Citat:
Ursprungligen postat av
Slumbarn
Jag har alltid vetat att jag är mindre intresserad när det kommer till sex generellt. Jag har alltid varit en person som har bara velat ha någon att vara med, har alltid varit ensam, hela livet.
Jag har på sistone kollat på porr, men onani har inte skett. Jag är fortfarande väldigt ung, gammal nog för Flashback dock. Har inte onanerat under 181 dagar just nu. Är på en NoFap resa, ska nå 200 dagar. Men även nu när jag kollar på porr så får jag inte stånd.
Så du förväntar dig att din kuk ska bli styv helt spontant när du kollar på porr ??. För annars är det något fel ??. Men trots detta så fortsätter du kolla på porr ??, men utan att runka. Hur vore det då att börja ta på den. Inte ens när var jag som allra kåtast i ungdomen så fick jag stånd utan att först ha runkat ballen lite. Så prova det. Att se på porr och runka samtidigt blir en fin helhetsupplevelse. Ytterligare tips är att stänga av ljudet och istället sätta på din favoritmusik som du lyssnar till medan du tittar.
Men med detta sagt så får du givetvis fortsätta att göra hur
du vill. Mina "råd och rön" ovan är för den skull om du vill göra något åt din situation.