Citat:
Ursprungligen postat av
Lorentsen
Dette er ikke noe man trenger mene noe om. Det er barna som vet hva sannheten er, og den er tydelig formulert i brevet fra dattera. hevde noe annet blir ren fantasi.
Omformulert vil jeg kalle det. Som Sugar sier, det er en logisk brist her.
Her er et utdrag fra den delen av brevet som hander om dette:
""Verken min mor eller far fr forsvart seg mot usannheter og ting tatt ut av sammenheng. Det eneste avhret gikk ut p, var svartmale min far. At politiet i det hele tatt tar det steget mot meg som nrmeste prrende var tungt. Jeg fikk flelsen av at de ville ha meg til si noe som ikke var sant, de vrir og vender p ting og utsagn. I etterkant av avhrene snakket jeg med min sster som kunne fortelle at politiet i hennes avhr bekreftet at JEG hadde sagt at min far hadde oppfordret oss barna til kalle mamma XXXXXXX.
Dette er selvflgelig ikke tilfellet. Sannheten er stikk motsatt. P gjennomlesningen ba jeg om f hre opptak av den aktuelle pstanden og det er umulig at politiet misforstr meg. Det vil si at politiet med overlegg har lyet om hva jeg har sagt og manipulert oss i avhr. Et annet tilfelle var at jeg fikk flgende sprsml av avhrer der hun gjenforteller meg hva et annet vitne har uttalt at det var ikke bra hjemme. Der jeg gjentar sprsmlet og svaret etter hverandre: var ikke bra hjemme? Det var i alle fall bra nr jeg var hjemme. Dette er i avhret blitt til at jeg sier at: Det var ikke bra hjemme.""