Citat:
Dina anekdotiska bevis trumfar naturligtvis allt...say no more. Fortstt ni att suga p desinformationstutten, det slutar skert bra ska du se.Den titeln, konstigaste Pro-Trumpern, tycker jag nog att jag frtjnar. Jag r ju den som tidigare talat om en jordskredseger fr Trump, runt sjuttio procent i popular vote. Ni har ngra veckor p er att skratta t detta, s ta vl vara p tiden. Alla polls r f riggade och missvisande. Alla. ven de f som ger Trump en knapp ledning.
Trump har inte bara massivt folkligt std, han r t o m lskad av ett stort segment av populationen. Domstolarna tycks nu dessutom ge tummen ned fr mail ballots, s utrymmet fr valfusk krymper. Det blir en underbar natt i brjan av november. Inte fr er frsts, ni har ju fortfarande inte lrt er att autonomt tolka verkligheten utan elitens filter, s ni kommer hata, gapa och grta som aldrig frr.
Trump har inte bara massivt folkligt std, han r t o m lskad av ett stort segment av populationen. Domstolarna tycks nu dessutom ge tummen ned fr mail ballots, s utrymmet fr valfusk krymper. Det blir en underbar natt i brjan av november. Inte fr er frsts, ni har ju fortfarande inte lrt er att autonomt tolka verkligheten utan elitens filter, s ni kommer hata, gapa och grta som aldrig frr.
QAnon nskar sklart hamra in detta i er, precis som de (GRU antagligen) hoppas p att frdumningen av massorna fr fortg med ofrminskad styrka. Kanske skulle g allt g bttre, eller fortare rentav, om inte de i VH var s j*vla korkade och klarade av ngot s simpelt som att radera/manipulera EXIF data t ex.
https://twitter.com/jonostrower/stat...16578773446656
Citat:
The photos released by the WH tonight of the president working at Walter Reed were taken 10 minutes apart at 5:25:59 pm and 5:35:40 pm ET Saturday, according to the EXIF data embedded in both
@AP wire postings that were shared by the White House this evening.
@AP wire postings that were shared by the White House this evening.
Som ngon sger i kommentarsfltet; allt tyder p att Trump iscensatt detta. Jag frgar mig dock vad han skulle tjna p ett mirakulst tillfrisknande. Frn vad jag sett, s talar inget fr att Trump Team (med behftat intellekt), frstr det heller. Man frsker skert bara vinna lite tid nu...mer n s r det skert inte.