Vidrig vinklad artikel i aftonbladet. Varenda ord i den skitartikeln är för skrivet för att försvara, försköna och förhärliga massinvandringen, våldet, kriminaliteten, ghettona, "utsatta områden", kriminella invandrarkillar/män, stenkastare, afghaner och allt andra problematiska grupper och fenomen som härjar i ghettot Rosengård.
Den som inte ser igenom sån här propaganda är efterbliven, ta mig på orden. Efterbliven.
Daltande daltande daltande daltande daltande daltande. Med kriminella invandrare, med islam. Ständigt. Väldigt förvånande att det är den ökända Natalia Kazmierska som skrivit artikeln, eller så var det inte förvånande. Hon förhärligar alltid invandrare, ghetton, invandrarkriminalitet, ständigt och jämt och oavsett vad som hänt och hur jävla illa det än är.
Citat:
Han berättar att endast fyra personer är hemmahörande i Rosengård. Det rör sig om tonåringar mellan 14 och 18 år.
Polisinspektör Fredrik Brokop jobbade ute på stan i en piketbuss under fredagsnatten och han bekräftar att det inte bara rörde sig om Rosengårdsbor.
– Jag träffade till exempel helsingborgare. De här personerna är som handelsresande i bråk. Min känsla var att det inte var religiösa motiv, utan att många passade på att bränna och ställa till det, säger han.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...amma-upploppet
Nä, det var bara enstaka stackare från Rosengård där, säääkert. Alla fattar att det inte är så i verkligheten hur mycket dessa massinvandringsvurmare än ljuger om detta. Sen tar man upp varenda jävel från ghettot som är emot våld och förhärligar, varenda person som kan tänka sig städa i sitt område ska berömmas i dessa vidriga vinklade skitartiklar. Det vore väl för jävligt om precis alla var lika våldsamma och om inte en jävel ville hjälpa till att städa?
Det förändrar inte att den stora majoriteten är problematisk i detta och liknande ghetton. Man lever i ghetto, man behärskar inte språket korrekt för fem öre, man ser ned på och hatar Sverige och svenskarna. Man är i väldigt hög grad livsstilskriminella och gängkriminella. Man förnedrar, rånar och trakasserar sin omgivning. Osv osv. Men detta kan vi ju blunda för, eftersom någon enstaka stjärna kunde tänka sig att sopa lite på gatan efter upploppen
Vilka naiva korkade jävla dårar.