Citat:
Ursprungligen postat av
Theresamay2018
Håller med om att man ska visa tacksamhet och förstå sin skyldighet gentemot Sverige. problemet är när man väl isolerat eller kastat ut den värsta sorten som gjort sig skyldig till allvarliga brott, sådana som du kommer hitta andra orsaker för att kasta ut helt oskyldiga, skötsamma människor. Det för att de har fel ursprung, fel religion, fel färg på huden eller håret.
Det viktiga är att straffet ska bli hårdare, det ska fasen kännas att man har gjort något hemskt mot en annan människa. ingen ungdomsrabatt eller liknande idioti. hårdare tag och noll tolerans mot liknande brott och mot kriminella gäng. Det måste bli fler resurser för att trygga samhället mot kriminella av alla sorter samt radikala åtgärder i förorterna.
”sådana som du kommer hitta andra orsaker för att kasta ut helt oskyldiga, skötsamma människor.”
Jag har goda vänner från flera olika länder, och min läkare på VC är invandrare och bär sjal. Det skulle inte falla mig in att be dem flytta. De har valt att integreras och lever skötsamma liv. Däremot har jag inget över för brottslingar av någon sort. Kommer dansken hit och begår brott så ska även dansken förvisas.
Är man i Sverige följer man svensk lag oavsett vilket land man kommer ifrån!