Citat:
Ha ha, Accepterar till fullo att du har din egen sikt. Men anser sjlv att du befinner dig i ett delirium. Du menar p allvar att d man angivit ett parti "demokrat" eller "republikan" vid sin registrering spelar detta ingen roll. Sannolikheten att man har preseferens fr det parti man registrerat sig fr r stor, detta d partiet pbrjar informationsleverans till personen ifrga, ofta vill partiet att man engagerar sig med drrknackning och flyers etc. nskar man ingen information eller att inte engagera sig r det ju enklare att klicka i "undecided". Notera att i antalet "undecided" gmmer sig ofta mnga Trump rster d det allts i vissa register finns kopplingar mellan vem man registrerat sig fr (Dem eller Rep) ex vis krkortsregistret i vissa stater. Bar sruvet.
Trump vann Pennsylvania 2016
I r har Trump allts 165.000 frre rster att fajtas emot i Pennsylvania d Republikanerna har registrerat ca 72.000 fler personer n Demokraterna sedan 2017. Demokraterna har dessutom tappat ca 91.000 pers. S allt annat samma s lget r bttre n 2016 ej smre.
...Detta r enkel matematik och alla br acceptera detta faktum. Drefter som jag ptalat har vi ett "scenario 2" dr man kan ha sina egna teser och ider (ex att Republikaner inte kommer rsta i PA, eller att svarta rster tillfaller Trump i strre utstrckning n 2016 - 12% svarta i PA, eller latinos r mer bengna att rsta Trump n 2016.. - 6% latinos i PA) eller att Biden fr vita hemmafruars rst i strre utstrckning, det r dock inget varken du eller jag vet. Vi kan dock gra ett antagande baserat p historia + det vi hrt, lst eller sett. Scenario 2.
Trump vann Pennsylvania 2016
I r har Trump allts 165.000 frre rster att fajtas emot i Pennsylvania d Republikanerna har registrerat ca 72.000 fler personer n Demokraterna sedan 2017. Demokraterna har dessutom tappat ca 91.000 pers. S allt annat samma s lget r bttre n 2016 ej smre.
...Detta r enkel matematik och alla br acceptera detta faktum. Drefter som jag ptalat har vi ett "scenario 2" dr man kan ha sina egna teser och ider (ex att Republikaner inte kommer rsta i PA, eller att svarta rster tillfaller Trump i strre utstrckning n 2016 - 12% svarta i PA, eller latinos r mer bengna att rsta Trump n 2016.. - 6% latinos i PA) eller att Biden fr vita hemmafruars rst i strre utstrckning, det r dock inget varken du eller jag vet. Vi kan dock gra ett antagande baserat p historia + det vi hrt, lst eller sett. Scenario 2.
Jag undrar om du inte r en framtida kandidat fr "Sveriges Riksbanks pris i ekonomisk vetenskap till Alfred Nobels minne" aka Nobelpriset i Ekonomi. Inte bara r dina statistiska analyser p tvrs med alla traditionella experter, det r ocks i konflikt med alla opinionsinstitut och bettingbolag som i nutid presenterat prognoser fr det amerikanska presidentvalet. Du och bara du, har den strre kunskapen. Det r stort nr en Flashback aktivist slr hela den etablerade vetenskapen p fingrarna. Det kommer definitivt att noteras av nobelkommittn. Grattis i frskott!