Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Hehe, mycket underhllande. Nej Biden leder med 9-10% i Minnesota, det r total kross. Snlla, var realistisk.
Texas: Har oftast varit 100% republikansk, typ deras Kalifornien. Nej "MSM" har inte kallat Texas fr en Swing state vid "varje val sedan 96". Det r fel, Fake News dr p dig.
Snlla, livet blir enklare om man r realistisk och fljer sin samtid.
Den som skrattar bst r den som skrattar sist. Inte en chans i havet att Biden leder med 10p i Minnesota, opionsmtningarna frgar folk i de strre stderna i varje delstat och hnvisar sig oftare till folk som troligen rsta p Dems. Dessutom s frgar de kanske en 1000-1500 pers i opionsmtningar. I 2016 s ledde Hillary MN med 9p i slutet av oktober, men i slutndan s vann hon MN med bara 46.000 fler valrster n vad Trump fick. Min syster/svger bor i en liten stad i MN, de rstar bda p demokraterna. Men de sger att de r oroliga ver hur liten entusiasmen fr Biden r i Minnesota, och de blir inte frvnade om Trump vinner MN. Jag r av flera olika skl vertygad om att Trump tar hem Minnesota. Jag gamblar 1000 SEK, p att Trump vinner Minnesota. Trs du gambla imot?
Texas r fortfarande 100 procent GOP. Vid varenda presidentval sedan 96, s har varit Trump om att Gore, Kerry, Obama, Hillary och nu Biden kan vinna Texas, och i 2004 s uttalade ngn politisk kommentar p CNN att Texas kommer att bli en bl stat innan 2012... lol. Att inte du har ftt med dig visar bara hur lite du faktiskt kan om amerikansk politik.
Men nr man litar 100 procent p opionsmtningar, s tillhr man inte de mest kunniga i sanden.