2020-09-03, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Och Biden besker fr att?
Fr att gra det Trump inte gr, dvs jobba fr att hela nationen och visa att han r en ledare fr alla amerikaner. Inte bara fr de som ppet stttar honom.
2020-09-03, 15:35
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Fr att gra det Trump inte gr, dvs jobba fr att hela nationen och visa att han r en ledare fr alla amerikaner. Inte bara fr de som ppet stttar honom.

S hur jobbar man fr hela nationen om man ker upp till Kenosha? r det att hylla polisen? r det att hylla demonstranterna? r det att vilja lova mer lag och ordning? Eller r det mer fritidsgrdar han vill ha?
2020-09-03, 17:00
Medlem
Att Trump nu uppmanar folk i North Carolina att rsta tv gnger om - vilket r direkt olagligt - visar ju vertydligt att han r ute efter att sabotera valet, eller valets trovrdighet.

https://www.bbc.com/news/election-us-2020-54011022
2020-09-03, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Att Trump nu uppmanar folk i North Carolina att rsta tv gnger om - vilket r direkt olagligt - visar ju vertydligt att han r ute efter att sabotera valet, eller valets trovrdighet.

https://www.bbc.com/news/election-us-2020-54011022
Han vet att han kommer att frlora eller r han s hr jvla blst?
Inte ett ord i heller om att hans polare Putin frgiftat nnu en mnniska. Han r s lngt ifrn en statsman det gr att komma.
2020-09-03, 17:58
Medlem
frank-costellos avatar
Joe Biden kliver ombord p planet under sin resa till Kenosha. https://www.youtube.com/watch?v=0dELYQioXUQ
2020-09-03, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina1981
Inte ett ord i heller om att hans polare Putin frgiftat nnu en mnniska. Han r s lngt ifrn en statsman det gr att komma.
Trumps drnarattacker i muslimska vrlden ddar hundratals, varfr skall han bry sig om Putin har ihjl en person?
2020-09-03, 18:10
Medlem
Nixters avatar
GOP steppar nu upp. Frsta videon som pekar p demokraternas ansvar fr riots och OM de tar senaten kommer de lyda under dessa galningar

SAY NO TO THE MOB!
Den hr kommer f visningar.. redan nu 412.000 visningar and boostin !
https://twitter.com/NRSC/status/1301214556392484873
Senast redigerad av Nixter 2020-09-03 kl. 18:14.
2020-09-03, 18:13
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank-costello
Joe Biden kliver ombord p planet under sin resa till Kenosha. https://www.youtube.com/watch?v=0dELYQioXUQ

Mktigt.. 104 visningar..
2020-09-03, 18:36
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Ouch! Facebook bans new political ads in the week before Election Day

Zeroing in p ntaktivismen? Vem vinner, vem frlorar mest p detta? Fr Facebook et al., helt obehindrat, kra sina vervakningsalgoritmer ovanp existerande ad-utbud, d kommer man blixtsnabbt kunna ringa in problemaktrer.

(FB) Presidentvalet 2020
2020-09-03, 19:31
Medlem
Generalanderssons avatar
Min killgissning efter att ha spenderat 9 timmar framfr datorn och lst igenom alla rapporter infr presidentvalet och analyserat tidigare presidentval r att det kommer att bli ett ganska jmnt val, men Trump kommer att vinna med 294 EV medans Biden kommer att f 232 EV.
2020-09-03, 19:43
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Biden picks up endorsements from nearly 100 Republicans; The new group, Republicans & Independents for Biden

Ja, vad ska man sga, listan av partibytare bara kar och kar. r det verkligen ngn p allvar som tror Trump kommer vinna detta? Inte en chans sger jag...

ni som tror er bevittna ett extra stort engagemang fr Trump i r s kan jag meddela er att det r en hgring...inget annat. Och all bristande "skyltning" frn Bidens anhngare beror p flera saker; dr vissa reflektioner jag lst och hrt r mer illustrativa n andra; som alla bottnar i rdsla fr att bli attackerad av Trump-fundamentalister. Man vgar liksom inte stta upp en skylt utanfr hemmet eftersom man r rdd fr att MAGA:iter kommer brnna ned huset, sno bilen, ka p stryk and what have you. Nixssters lskade klickbots, de terfrstrker denna rdsla hos dem, fr det r inte alla som fattar att dessa r s pass aktiva som de i realiteten r.
2020-09-03, 19:47
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Biden picks up endorsements from nearly 100 Republicans; The new group, Republicans & Independents for Biden

Ja, vad ska man sga, listan av partibytare bara kar och kar. r det verkligen ngn p allvar som tror Trump kommer vinna detta? Inte en chans sger jag...

ni som tror er bevittna ett extra stort engagemang fr Trump i r s kan jag meddela er att det r en hgring...inget annat. Och all bristande "skyltning" frn Bidens anhngare beror p flera saker; dr vissa reflektioner jag lst och hrt r mer illustrativa n andra; som alla bottnar i rdsla fr att bli attackerad av Trump-fundamentalister. Man vgar liksom inte stta upp en skylt utanfr hemmet eftersom man r rdd fr att MAGA:iter kommer brnna ned huset, sno bilen, ka p stryk and what have you. Nixssters lskade klickbots, de terfrstrker denna rdsla hos dem, fr det r inte alla som fattar att dessa r s pass aktiva som de i realiteten r.
Drygt 80 etablerade republikaner backade Mondale (demokraterna) istllet fr Reagan infr presidentvalet i 1984...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in