Citat:
Ursprungligen postat av
JetSociety
Din uppgift nu p morgonen r att ta reda p en Gallup-underskning hur intresset fr dessa sporter utvecklats under senaste ret, nr dom blivit propagandaorgan t demokraterna och den rasistiska vnstern.
Det frblir hgt...Mnga vill se dessa megastjrnor dansa med bollen lika mycket som de uppskattar deras samhlleliga gemenskapsinsatser. Milwaukee Bucks stjrna, Giannis Antetokounmpo, blev frvrigt MVP i r och i likhet med Green Bay Packers (som r den enda professionella, icke-vinstinriktade, medlemsgda NFL-klubben) s betyder deras insatser p och utanfr planen mycket -- speciellt fr svarta.
The Partisan, Gender and Generational Differences Among Black Voters Heading Into Election Day
Citat:
Most national and state polls include only a small number of Black voters, we rarely get the opportunity to take a detailed look at how preferences and opinions vary within the Black community. [...] this year, at least four different groups are conducting surveys with bigger samples of Black Americans in the run-up to the 2020 election. [...] It seems likely that Biden will end up winning close to 90 percent of Black voters, with Trump winning around 10 percent, as experts on Black voting say undecided Black voters tend to consolidate to the Democrat as we get closer to Election Day. If that happens again this year, Bidens roughly 80-point margin over Trump among Black voters would be fairly typical for U.S. presidential elections.
Citat:
Ursprungligen postat av
JetSociety
Varfr skulle vita mnniskor dras till ett parti som hatar vita mnniskor?
Stockholms syndrom?
Lossa lite p skygglapparna...det skulle inte gra ngot om din snva syn p omvrlden vidgades lite. Kan bli tufft att sp valutgngen annars.
Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Jag kommer att spara detta inlgg till 3:e november. Mark my words
Till skillnad mot mnga fegisar hr i trden s tar jag mig tiden att lsa en massa olika rapporteringar, lyssnar in vad akademiker sger, samt ser med spnning p hur marknads- och virustrender rr sig och frsker tolka dessa i en politisk kontext. Det min kre analfabet r ganska annorlunda mot hur du och mnga av dina hger-hgerfrnder arbetar. Ni har mer eller mindre gett upp och ltit snt arbete gras av skvatt galna propagandister istllet. Varfr du sen tror att vi skulle vara intresserade av att lsa det du frsker precisera utmedefter vad din magknslan sger, i en mening eller tv, r vl bara ett bevis p just en sn "mental resignation."