Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-09-11, 00:12
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Jag har inte psttt det. Du dremot kom med ett pstende. Tillflle 3 nu som du frsker byta mne istllet fr att svara p frgan. Vad ska du frska byta till nu? Eller ska du svara p frgan?
Jag vet att du r ett troll som bara frsker sprida dynga hr, men ibland har du kanske lite sanning bakom det du sger. Drfr jag frgade efter kllor. Men d frstr jag att du inte har det.

Kompis, hnger du inte med fr du leta sjlv. Hr r Florida, den fr du gratis.

https://www.aljazeera.com/news/2020/...191033259.html
Poll institut: Bendixen & Amandi

Summerat: Trump kar sin Hispanic vote med ca 15% medan Biden tappar 16% jmfrt med Killary. D Trump vann frra gngen r Florida nu stngt fr Biden. Liksom Texas, nu kommer resten av slagen st i de mindre Swings samt toss up som New Mexico och ev NY mfl.

Som det ser ut nu r det Landslide fr Trump.

Florida till Trump: Poff!
Senast redigerad av Nixter 2020-09-11 kl. 00:24.
2020-09-11, 00:23
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Democratic leaders... som inte ens klarade av vinna mellanvalet i Texas tror att Dems har chans att vinna Tx i presidentvalet. Haha..

Inte en chans i havet. r det en stat som r 100 procent sker fr GOP s r det Texas, du har uppenbarligen aldrig varit i Texas och knner inte till kulturen i den delstaten. Att demokraterna ska vinna Texas r lika sannolikt som att republikanerna ska vinna Kalifornien.
Trump vann Texas med typ 800 000 rsters marginal 2016
Trump har Texas i sin hgra hand inget snack om den saken,fast det kommit mnga illegala och EX California folk dit
https://www.nytimes.com/elections/20...ults/president
2020-09-11, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Kompis, hnger du inte med fr du leta sjlv. Hr r Florida, den fr du gratis.

https://www.aljazeera.com/news/2020/...191033259.html
Poll institut: Bendixen & Amandi

Florida till Trump: Poff!
Tv citat frn lnken du skickade:
"A new poll by NBC/Marist shows Trump and Biden nearly tied in Florida, with the president and Biden receiving 48 percent among all likely voters in the state, whose 29 Electoral College votes are considered near-essential for victory."
Sger att det lika.

Det var en av alla delstaterna du pstod att Trump leder i, och den var jmn. S, resten av dem? r det en knsla du har eller har du faktiskt lst det nnstans. Fr att inte dra vidare p detta s slipper du lnka kllor. Sg bara om du faktiskt lst ngra trovrdiga kllor som sger att Trump leder i alla de du pstod.
2020-09-11, 00:26
Medlem
Nixters avatar
Citat:
"A new poll by NBC/Marist shows Trump and Biden nearly tied in Florida, with the president and Biden receiving 48 percent among all likely voters in the state, whose 29 Electoral College votes are considered near-essential for victory."
Sger att det lika.

Det var en av alla delstaterna du pstod att Trump leder i, och den var jmn. S, resten av dem? r det en knsla du har eller har du faktiskt lst det nnstans. Fr att inte dra vidare p detta s slipper du lnka kllor. Sg bara om du faktiskt lst ngra trovrdiga kllor som sger att Trump leder i alla de du pstod.

Du mste lsa p. Trump Leder i dina polls. Biden mste leda med minst 5-6% i Florida fr att sl Hillarys siffror 2016, som frlorade. Hon ledde med 4% tror jag det var.

Summerat Florida: Trump kar sin Hispanic vote med ca 15% medan Biden tappar 16% jmfrt med Killary. D Trump vann frra gngen r Florida nu stngt fr Biden. Liksom Texas, dr Trump motat Biden och nu leder med 4% nu kommer resten st p de mindre Swings samt toss up som New Mexico och ev NY mfl.

Det viktiga fr Trump r att skra Florida och Texas, d r seger i princip garanterad, som 2016...all over.
Senast redigerad av Nixter 2020-09-11 kl. 00:32.
2020-09-11, 00:31
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Sger att det lika.

Jag tror Trump tar hem Florida om nu inte Demokraterna kommer fuska sig till det som dem planerat gra.Trump verkar ha betydlig mera std bland Frgade och Latinos n 2016
Detta kommer ha stor betydelse i valet.Punkt slut
2020-09-11, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Du mste lsa p. Trump Leder i dina polls. Biden mste leda med minst 5-6% i Florida fr att sl Hillarys siffror 2016, som frlorade. Hon ledde med 4% tror jag det var.

Summerat Florida: Trump kar sin Hispanic vote med ca 15% medan Biden tappar 16% jmfrt med Killary. D Trump vann frra gngen r Florida nu stngt fr Biden. Liksom Texas, dr Trump motat Biden och nu leder med 4% nu kommer resten st p de mindre Swings samt toss up som New Mexico och ev NY mfl.

Det viktiga fr Trump r att skra Florida och Texas, d r seger i princip garanterad, som 2016...all over.
Ok. Du har inga kllor som backar ditt pstende om att Trump leder i alla de dr delstaterna du pstod. Svara bara ja eller nej s r detta slut. Bara ett ord, ja eller nej.
2020-09-11, 00:54
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Trump vann Texas med typ 800 000 rsters marginal 2016
Trump har Texas i sin hgra hand inget snack om den saken,fast det kommit mnga illegala och EX California folk dit
https://www.nytimes.com/elections/20...ults/president
Det r omjligt att hamna i rstlngden som olaglig invandrare, d man mste vara medborgare i USA fr att rsta.
Ditt inlgg i sig berttar att du pstr en sak som inte ens r mjlig, och att du r 100% medveten om det.
2020-09-11, 07:43
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Nej, men man kan ju ge folket bsta mjliga frutsttningar. Istllet fr att hna folk med ansiktsmasker kan man ju uppmuntra folk att hlla avstnd och ge fan i att ha coronarallies med en massa folk t.ex.

Det var ju GOP som hvdade att ansiktsmasker r Inget krav. Men dom fick fel p denna.

S lnge folk har masken s verkar det som att gud skyddar dom, tror de.

Det verkar fungera ocks.
2020-09-11, 07:50
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ok. Du har inga kllor som backar ditt pstende om att Trump leder i alla de dr delstaterna du pstod. Svara bara ja eller nej s r detta slut. Bara ett ord, ja eller nej.

Tror du att du skall f vanliga strre polls att ge Trump vinst innan valet tror du fel. Media & underskningar ljuger fr att pverka dig, det r bara att du accepterar och stdjer alternativmedia med en mnadspeng som alla frihetslskare sjlvklart gr.

Florida
Har givit dig alla detaljer kring det faktum att Trump leder kraftfullt i Florida jmfrelse 2016. Har givit dig klla samt frklarat hur man rknar. Jag har samma utrkning och upplgg fr alla stater jag uppgav, Florida var mitt exempel d Florida r avgrande fr vinst av valet.

Vi summerar Florida igen.

Enligt Bendizen & Amandi kar Trump latin vote med 15% och Biden tappar med 16%.

Detaljer:
Kubaner rstar nu efter Demokraternas vnstersvng till 75% p Trump.
...Venezuelaner 90% till Trump.
...ven grupper som Vietnameser (ca 50.000 i Florida) rstar uteslutande p Trump.

D Florida har en stor Hispanic community r detta helt avgrande och detta r den strsta frndringen sedan Trump Hillary 2016 d Trump vann.

Om du fortsatt tvivlar p det jag pstr vill jag att du min gode herre istllet ger mig ett underlag som visar hur Biden tagit sina rster i Florida fr att n det lge de fake underskningar redovisar.
Senast redigerad av Nixter 2020-09-11 kl. 07:57.
2020-09-11, 07:59
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Det var ju GOP som hvdade att ansiktsmasker r Inget krav. Men dom fick fel p denna.

Det verkar fungera ocks.

r ingen maskmotstndare folk gr som de vill men de verkar tyvrr inte fungera s bra: https://www.technocracy.news/masks-a...f-the-science/
2020-09-11, 10:51
Medlem
Citat:
The same was true for Trumps preposterous claim that he had seen Arabs in New Jersey celebrating on September 11, 2001, as the World Trade Centers collapsed after the terror attack masterminded by Osama Bin Laden. Trump didnt see any such celebration, obviously, nor did such a ghoulish and disgusting spectacle ever occur, it goes without saying. But Trump had the innate ability to access the deepest prejudices and fears of people and exploit them for his benefit.

Klla: Michael Cohen Disloyal

Trumps stt att styra folk r att skrmma dem. Drfr ljg han om araber som dansade den hr dagen av gldje.

Och drfr r han glad ver upploppen och anvnder dem fr att skrmma folk. Och menar att de ska rsta p honom. Only I can fix it. I don't take no responsiblity at all!

Den hr mycket sjuka personen r sjlvklart farlig p sin post. Och blir han inte vald d kommer vi att f se p Fire and Fury.
2020-09-11, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland

Det verkar fungera ocks.
Men skillnad p att republikanerna sger att det inte r ett krav och att Trump hnar t.ex. Biden och journalister nr de har dem. Snder ut vldigt fel signaler.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in