Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-09-10, 21:46
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Texas ligger och vger. Donald har aldrig varit poppis dr.

Texas lr bli slam dunk efter att Dems numera vill frvandla VA och SC samt GA till stater helt utan vapen.
2020-09-10, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Om du vill ifrgastta min trovrdighet i detta kan du stlla dig frgan varfr Biden nu r ute och rr p sig, han har bara veckor sen sagt att han skall sitta kvar i kllaren.

Om du vill hra orsakerna till Trumps kningstakt r det bla den snabba terhmtningen i ekonomin som r snabbare n i ngot annat vstland, en arbetslshet som nu ligger under 8% i USA, samt att USA nu ligger p ungefr halva ddstalet mot Europa gr att alla Swingstates som gr att det kar fr Trump.

Samtidigt ser Biden svag ut, reser korta resor och lser allt frn en telepromter vilket folk ser och lser om, inte Presidentmaterial, han kan inte ens ta hand om sig sjlv lngre.

Igr kom det ut att Hunter slt ett Amerikanskt fretag frn Michigan till Kina, vilket slagit ned som en sten i Bidens kampanj dr.

Framt...Trumps vice President r p vg till Doha Qatar Mellanstern och det r inte osannolikt att de kan dra sig ur Afghanistan innan kriget, man har ca 4000 pers dr, 2000pers i Irak. Inte en dd sedan Februari i Afghanistan.

Siffrorna r inte tagna frn MSM.
Men va fasen? Jag stllde en enkel frga om klla p din uppgift om Trumps ledning i alla de dr delstaterna och du drar igng en lng harang om allt annat. Fr jag gissa.... du har ingen trovrdig klla? Om du har det, lnka till den. Annars kan du bara sga att du inte har den, det r lugnt.
2020-09-10, 21:50
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det r sannerligen en unique touch att antyda att Trump ligger uselt till i mtningarna fr att han r "fr mjuk och en fredsduva". Flashback r en fantasisk klla till underhllning

Beror p hur man ser det. Det demokratiska krigskompexet r ju uttalade fiender mot Trump. Mnga rstar ju tydligen p dem, enligt underskningarna....
2020-09-10, 21:51
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Ok, det r en delstat. Jag frgade Nixter om hans klla gllande Trumps ledning i alla de dr delstaterna.

Texas ligger och vger, r Ni helt knasiga ?
2020-09-10, 21:53
Medlem
Citat:
Texas ligger och vger, r Ni helt knasiga ?
Det var inte jag som sa. Jag frgade efter klla p ditt pstende om ledningen i alla de delstater du pstod. Nu har du skrivit 2 inlgg om andra saker och frskt byta mne. Vill du slppa detta nu r det bara att du sger att du inte har ngon klla. Helt ok.
2020-09-10, 21:55
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Men va fasen? Jag stllde en enkel frga om klla p din uppgift om Trumps ledning i alla de dr delstaterna och du drar igng en lng harang om allt annat. Fr jag gissa.... du har ingen trovrdig klla? Om du har det, lnka till den. Annars kan du bara sga att du inte har den, det r lugnt.

Om du kan namnge en person som hrt President Trump sga "Loosers" skall du f den direkt.
2020-09-10, 21:57
Medlem
Citat:
Om du kan namnge en person som hrt President Trump sga "Loosers" skall du f den direkt.
Jag har inte psttt det. Du dremot kom med ett pstende. Tillflle 3 nu som du frsker byta mne istllet fr att svara p frgan. Vad ska du frska byta till nu? Eller ska du svara p frgan?
Jag vet att du r ett troll som bara frsker sprida dynga hr, men ibland har du kanske lite sanning bakom det du sger. Drfr jag frgade efter kllor. Men d frstr jag att du inte har det.
2020-09-10, 22:02
Medlem
Citat:
Om du vill ifrgastta min trovrdighet i detta kan du stlla dig frgan varfr Biden nu r ute och rr p sig, han har bara veckor sen sagt att han skall sitta kvar i kllaren, Biden kampanj rasar samman steg fr steg.

Om du vill hra orsakerna till Trumps kningstakt r det bla den snabba terhmtningen i ekonomin som r snabbare n i ngot annat vstland, en arbetslshet som nu ligger under 8% i USA, samt att USA nu ligger p ungefr halva ddstalet mot Europa vilket gr att i s mnga Swingstates kar fr Trump.

Samtidigt ser Biden svag ut, reser korta resor och lser allt frn en telepromter vilket folk ser och lser om, inte Presidentmaterial, han kan inte ens ta hand om sig sjlv lngre.

Igr kom det ut att Hunter slt ett Amerikanskt fretag frn Michigan till Kina, vilket slagit ned som en sten i Bidens kampanj dr.

Framt...Trumps vice President r p vg till Doha Qatar Mellanstern och det r inte osannolikt att de kan dra sig ur Afghanistan innan kriget, man har ca 4000 pers dr, 2000 pers i Irak. Inte en dd sedan Februari i Afghanistan. ven UAE + Israel kan utvecklas ytterligare vid nsta veckas signering i Vita Huset.

Mina siffrorna frn Swingstates r inte tagna frn MSM, s det lr inte vara ngot som intresserar s kalla det knsla.

Vem r Hunter som du talar om? Oavsett detta, jag sg att Trump drar hem 2.200 soldater frn Europa men jag har svrt att hlla isr all information. Min hjrna blir verhettad det r fr mycket information.
2020-09-10, 22:08
Medlem
Jag tnkte nog lite fel. Trump drar hem 2.200 soldater frn Irak. Han har vl tidigare dragit hem trupp ifrn Europa.

Jag har ftt den uppfattningen att Demokraterna gillar att ha trupper verallt. Jag tar inte stllning till vad som r rtt eller fel, det r bara en iakttagelse.

Trump borde nog trycka mer p detta i sin propaganda.

Men vem FAN r den dr Hunter? r han demokrat eller?
2020-09-10, 22:11
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Du har inte hrt denna ?

Trump r den enda Amerikanska President som under 39-r inte startat ett krig eller vpnad konflikt.

https://youtu.be/42D5ZUVS7Kk
Klart positivt!

Synd att han nd lyckats ta dd p en massa amerikaner genom att mrka hur farligt coronaviruset och conid19 r.

Lite smolk i gldjebgaren kan det ocks vara att han r p god vg att starta ngot slags inbrdeskrig.
2020-09-10, 22:11
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Trump frsvarar sig frvnansvrt bra angende om Bob Woodrows inspelningar att Trump sger andra saker bakom drrarna.

Jag menar. Man vill ju inte skapa panik.
2020-09-10, 22:17
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Klart positivt!

Synd att han nd lyckats ta dd p en massa amerikaner genom att mrka hur farligt coronaviruset och conid19 r.

Lite smolk i gldjebgaren kan det ocks vara att han r p god vg att starta ngot slags inbrdeskrig.

Fanns nog inget han kunde gra. Har smittan vl kommit it s sprider den sig.

Allt bygger p att om folket r noggrann eller slarvig.

Eller menar du att Trump skulle stnga den USA? Detta skulle inte brserna gilla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in