Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Hur gick det fr dig fr vrigt att hitta den dr statistiken som visar p att demokraterna systematiskt tappar vljare fr varje valr medan republikanerna enbart fr nya vljare varje valr?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Visst kan jag hnvisa till nr jag efterfrgade ditt pstende om att det r frre registrerade demokrater r 2020 n 2016, jag kan ven hnvisa till nr jag efterfrgade det.
Ber om urskt i efterhand fr felstavningen nr jag efterfrgade d jag gjorde det frn telefonen.
Det r verkligen synd att du r s pass skadad som du r. Du pstod inte att jag sagt "att det r frre registrerade demokrater r 2020 n 2016, jag kan ven hnvisa till nr jag efterfrgade det."
Du pstod ngot helt annat. Varfr gr du s? Mr du bra d? Tror du att du lyckats med nnting? Det r borde vara pinsamt, men du frstr uppenbarligen inte det. Det r kul att fundera ver hur din vardag ser ut. Kan knappast vara s muntert. Mycket oro fr att bli pkommen. Mnga har redan sett det, eller hur?
Demokratiska registrerade vljare har uppenbarligen minskat i frhllande till 2016 i flertalet swing states. Det r offentlig statistik vi snackar om hr. Republikanerna har kat s det str hrliga till. Det betyder ngot. Men jag tippar p att valet kommer vara mycket jmt i mnga delstater. Postrsterna oroar mig. Men mnga av dem kommer ju ogiltigfrklaras s valet lr ju avgras i SCOTUS till slut, eller i diverse delstater som nu r republikanskt dominerade. Men vi fr se.