2020-09-09, 13:11
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Fortfarande: I stort sett allt annat stämmer.

Så jag förstår faktiskt inte vad det är du håller på med. Dokumentären är 12 timmar lång och du hänger upp dig på skitsaker om Einstein

Citat:
Ursprungligen postat av Ev1ld1ck
Sist jag kollade så var ca 75% bekräftat sen resten taget ur kontext eller svårt att hitta verifierbara källor.
Finns flera ställen som bekräftar detta bara och googla samt youtube/bitchute.

Tittade en timma
Hatten av till Tobias Bratt då han har ett öga för estetik, bra berättarröst inte för svenengelsk osv.

Men faktafel och överdrifter dyker upp i varannan mening.
I sitt iver att länka ihop Bolschevikerna med Zionister så börjar man spekulera i att Stalin var Jude och om han inte var Jude då var han minsann en marionett. Man liksom kastar sig med hel och halvgarderingar.
Samma med Lenin man går inte in på Lenin bakgrund men fastslår svepande att han var Jude....
Lenin var inte Jude etniskt var han lika mycket Svensk som jude.
Citera
2020-09-09, 13:50
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Tittade en timma
Hatten av till Tobias Bratt då han har ett öga för estetik, bra berättarröst inte för svenengelsk osv.

Men faktafel och överdrifter dyker upp i varannan mening.
I sitt iver att länka ihop Bolschevikerna med Zionister så börjar man spekulera i att Stalin var Jude och om han inte var Jude då var han minsann en marionett. Man liksom kastar sig med hel och halvgarderingar.
Samma med Lenin man går inte in på Lenin bakgrund men fastslår svepande att han var Jude....
Lenin var inte Jude etniskt var han lika mycket Svensk som jude.

Fast kopplingen mellan zionism och bolsjevism finns där ändå. Däremot också en spricka inom zionismen sedan start. En falang fokuserade på en egen judisk etnostat. Den andra eftersträvade globalt judiskt herravälde. Det är den senare som kan kopplas till bolsjevism och globalism.
Citera
2020-09-09, 23:37
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Fast kopplingen mellan zionism och bolsjevism finns där ändå. Däremot också en spricka inom zionismen sedan start. En falang fokuserade på en egen judisk etnostat. Den andra eftersträvade globalt judiskt herravälde. Det är den senare som kan kopplas till bolsjevism och globalism.

Stämmer bra det. Man kan säga att det på sätt och vis ser likadant ut idag. Dock så är den globalistiska sidan betydligt mäktigare idag.
Citera
2021-08-15, 00:34
Medlem
Hej! Sugen på att kika på denna, men till min stora förvåning så hittar jag inte någon video som har svensk undertext. Någon som vet om det överhuvudtaget finns?
Citera
2021-08-15, 01:08
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thegodlight
Hej! Sugen på att kika på denna, men till min stora förvåning så hittar jag inte någon video som har svensk undertext. Någon som vet om det överhuvudtaget finns?

Tror inte det finns. Försök se den ändå, det är ett bra verk.
Citera
2021-08-15, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Tror inte det finns. Försök se den ändå, det är ett bra verk.

Synd! Kollar inte på filmer utan undertext, Vem vet någon kanske orkar texta filmen någon gång i framtiden.
Citera
2022-07-09, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thegodlight
Synd! Kollar inte på filmer utan undertext, Vem vet någon kanske orkar texta filmen någon gång i framtiden.

Den är värd att se utan Svensk undertext, den borde vara obligatoriskt för alla gymnasieungdomar att kolla på den istället för att läsa om Anne franks dagbok...
Citera
2022-08-24, 16:22
Medlem
Ess85s avatar
Väldigt sevärd. Bekräftade redan 2017 vad som händer i världen just nu.
Borde definitivt visas på skolor men det kommer ju såklart aldrig att hända.
Citera
2022-12-03, 16:47
Medlem
Var kan jag se denna ?
Länkarna funkar ej
Citera
2022-12-03, 22:49
Medlem
insexnyckelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Var kan jag se denna ?
Länkarna funkar ej

Enkelt - sök efter den. Här är två länkar som borde vara gångbara även inom en överskådlig framtid:

https://thepiratebay.org/search.php?...age=0&orderby= (ladda endast ned från en verifierad pirat med en dödskalle)

https://www.bitchute.com/search/?que...tle&kind=video.
Senast redigerad av insexnyckeln 2022-12-03 kl. 22:51.
Citera
2023-01-19, 13:16
Medlem
Kackotopis avatar
ETLB var lika mycket en ögonöppnare som TGSNT. Är det någon som har tips på liknande dokumentärer?
Citera
2023-01-20, 19:00
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
ETLB var lika mycket en ögonöppnare som TGSNT. Är det någon som har tips på liknande dokumentärer?
Jonas Nilssons välgjorda och nästan helt perfekta dokumentär "Varför är Sverige en mångkultur?" kan nog vara en ögonöppnare för många människor som ännu inte har förstått de sinnessjuka judarnas oerhörda hat till oss:

https://odysee.com/@Palaestra:4/Varf...n_mangkultur:3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in