2020-10-11, 17:42
Medlem
Slottsherres avatar
Hoppas inte Demokraterna lter sig invaggas i skerhet.
Den hr analysen av en journalist frn Australien r lite kuslig:

Game over' for Biden if Trump wins Pennsylvania

https://www.youtube.com/watch?v=oUQhjMBsnzc&t=39s

Trump vann dr 2016, och kan mycket vl gra det igen.
Jag vet inte riktigt hur hon fick ihop det p slutet, men nu kommer jag att f mardrmmar i natt
Senast redigerad av Slottsherre 2020-10-11 kl. 17:45.
2020-10-11, 17:50
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Voila!
https://youtu.be/Z4rmHpV8rbc

NU frstr jag inte vad denna video, med vrldens trttaste kommentator hade med frgestllningen om en Video dr det hrbart bevisas att Biden sagt att han var, citat, "kt" p en ung flicka. Denna handlade mest om fracking och om att Biden har eller inte har bytt position gllande sin instllning till just fracking. Om han gjort s ser jag detta inte som ngon valfrga som r av strre betydelse.

En video, som det utlovades, p att Biden hrbart, sa att ha var kt p en ung tjej hade frndrat hela valutgngen. Hade en sdan funnits s hade Biden ftt lmna sin kandidatur och fr alltid dra sig ifrn det politiska livet. S fram med denna, ni har ju lovat att det finns en sdan video.

Nixter du r en sann trixter ven hr. Tyvrr gr ju detta att du frlorade all trovrdighet ocks nr det gller din sifferexercis. Fr ljuger du hr, s ljuger du ju ocks med hnvisning till siffrorna.
2020-10-11, 17:53
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vad bygger du p fr statistik kring att demokratiska partiet skulle f allt frre vljare fr varje valr?
Du r i s mytomanisk att du ifrgastter fabulerade pstenden. Helt fantastiskt.

Registrerade demokrater r frre n 2016
2020-10-11, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre

Jag vet inte riktigt hur hon fick ihop det p slutet, men nu kommer jag att f mardrmmar i natt

Nu skall du ocks veta att det verkar som om Australien r vldigt mycket pro-Trump. Mycket mer n i USA.
I USA gr det inte att f riktigt grepp om vad som r p gng. Du br nog inte lita p vad krnikrer i Australien skriver.
Men orolig kan du kanske vara ver den entusiasmen som finns bland Trump-anhngarna, detta r absolut inte avgjort.
2020-10-11, 17:59
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre

Ja det r ven "stan vs. landsbygden" dr om jag frstr det rtt. Sedan frackas det.., s Biden har ett litet handikapp med sina synpunkter p det.
2020-10-11, 18:24
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Du r i s mytomanisk att du ifrgastter fabulerade pstenden. Helt fantastiskt.

Registrerade demokrater r frre n 2016

Klla p det och att de tudugare registrerade har blivit independent eller republikaner
2020-10-11, 18:28
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Bidens uppgng bara fortstter, nu +10.4% p sammanvgda FiveThreeEight. Helt sanslst. Detta r den strsta ledning ngon presidentkandidat har haft i historien enligt denna sajt.

Biden leder med otroliga siffror i stort sett i varje Swing state. Detta kan bli den strsta slakt vi ngonsin har sett.
2020-10-11, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Fram med klippet nu!

S hr skrev "QplusNPC" i ett inlgg som du "hejade p":

"Vid ett tillflle fngas t o m hans rst dr han fr en flicka uttrycker hur kt han r p henne. Allt finns drute att se och hra med egna gon och ron."

Den anvndaren r fullstndigt oseris. Igr skrev denne att det finns ngon sorts globalistiskt kriminell konspiration som vill vanliga hrt arbetande personer illa. D frgade jag vilka dessa var, och om hen kunde beskriva dem.

D krp anvndaren tillbaka och skrev att "jag vann". Fullstndigt oseris.
2020-10-11, 18:39
Medlem
Detta finns dock p film:

https://www.youtube.com/watch?v=FSC8Q-kR44o

Inte era fantasier om Biden som pedofil. Det stannar i Pro-Trumpers huvuden.
2020-10-11, 18:46
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Bidens uppgng bara fortstter, nu +10.4% p sammanvgda FiveThreeEight. Helt sanslst. Detta r den strsta ledning ngon presidentkandidat har haft i historien enligt denna sajt.

Biden leder med otroliga siffror i stort sett i varje Swing state. Detta kan bli den strsta slakt vi ngonsin har sett.

Mjah.., Biden brjar faktiskt f lite problem i maskineriet utav media. Biden vill inte svara p frgan om han tnker utka HD med flera domare.

Problemet fr honom i den saken r att 65 % motstter sig detta, och terstende 35 % r Bidens krntrupper.

Kan bli ett rafflande slut detta..
2020-10-11, 18:50
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Den anvndaren r fullstndigt oseris. Igr skrev denne att det finns ngon sorts globalistiskt kriminell konspiration som vill vanliga hrt arbetande personer illa. D frgade jag vilka dessa var, och om hen kunde beskriva dem.

D krp anvndaren tillbaka och skrev att "jag vann". Fullstndigt oseris.

Citat:
Detta finns dock p film:

https://www.youtube.com/watch?v=FSC8Q-kR44o

Inte era fantasier om Biden som pedofil. Det stannar i Pro-Trumpers huvuden.

Jo d jag fljde er debatt, valde att inte "lgga mig i" d det blev bisarrare och bisarrare, nr Q dessutom klagade p att alla var s stygga mot hen och anvnde ett hrt sprk, lt jag mig i stllet roas ver hur du kldde av hen hela sin trovrdighet. Men kunde inte lta bli att svara idag nr hen pstr sig sitta p obestridd fakta och bevis bestende av ett videoklipp med hrbart ljud. Tror jag vet vilket klipp hen refererar till och det r inte hrbart vad Biden sger till flickan. Det finns heller inget som helst sexuellt i det. Om man ser pedofili i det klipp jag tnker p, s mste man sjlv hysa en sjuklig tr till unga flickors kroppar, och s r nog fallet r jag rdd.
2020-10-11, 18:51
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Fram med klippet nu!

S hr skrev "QplusNPC" i ett inlgg som du "hejade p":

"Vid ett tillflle fngas t o m hans rst dr han fr en flicka uttrycker hur kt han r p henne. Allt finns drute att se och hra med egna gon och ron."

Nu skriver du, "Det r fr dligt ljud fr att kunna kallas hrbart".

Finns det eller finns det inte ett klipp dr det r hrbart att Joe Biden talar om hur kt han r p en ung flicka?

Fr du frstr vl att om det skulle finnas ett sdant klipp, s r valet ver, Biden kan packa ihop och Trump vinner Presidentvalet p Walk Over. Detta frstr du vl???

S fram med klippet, du eller QplusNPC, kommer att bli hjltar fr hela det Republikanska partiet, man kommer att hlla parader i ert namn och ni fr varsin byst p pedistal i Vita huset under de kommande fyra ren.

Men om inte detta stmmer, hur f-n kan ni i anonymitetens namn anklaga en mnniska fr det mest fraktade och grvsta av alla brott, Pedofili helt utan ngra bevis.
Men nu tafsar han ju p smflickor, tvngssniffar hr, vldspullar medarbetare. Jag vet inte vad du mer vill ha fr bevis. Hans privata r granne med EPSTEIN!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in