2020-10-07, 14:51
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Vad tnker du om hans indragna stimulanspaket frhandlingar? Du r vl medveten om att Demokraterna vill dela ut mer pengar...inte mindre n Trump. Antar jag iaf, fr han har vl inte slutat frhandla med sig sjlv p twitter n.

Fast hr r det ju vnstern som dragit in mjligheten att f loss pengar genom att gapa efter fr mycket.

Vnster = slsa.

Hger = ekonomisk.

Vnstern har slsat bort pengarna i de stder/stater de styr.
Nu vill dom slsa bort andra mer vlsktta regioners pengar under tckmanteln "Corona"

Pengarna finns redo att sttas in p behvandes konton, bara vnstern slutar vara s fula/pna.
2020-10-07, 14:51
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Dominerat som i att ppet st och se ut o ha problem och andas samt r hg p mediciner som har gjort att han skrek om att inte slppa igenom ngon stimulus fr att sedan ngra sig inom loppet av ngon timme?

Ja. Vnstern trodde ju att han skulle vara dd nu.
2020-10-07, 14:53
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz

Nej, det var en del som hade skadegldje men de flesta hoppades p att han skulle terhmta sig och nej trots att du verkar ha missat hur sjukdomen fungerar trots att vi har levt med den i runt 10 mnader nu s r han inte friskfrklarad, han r fortfarande smittsam, bara fr att febern har gtt ner och han r fullt med steroider s betyder det inte att han r frisk.
2020-10-07, 15:05
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JetSociety
Fast hr r det ju vnstern som dragit in mjligheten att f loss pengar genom att gapa efter fr mycket.

Vnster = slsa.

Hger = ekonomisk.

Vnstern har slsat bort pengarna i de stder/stater de styr.
Nu vill dom slsa bort andra mer vlsktta regioners pengar under tckmanteln "Corona"

Pengarna finns redo att sttas in p behvandes konton, bara vnstern slutar vara s fula/pna.
Blir kul att flja hans twitterfrhandlingar nrmare. Misstnker att man samtidigt frn medias hll kommer spinna vidare med hans skatteplaneringsupplgg...kanske leder det till att han kar anslagen istllet. Om han verlever s fr vi se.
2020-10-07, 15:07
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Men ditt lsryckta citat hr r ju bara (terigen) ett bevis p hur vrdelsa ni Trumpers r p att lsa. Ls om, ls rtt, ls hela artikeln.
Jag lste hela artikeln och slutsatsen var just den att det r ett stort bekymmer fr demokrater att de laggar nr det gller att registrera rstande. Det r rubriken p artikeln som r missvisande, den speglar inte alls innehllet. Men vem r frvnad nr det tydligt str verst i artikeln:

This article was originally published at nbcnews.com on October 1, 2020

2020-10-07, 15:19
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz

Oroliga kanske. Fr ingen vettig demokrat vill att han ska d. Fr att Biden skall ha en chans mste motstndaren vara Trump. Hela srtategin bygger p "f-bort-clownen"-rsterna ven frn sdana som normalt rstar republikanskt. Med Pence som ny kandidat skulle det bli helt annorlunda och mycket oskert. Det vill ingen.
2020-10-07, 15:23
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Otydligt mening, korrigering krvdes.

Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag lste hela artikeln och slutsatsen var just den att det r ett stort bekymmer fr demokrater att de laggar nr det gller att registrera rstande. Det r rubriken p artikeln som r missvisande, den speglar inte alls innehllet. Men vem r frvnad nr det tydligt str verst i artikeln:

This article was originally published at nbcnews.com on October 1, 2020

Kul att se att du tar s ltt p saken. Det frndrar dock inte att Trump mste arbeta mer n Demokraterna.

Ett par utdrag frn artikeln:

Citat:
it can be hazardous to draw broad conclusions from voter registration statistics. For example, the youngest voters both overwhelmingly dislike Trump and increasingly choose not to affiliate with either major party.

In each of these states, several counties that voted strongly for Trump still have overwhelming Democratic voter registration advantages. [...] Trump's voter registration edge alone wouldn't be nearly sufficient to offset the leads Biden is posting in polls of Michigan, Pennsylvania, Wisconsin and probably Arizona.

Om du har kllor som sger att de rstregistreringsdata som man redovisar i NBC-artikeln r falska, eller otydliga, s r du mer n vlkommen att lgga upp dem.
Senast redigerad av ErikAnderzohn 2020-10-07 kl. 15:26. Anledning: Otydlig mening
2020-10-07, 15:24
Medlem
[quote=MjukaDiamanter|73170087]
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten

Jag menar inte att de inte r smittade. Men det r inte Trumpens fel. Han har inte gjort ngot fel men media vinklar det s. Det r det jag menar med fejk news.

Kan ju vara flera skyldiga till smittohrden inom vita huset. Alla kramades ju och hade sig nr de hade nn sammankomst fr ett tag sedan.

Det vinklas, det r fejk news kompis. Inget att bry sig om.

Kram

Helt rtt dude 🤗 Ska bli sknt nr valet och allt drama r ver. En mnad kvar tills verkligheten slr till i denna phoney era.
2020-10-07, 15:27
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Blir kul att flja hans twitterfrhandlingar nrmare. Misstnker att man samtidigt frn medias hll kommer spinna vidare med hans skatteplaneringsupplgg...kanske leder det till att han kar anslagen istllet. Om han verlever s fr vi se.

Finns inget att se dr, han fljer reglerna som Obama och Biden infrde.

Ja, media kommer frska f oss att se t ett annat hll.
Jag skulle vilja veta mer i detalj vad vnstern skall lgga alla dessa miljarder och hur kopplingen till corona r.

Har letat en stund bland de knda "Nyhetsbolagen" men dr str det bara att Trump r dum som stoppar demokraternas slserifest.

Bidragen till missktta stater r tydligen dr skon klmmer, hr borde cnn, Washington post och the guardian grva mer, och informera vljare och andra intresserade vad det handlar om.
Men dom njer dig nog med "Trump r ond"
2020-10-07, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Min utvecklade magknsla sger job approval Trump 45% och disapproval 50%.

Dom senaste OU jag har studerat r

Global Strategi Group, job approval 43% och disapproval 56%
HarriX job approval 46% och disapproval 54%
Ipsos job approval 41% och disapproval 53%

Genomgende r det Ipsos som ger Trump smst siffror av samtliga institut, Job approval ligger ofta s lgt som 39% ngot gng har jag sett siffran 42%.

Magknslan sger ocks att Trumpanhngarna r bengna att rsta. Det r nstan meningslst att flja OU och jag tror att fler och fler knner att det r ngot som inte stmmer. Alienembryot i min mage r snart fullgnget.

Allt r riggat i hopp om att bja verkligheten. Det blir ju hursomhelst en reality check om ngra veckor och rat p marken hr ett jordskred dr alla echo chambers blir begravda av jordmassor.
2020-10-07, 15:36
Medlem
DjPuttes avatar
Det mest INTRESSANT hr verkar ut vara att Trump fansen TROR att han vann 2016 p en egen politik han HADE ingen egen politik eg han gick in i valrrelsen bara fr att skaka om det hela ingen tanke p ens vinna valet, P den andra halvan s var det likadant eg men enda undantaget var en viss Clinton som seglade upp som en favorit hos demokraterna i tron hon ska bli frsta kvinnan som en president!

Dr brjade problemen som inte alla vill riktigt inse det blev ett missnjes val helt enkelt och det har sagt till media och skrivits om i olika tidningar, Clinton r och var en hatad person bland befolkningen i US till valet 2016 p andra planhalvan stod Trump och befolkningen de oskra som inte ville ha henne stdrstade p Trump inget annat mer n var det!

Man gav han en chans 2016 med 4r fr att sedan se vad som hnder och vem som blir motstndaren till presidentposten och makten i Vita Huset, Det blev den respekterade och populra Biden och dr ngonstans blev valets vndning fr dem som rstade p Trump 2016 gick till Bidens hrna och kommer rsta p han det skrare kortet fr US!
2020-10-07, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
r det valfusk annars?
Trump fick 3 miljoner frre rster n odgan Clinton som var den minst omtyckta representanten fr demokraterna p rtionden. Det var knappt att Trump slog henne.

Ni verskattar Trumps storhet s otroligt mycket, speciellt med tanke p hur usel han har varit under pandemin.

Nej, jag tror du verskattar dig sjlv. Du har spammat trden med att folk med andra sikter n dina r idioter, sjuka och vidriga. Du gillar uppenbarligen inte siktsfrihet, val och demokrati. Kuba kanske skulle passa dig bttre.

Slutresultatet av popular vote 2016 r det f ingen som vet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in