2020-09-24, 19:14
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarstan
Ska man g efter frra valet s ledde Hillary nda till sista veckan. North Carolina vnde sista dagarna om jag minns rtt.
Trump hade sina rallys i ett enormt tempo nra valet d frstod iaf jag att han skulle vinna.

Det hr valet verkar Bidens ledning vara fr stor men vi fr vl se helt enkelt.
Pongen r att ska man g efter frra valet s r pollsen inte att lita p.

Jag tror ocks att Hillary faktorn inte ska underskattas.
Om man tar Arkansas som Trump vann enkelt men nu r Biden bara ngra f procent ifrn senast jag sg. Som skert alla vet var Bill Guvernr dr.

...och fr den som kommer ihg hur jargongen gick frn Demokraterna d var att Trump inte kampanjade var p golfbanan, lg hemma och kollade TV m.m
Fr de som verkligen studerade hans aktiviteter kan man notera att han hll ett nrmast omnskligt tempo, var verallt och verkade dessutom helt oberrd. Har sagt det frr denne President har kapacitet som 2-3pers eller ett 10-tal Bidens, aldrig sett ngot liknande helt otrolig energi, detta kommer nu och fram till valdagen gra att han kampanjat 3-4ggr s mycket som Slow-Joe. Vid varje rally drar Trump in ca 20-25% av de som besker som nya rstande (ca 20-25% per rally har aldrig rstat frr).

Trump vinner enkelt, han leder redan nu i Swingstates, ven Arizona och kommer ven vinna Nevada ev New Mexico.
2020-09-24, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
...och fr den som kommer ihg hur jargongen gick frn Demokraterna d var att Trump inte kampanjade var p golfbanan, lg hemma och kollade TV m.m
Fr de som verkligen studerade hans aktiviteter kan man notera att han hll ett nrmast omnskligt tempo, var verallt och verkade dessutom helt oberrd. Har sagt det frr denne President har kapacitet som 2-3pers eller ett 10-tal Bidens, aldrig sett ngot liknande helt otrolig energi, detta kommer nu och fram till valdagen gra att han kampanjat 3-4ggr s mycket som Slow-Joe. Vid varje rally drar Trump in ca 20-25% av de som besker som nya rstande (ca 20-25% per rally har aldrig rstat frr).

Trump vinner enkelt, han leder redan nu i Swingstates, ven Arizona och kommer ven vinna Nevada ev New Mexico.

Jag r inte s sker, man kan ju inte bortse frn pollsen sett ver hela USA. Vi fr avvakta. Ja Trump har stor arbetskapacitet och energi men China-Joe kanske har mysfaktorn som Trump saknar. Jag vntar nog med tipsen men nnu r vl China-Joe favorit enligt bettingsighterna.
2020-09-24, 19:38
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag r inte s sker, man kan ju inte bortse frn pollsen sett ver hela USA. Vi fr avvakta. Ja Trump har stor arbetskapacitet och energi men China-Joe kanske har mysfaktorn som Trump saknar. Jag vntar nog med tipsen men nnu r vl China-Joe favorit enligt bettingsighterna.

Valet str i ngra f stater dr Florida r nyckeln.
Trump leder i Florida, North Carolina, Arizona mfl. Detta lge r bttre (mycket s) n 2016.

Lgg drtill hans energi.

Denna story som nu brjar f rejlt momentum kan bli svr fr Slow-Joe att svara p OM han fr frgan.

Wall Street Journal.: Hunter Biden har ftt enorma belopp nr pappa var vice president..
https://www.wsj.com/articles/hunter-....co/ixC292w3nh

Bild p ryska kvinnan som skickat 35 miljoner till Hunter Biden. https://mobile.twitter.com/RealJames...37560215646209
Senast redigerad av Nixter 2020-09-24 kl. 19:46.
2020-09-24, 19:39
Medlem
stone_sleepers avatar
https://www.c-span.org/video/?c49092...er-poops-pants

lol, vad r det fr freaks som leder Demokraterna? Kolla p pingvinen Nadler, vad gr han? Har han skitit ner sig? Kolla p mumien bredvid honom ("good morning, sunday morning")
Fattas bara Biden som pratar om hur barn gillar att smeka hans hriga ben.
Trump, s konstig som han r, framstr som en normal man jmfrt med dessa?
Senast redigerad av stone_sleeper 2020-09-24 kl. 19:41.
2020-09-24, 20:53
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
https://www.c-span.org/video/?c49092...er-poops-pants

lol, vad r det fr freaks som leder Demokraterna? Kolla p pingvinen Nadler, vad gr han? Har han skitit ner sig? Kolla p mumien bredvid honom ("good morning, sunday morning")
Fattas bara Biden som pratar om hur barn gillar att smeka hans hriga ben.
Trump, s konstig som han r, framstr som en normal man jmfrt med dessa?
Det verkar faktisk som han sket p sig, yuk!
2020-09-24, 20:55
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Ja, sjlva restriktionerna (eller avsaknaden drav) r ungefr desamma. Drfr har fram till nu ungefr samma frdande resultat som USA nr det kommer till dda per capita.

En viktig skillnad r dock att FHM och myndigheter i Sverige iallafall hela tiden ppekar hur viktigt det r att ta detta p allvar. Drfr hller folk avstnd och tvttar ofta hnderna innan man gr in i en butik och s. Jag har inte sett ngra hjorder i Sverige skandera att corona r en bluff, eller "ta av dig masken!". Det r dit Trump har lyckats f 40% av den amerikanska befolkningen.

Du "missfrstr" hela grejen. Vad folk protesterar emot r inte viruset utan vad totalitra inkompetenta politiker gr utan ngon som helst vetenskapligt std och laga std. Vad dom gr r att krossa ekonomin och massor av mnniskors frsrjning och fretag som dom byggt upp. Sammanfattat s r botemedlet vrre n sjukdomen. Precis det som Sverige bevisat och fler och fler frstr. Vad dessa lockdowns gjort r inte mera n frdrjt smittspridningen och drmed immunitets effekten till ett enormt pris ekonomiskt och mnskligt.
Senast redigerad av DRAVKCAB 2020-09-24 kl. 21:00.
2020-09-24, 20:57
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Det verkar faktisk som han sket p sig, yuk!
Vilket jvla spektakel DNC blivit. Nader slpper en brakare. Pelosi kan knappt prata. Alla ser frdjvliga ut.
2020-09-24, 21:10
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Vilket jvla spektakel DNC blivit. Nader slpper en brakare. Pelosi kan knappt prata. Alla ser frdjvliga ut.

Och trots alla freak-klipp som ni letar upp s leder Demokaterna och Biden med god marginal

Helvete vad usel Trump mste vara d
2020-09-24, 21:12
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Och trots alla freak-klipp som ni letar upp s leder Demokaterna och Biden med god marginal

Helvete vad usel Trump mste vara d

Du kommer att f ett tufft uppvaknande den 4 november. Det r valresultatet som rknas, oavsett vem som vinner.
2020-09-24, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Du kommer att f ett tufft uppvaknande den 4 november. Det r valresultatet som rknas, oavsett vem som vinner.

D r det nog inte 4/11. Hrde till exempel att Michigan sa att det kommer att ta minst fram till fredagen 6/11 eller senare innan alla rster r rknade.

Ja, det r valresultatet nr alla rster r rknade som rknas.
2020-09-24, 21:17
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
D r det nog inte 4/11. Hrde till exempel att Michigan sa att det kommer att ta minst fram till fredagen 6/11 eller senare innan alla rster r rknade.

Ja, det r valresultatet nr alla rster r rknade som rknas.

Jag kommer inte sga ngot om Biden vinner, lovar du detsamma om Trump vinner?
2020-09-24, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Jag kommer inte sga ngot om Biden vinner, lovar du detsamma om Trump vinner?

Absolut, om Trump vinner dvs att alla rster har rknats i alla delstater, och Trump d har ftt 270 elektorsrster eller mer, s ska Trump sitta kvar som president. Inget snack om saken!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in