla grna att han r en knarkare, det respekterar jag, men jag som trffar p honom d och d gr inte att inbilla att det skulle finnas ett uns sanning i. Han r stel som en pinne, men lyhrd p samma gng. Vaken person med split vision. Finns heller inga rykten om att FR skulle dragit ladd. Jag tror personligen att han aldrig testat ngot. Han dricker dessutom aldrig s mkt att han ens blir avslappnad.

Fr vrigt, s uppskattar jag inte vad han gjort mot Sverige men jag har aldrig jobbat under hans regi.

nd var jag den som frst skrev att det var Reinfeldt sonen.
Citera
2020-09-03, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
r det samma Reinfeldt son som fr en ca tio r sedan anklagades fr att ofta heila nr han var p krogen?
Vet jag lste om dessa "incidenter" hr p flashback back in the day.

Inte utan att man undrar lite ver genetiken i Reinfeldtarna. Fredriks fader r ju dmd rattfyllerist ocks.
Ja det r samma son.
Citera
2020-09-03, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Ja det r samma son.

Hur gammal r grabben? Borde vara runt 30 om han hailade p krogen fr 10 r sen.

30r och bo hemma hos pappa knns efterblivet. Har han ngon diagnos?
Citera
2020-09-03, 18:25
Medlem
Personen avsljades av sina "droggon mitt i ansiktet"
Citera
2020-09-03, 18:30
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Nej, inte alls, men det r inte toppolitikern som r grningsman i detta fall, toppolitikerns ger lgenheten dr slktingen bor, oklart om toppolitikern bor dr han ocks.

Hrls FD statsminister som kper lgenhet t stkig son, knns rimligt.

LL

Det verkar som om du har rtt i din gissning. Hatten av!

Var det i landsfrrdarens lgenhet man gjorde husransakan och p flera stllen hittade plastpsar fr kokain som anvnts? Hur jvla sjukt r inte det i s fall?!

Men fr all del Fredrik Reinfeldts namn hittades vl i en liggare hos en prostituerad i Skne? Horor och knark allts, hos mannen som frrdde Sverige. Dd t Tengil!

Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Sljer bde Erik och Gustav Reinfeldt kokain?

Jag har inte en aning. Jag knner inte den vnsterliberala familjen. Den ende som frefll vettig var Bruno. Man kan frst att han blev alkoholist.
Citera
2020-09-03, 18:31
Medlem
Mosbulles avatar
Rheinfelts son verkar vara lite oregerligen kanske inte pappas favorit direkt...

Blev boten liten eftersom pappan var just Fredrik R?
Citera
2020-09-03, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Rheinfelts son verkar vara lite oregerligen kanske inte pappas favorit direkt...

Blev boten liten eftersom pappan var just Fredrik R?

Nej men fr att han r en luffare med lg/ingen inkomst
Citera
2020-09-03, 18:33
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Din dumma jvla son till en sna, man ser inte p ngon om denne tar knark.

https://opiateaddictionsupport.com/w...5/11/meth4.jpg

Som ett exempel bara. Kokain i allmnhet har jag sett folk med stirriga gon som hajar. S jod, det gr visst.
Citera
2020-09-03, 18:35
Medlem
tegelpanna123s avatar
Fredrik har ytterligare tv ungar; Erik 25 r och Ebba 20 r. Vet ej om detta har nmnts?
Citera
2020-09-03, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
Om det r ngon frn SD hade man givetvis nmnt det. Nu lr det vara S, MP eller V.

Lgg av offerkoftan. Det r en slkting till en "toppolitiker", s personen det rr sig om r inte sjlv en offentlig person p samma stt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in