2020-09-24, 21:29
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Absolut, om Trump vinner dvs att alla rster har rknats i alla delstater, och Trump d har ftt 270 elektorsrster eller mer, s ska Trump sitta kvar som president. Inget snack om saken!

Bra! Jag kommer inte gilla om de vljer Biden, men jag kommer att respektera det. Jag kommer invnta slutgiltligt besked, dvs om det gr till HD eller inte osv.
2020-09-24, 21:35
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Och trots alla freak-klipp som ni letar upp s leder Demokaterna och Biden med god marginal

Helvete vad usel Trump mste vara d
Ja Trump r en av de smsta presidenterna ngonsin.
Det r frustrerande att Dems inte har ftt en bttre kandidat.
2020-09-24, 22:11
Medlem
DjPuttes avatar
https://www.youtube.com/watch?v=P63Qbmr4LWw
S d var det vl klarlagt Trump kommer inte ge upp Vita Huset utan en fight, Han forts mssa p om fusk och annat och hans fans gr p minan kommer bli en jkligt jobbig sak detta men en maktgalen president!
2020-09-24, 22:25
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Ja Trump r en av de smsta presidenterna ngonsin.
Det r frustrerande att Dems inte har ftt en bttre kandidat.

Vi kan vara eniga om detta faktiskt. Jag r ocks frustrerad ver att demokraterna inte har ftt fram en yngre vitalare president. ndu vinner sannolikt Biden ltt.

Trump r den smsta presidenten ngonsin i mitt tycke. Inte nog med att han r sllsynt dlig p sjlva jobbet, detta kryddar han sen med en av de mest bisarra narcissistiska personligheter som vrlden har skdad.

Sjlv sger han dock att han r den bste ngonsin, mjligtvis att Abraham Lincoln kan nosa p samma niv som honom.
2020-09-24, 22:43
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
D r det nog inte 4/11. Hrde till exempel att Michigan sa att det kommer att ta minst fram till fredagen 6/11 eller senare innan alla rster r rknade.

Ja, det r valresultatet nr alla rster r rknade som rknas.

Jag har sagt det lnge. Demokraternas strategi r att skapa oreda i valet och dra det till domstol. Att man ovntat frlorade en representant i HD stter hela strategin upp och ner och vad plan B blir r oklart. Det kommer bli stor konsumtion av popcorn nrmsta tiden.
2020-09-24, 22:44
Medlem
Som jag sade tidigare idag ser man ett mnster i Yougovs mtningar och i gr kvll mnglade man ut 42% job approval fr Trump och 52% disapproval. Jag antydde att det skulle skvalpa tillbaka uppt ngot och s skedde nu.
Senaste OU 45% job approval och 51% disapproval. Mtningsperiod 20-24 september. Vi fr se om det skvalpar upp eller ned i nsta frn Yougov vilket torde komma i morgon kvll.

Rasmussen har inte uppdaterat sin senaste mtning. Dr hller man 52% job approval fr Trump och 48% disapproval. Mtningsperiod 21-23 september.

Sammantaget ser jag en liten, liten, ja pytteliten uppgng fr Trump. I morgon kommer frmodligen Morning Consult med resultat, dom brukar ligga p mycket dliga siffror fr Trump medan dremot Harrix har blivit Trumpvnliga.
2020-09-25, 00:33
Medlem
0rganets avatar
Donald knner sig bra att han har kat ngot i ngon obskyr poll i sdra Karolina (lskar versttningen!!)

"Up BIG in South Carolina!"

Donald vann denna med 15% enheter och han oroar sig fr den?

2020-09-25, 00:45
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Jag har sagt det lnge. Demokraternas strategi r att skapa oreda i valet och dra det till domstol. Att man ovntat frlorade en representant i HD stter hela strategin upp och ner och vad plan B blir r oklart. Det kommer bli stor konsumtion av popcorn nrmsta tiden.
Rkna alla rster r det som gller, och hur kan det ens missuppfattas?
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Donald knner sig bra att han har kat ngot i ngon obskyr poll i sdra Karolina (lskar versttningen!!)

"Up BIG in South Carolina!"

Donald vann denna med 15% enheter och han oroar sig fr den?

Humor, men grattis trumpen.
2020-09-25, 01:37
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Rkna alla rster r det som gller, och hur kan det ens missuppfattas?

Humor, men grattis trumpen.

Donald kan oxs fira att i Indiana s ligger han +3!!
INDIANA
Trump 50% (+3)
Biden 47%
https://twitter.com/Politics_Polls/s...980229122?s=20

Donald vann denna med 19% enheter 2016..
2020-09-25, 02:41
Avstngd
Nsta vecka brjar det roliga. Stackars Biden.
Citat:
https://mobile.twitter.com/JennPelle...re-debatter%2F
Jag tror att demokraterna kommer hitta p en urskt om hlsoskl s att debatterna inte blir av.
2020-09-25, 02:46
Avstngd
Citat:
Vi kan vara eniga om detta faktiskt. Jag r ocks frustrerad ver att demokraterna inte har ftt fram en yngre vitalare president. ndu vinner sannolikt Biden ltt.

Trump r den smsta presidenten ngonsin i mitt tycke. Inte nog med att han r sllsynt dlig p sjlva jobbet, detta kryddar han sen med en av de mest bisarra narcissistiska personligheter som vrlden har skdad.

Sjlv sger han dock att han r den bste ngonsin, mjligtvis att Abraham Lincoln kan nosa p samma niv som honom.
Garvar ihjl mig d jag lser detta. Att det fortfarande finns folk som tror att kraftigt demente Biden ska vinna. Vakna !!! Han r chansls mot Trump. Valet r redan ver. Trump kommer vinna och han r en av dom bsta presidenterna USA haft. Lt det smlta in s ni inte blir lika chockade som frra gngen. Trump sitter 4 r till.
2020-09-25, 02:52
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Trumps extrema hantering av Covid-19-krisen. Frn brjan hade han tv respekterade experter p omrdet i sin Task force, Dr Anthony Fauci och Dr Deborah Birx. Detta r i princip vrldens hgsta eminenser p infektionssjukdomar.

Fauci blev snabbt utsttt av Trump fr att han fresprkade hrdare tgrder. Birx blev kvar ett tag till men har nu ocks hamnat p sidan och syns inte mer.

Vem tar d Trump in? Jo en extremt mrklig figur vid namn Scott Atlas, som verkar vara ungefr lika galen som Trump sjlv, men framfr allt r handplockad fr att han r emot allt vad tgrder heter, och verkar dela Trumps sikt att Covid-19 r en lite bagatell. Atlas r kunnig inom omrdet Radiologi men har ingen specifik kunskap inom infektionssjukdomar.

Det r som en fars. Nu med 210.000 dda och kande starkt, s hr man Trumps supporter skandera "Ta av masken" och "Corona r en bluff". Vad r det med detta land....

S du gnller p Trump fr att han kr mildare variant av covid-19 restriktioner likt sverige?

r du lika kritisk mot hur Sverige hanterat pandemin med Tegnell i spetsen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in