Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-20, 20:34
Avstängd
XX-Ambars avatar
Jag har passerat 40 år, väljer nummer 1. Livet suger, det enda som gäller är att supa, knarka, lyssna på metal och knulla luder.
Citera
2020-09-20, 20:38
Medlem
tatelir266s avatar
Inte för att förstöra tråden men ni som väljer ettan kan ju samtidigt säga vilken ålder ni isåfall valt. Tänk noga, var ärlig och sluta därefter eventuellt att anklaga profeten Muhammed.
Citera
2020-09-20, 20:39
Medlem
Etta.Places avatar
Givetvis 3. Hade letat vidare efter någon som man både kunde ha det trevligt med och ligga med. Ingetdera hade behövt vara perfekt. 35 år.
Citera
2020-09-20, 20:49
Medlem
tatelir266s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Jag har passerat 40 år, väljer nummer 1. Livet suger, det enda som gäller är att supa, knarka, lyssna på metal och knulla luder.
Jag förstår poängen men samtidigt.. om du väljer tvåan så skedmatar hon dig livet ut om du vill. Städning, kroppsmassage, springa ärenden osv. Och givetvis är hon supersöt. Det sexuella får du dock sköta alltid själv tyst på toaletten, eller motsvarande. Eller när hon gått och handlat.
Citera
2020-09-20, 20:51
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatelir266
Jag förstår poängen men samtidigt.. om du väljer tvåan så skedmatar hon dig livet ut om du vill. Städning, kroppsmassage, springa ärenden osv. Och givetvis är hon supersöt. Det sexuella får du dock sköta alltid själv tyst på toaletten, eller motsvarande. Eller när hon gått och handlat exempelvis.
Vilken människa skulle kunna leva så? Föreställ dig en sexig brud i ditt hem dagligen som du inte får mun- eller fittknulla....det går ju inte.
Citera
2020-09-20, 20:56
Medlem
tatelir266s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Vilken människa skulle kunna leva så? Föreställ dig en sexig brud i ditt hem dagligen som du inte får mun- eller fittknulla....det går ju inte.
Nja.. men föreställ dig samma sexiga brud som du inte har en aning om vad hon gör när hon lämnar dörren. Hon kanske både kommer och går direkt till och från Bengt, Lasse och Mustafa...
Eller så har hon en lycklig familj och lever livet med barn och man.
Huruvida det är dina barn eller någon annans har du ingen rätt att få veta. Helt upp till henne och något du får grubbla på i din ensamhet. Inte ens på hemmet får du svar.

Men hon kanske säger något av det till dig om hon vill, det ska du isåfall kunna ignorera fullständigt.
Senast redigerad av tatelir266 2020-09-20 kl. 21:04.
Citera
2020-09-20, 20:57
Medlem
Roidberts avatar
Det där tänket faller på att en relation utan sex inte kan vara en perfekt relation. Kan man inte knulla tjejen kan man lika gärna vara ensam eller umgås med en polare och slippa känna sig sexuellt frustrerad.
Citera
2020-09-20, 21:00
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Nja.. men föreställ dig samma sexiga brud som du inte har en aning om vad hon gör när hon lämnar dörren. Hon kanske både kommer och går direkt till och från Bengt, Lasse och Mustafa...
Eller så har hon en lycklig familj och lever livet med barn och man.
Huruvida det är dina barn eller någon annans får du aldrig veta. Helt upp till henne och något du maximalt får grubbla på i din ensamhet. Inte ens på hemmet får du svar.

Hon kanske tom säger något av det till dig om hon vill, det ska du isåfall skita i fullständigt.
Ja men att knulla en fitta är nödvändigt för oss livsnjutare. Sitta och runka är inte ett alternativ, bara losers gör så. Jag är van vid att knulla fittor sedan över två decennier och jag tänker att fortsätta på samma spår tills jag dör.
Citera
2020-09-20, 21:00
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Vad hade du valt:

1. Att en tjej som du utsett kommer till dig när du vill och gör vad du vill sexuellt. När du är klar slutar hon och går direkt. Inga känslor, inget prat och du får aldrig reda på någonting.
Bara när du kan komma får du ringa henne. Då kommer hon direkt.
Pratar du om något annat än det sexuella slutar hon genast och bestraffar dig genom att utebli lång tid. Du får inte träffa någon annan.

2. En flickvän som du utsett som aldrig vill ha sex men som är snäll, passar upp dig, lagar mat, väntar på dig efter jobbet, gosar i sängen, pussar, älskar dig osv. Om du pratar eller gör något sexuellt inför henne slutar hon direkt och bestraffar dig genom att vara ett satkäring. Du får inte träffa någon annan.

Båda alternativen gäller för alltid tills döden skiljer er åt och är ett kontrakt som ska signeras.

3. Inget av det. Hellre fortsatt som nu med framgångar och motgångar, på vinst och förlust. Men heller aldrig fått en andra chans att välja något av ovan.

Hur många % av en perfekt relation med alla ingredienser utgör perfekt sex?

Byt ut tjej mot kille/man, så väljer jag alternativ 3, med framgångar och motgångar blandat, det är det som gör livet värt att leva. Att det inte regnar manna från himlen hela tiden, utan är lite upp och ner.

Perfekt sex vet jag inte om jag skulle vilja ha hela tiden, hur vet man att det är bra om det aldrig skiftar?
Men bra sex är väldigt nödvändigt för mig i en relation, det kanske utgör omkring 50%, om dom andra 50% är en pålitlig partner som jag känner en väldig attraktion för och som jag känner att jag kan lita på.

Kvinna, 47 år.
Citera
2020-09-20, 21:28
Medlem
tatelir266s avatar
Det märkliga är att för 10 000 kr per månad, lite beroende på land, kan både män och kvinnor få 1, 2 och 3 samtidigt, eller i vilken kombination de än önskar.
Varför väljer folk inte det?
Citera
2020-09-20, 21:29
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Det märkliga är att för 10 000 kr per månad, lite beroende på land, kan både män och kvinnor få 1,2 och 3 samtidigt, eller i vilken kombination de än önskar.
Varför väljer folk inte det?

För att allt sex och trevligt sällskap är värdelös från en person man köpt och som inte gillar en eller vill ligga med en på riktigt. Det är ju någon älskar en och vill ha en som man vill ha.
Citera
2020-09-20, 21:32
Medlem
tatelir266s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
För att allt sex och trevligt sällskap är värdelös från en person man köpt och som inte gillar en eller vill ligga med en på riktigt. Det är ju någon älskar en och vill ha en som man vill ha.
Med samma logik uppskattar du alltså inte bra hollywood-filmer, eftersom du vet att det är skådespelare som spelar dem för pengar, och eller uppmärksamhet. Whatever..
Bara "dokumentärer" irl med egna ögon för dig med andra ord...
Och inte heller uppskattar du rut- och rotavdrag. Du vill definitivt städa allting själv och dra alla dina avlopp för hand... Ingen service alls vill du ha.
Senast redigerad av tatelir266 2020-09-20 kl. 21:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in