2020-10-14, 16:04
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Hr var en rtt intressant analys av vem som skriver Trumps tweets:

https://eu.poughkeepsiejournal.com/s...fe/1495205001/

Sammanfattning:

- Nr det r sammankopplade tweets i fljd (sammankopplade med ...) s r det sannolikt Social Media-chefen Dan Scavino som skrivit dessa, fr Trumpen klarar inte av sdana sjlv.

- De grovt felstavade (exempel "covfefe" och "Prince of Whales") har Trumpen sannolikt skickat sjlv innan de hunnit stavningsrttas av staben.

- Trumpen tittar vldigt mycket p kabel-TV mellan 6 p kvllen och 10 p morgonen nsta dag. Enkla text-tweets som skickas ut under denna tid r de som mest sannolikt skickats av Trumpen sjlv.

Kul att du upptckt det men jag ska faktiskt gra dig besviken genom att sga att de flesta kndisars/politikers publika konton oftast har ngon annan som skriver. Obama, Biden, Hillary, Justin Beaver, Lady Gaga osv osv osv.
2020-10-14, 16:09
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Kul att du upptckt det men jag ska faktiskt gra dig besviken genom att sga att de flesta kndisars/politikers publika konton oftast har ngon annan som skriver. Obama, Biden, Hillary, Justin Beaver, Lady Gaga osv osv osv.

Ja naturligtvis. Det som r anmrknnigsvrt med Trumpen r att han som USA's president faktiskt sitter och skriver ngra av tweetsen helt sjlv.

Som artikel beskriver s handlar det om de enkla, primitiva, ofta felstavade tweetsen som skickas ut mellan kl 18 p kvllen och 10 p morgonen. Det r dessa som Trumpen sitter och knappar sjlv.

De mer korrekta och sammansatta tweetsen skickas ut av hans stab.
2020-10-14, 16:15
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Ja naturligtvis. Det som r anmrknnigsvrt med Trumpen r att han som USA's president faktiskt sitter och skriver ngra av tweetsen helt sjlv.

Som artikel beskriver s handlar det om de enkla, primitiva, ofta felstavade tweetsen som skickas ut mellan kl 18 p kvllen och 10 p morgonen. Det r dessa som Trumpen sitter och knappar sjlv.

De mer korrekta och sammansatta tweetsen skickas ut av hans stab.

Sjlvklart r det s. Mina tweets dryper av felstavningar ibland och det r inte fr att jag r kass p att skriva utan fr att tangentbordet p luren r litet och det r ltt att skriva fel.

Men eftersom du klagar p felstavningar s kolla det fetade p din text ovan som ett exempel. Det kan hnda alla, ven mig och dig.
2020-10-14, 16:17
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Men eftersom du klagar p felstavningar s kolla det fetade p din text ovan som ett exempel. Det kan hnda alla, ven mig och dig.

Hehe, om jag nd var vrldens mktigaste person med strst behov av trovrdighet och korrekthet
2020-10-14, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
P Ed's twitter s sger han motsaten. Kolla upp det. Lyssna inte p media.

Ingen lnk = BS

Kollade upp hans Twitter, dr str ingenting om att detta inte stmmer. Endast en tweet sen den 10:e oktober d denna artikel r i frn.
2020-10-14, 16:32
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USP89
Ingen lnk = BS

Kollade upp hans Twitter, dr str ingenting om att detta inte stmmer. Endast en tweet sen den 10:e oktober d denna artikel r i frn.

Du ser ju att han r helt Trump-frlst.
2020-10-14, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Du ser ju att han r helt Trump-frlst.

Det r skillnad mellan att stdja ngon och att acceptera verkligheten. Han r skert totalt fr Trump men han kan ocks ta in och analysera fakta och inser d att det r krt.

Med din logik skulle en fotbollssupporter inte kunna medge att ens lag kommer att frlora en match nr det str 20 - 0 i 90:e minuten utan att samtidigt sluta vara supporter till laget.
2020-10-14, 17:19
Medlem
Det har kommit tv nya uppdateringar av OU om Trumps populariet. Dom omfattar bda perioden 11---13 oktober.

Yougov, job approval 42% och disapproval 57%

Rasmussen Reports, job approval 47% och disapproval 52%.

Rasmussen r Trumpvnliga och jag betecknar Yougov som Trumpfientliga. Min sammanvgning ger Trump 44,5% approval och innebr ingen uppgng. Men magknslan sger ngot annat, att Trump trots bristerna i kampanjkassan r lite p gng.

Money cant buy love.!
2020-10-14, 17:56
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det har kommit tv nya uppdateringar av OU om Trumps populariet. Dom omfattar bda perioden 11---13 oktober.

Yougov, job approval 42% och disapproval 57%

Rasmussen Reports, job approval 47% och disapproval 52%.

Rasmussen r Trumpvnliga och jag betecknar Yougov som Trumpfientliga. Min sammanvgning ger Trump 44,5% approval och innebr ingen uppgng. Men magknslan sger ngot annat, att Trump trots bristerna i kampanjkassan r lite p gng.

Money cant buy love.!

Har du tittat p nya Trafalgar i Florida ?
https://www.thetrafalgargroup.org/news/fl-pres-1020/

Ser inget i Florida som skulle rucka p bilden att Trump r mycket stark i Florida.
Senast redigerad av Nixter 2020-10-14 kl. 18:06.
2020-10-14, 18:05
Medlem
Nixters avatar
Update Pennsylvania Rstregistrering

Nov 2016 to 10/13/20
Republikaner +174,154
Demokrater-31,406

6/29 till 10/13
Republikaner +175,871
Demokrater +90,350

10/5 till 10/13
Republikaner +23,822
Demokrater +17,150

Summerat: Pennsylvania kar antalet registrerade Republikaner hgst vsentligt, Trump hade PA rally igr. Det ser riktigt bra ut. Notera att allt ovan r baserat p Trumps vinst 2016. Varje ytterliggare Republikan betyder att Biden mste vnda en plus ngot till fr att komma i lge fr att balansera Trump. Fortstter registreringen p detta stt till slutet r Pennsylvania i mycket bra lge fr Trump (igen).

Till Er som vill kolla sjlv, lnk till PA-voter registration sajten hr: https://www.dos.pa.gov/VotingElectio...tatistics.aspx
2020-10-14, 18:12
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Update Pennsylvania Rstregistrering

Nov 2016 to 10/13/20
Republikaner +174,154
Demokrater-31,406

6/29 till 10/13
Republikaner +175,871
Demokrater +90,350

10/5 till 10/13
Republikaner +23,822
Demokrater +17,150

Summerat: Pennsylvania kar antalet registrerade Republikaner hgst vsentligt, Trump hade PA rally igr. Det ser riktigt bra ut. Notera att allt ovan r baserat p Trumps vinst 2016. Varje ytterliggare Republikan betyder att Biden mste vnda en plus ngot till fr att komma i lge fr att balansera Trump. Fortstter registreringen p detta stt till slutet r Pennsylvania i mycket bra lge fr Trump (igen).

Till Er som vill kolla sjlv, lnk till PA-voter registration sajten hr: https://www.dos.pa.gov/VotingElectio...tatistics.aspx

Totalt fyramiljonerhundrattiotusen registrerade demokrater och tremiljonerfyrahundrasjuttiotusen registrerade republikaner, s det krvs tminstone fyrahundratusen till repbulikaner som registerar och rstar p Trump fr att det ska bli en vinst dr, men det r bara om alla demokrater rstar p Biden.
2020-10-14, 18:21
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Han hade inte ens en chans nr republikanerna satt dr, det har gtt 4 r och de har fortfarande inte presenterat den dr sjukvrdsreformen som skulle vara bttre n AcA och som skulle implementeras inom de frsta 100 dagarna.

Hur gick det fr dig fr vrigt att hitta den dr statistiken som visar p att demokraterna systematiskt tappar vljare fr varje valr medan republikanerna enbart fr nya vljare varje valr?
Du vet lika vl som jag att Trumps frsta kamp stod mot neo-cons inom Republikanska partiet. Det tog sin tid. De motarbetade honom under de frsta 100 dagarna.

Din andra kommentar r bara ett resultat av din mytomani. Lnka inlgget s kan alla se att du ljuger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in