2020-10-17, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Det fr du lov til mene, men det mener ikke jeg. Forvrig finnes det andre kilder enn bare media.

Dette er ikke noe man trenger mene noe om. Det er barna som vet hva sannheten er, og den er tydelig formulert i brevet fra dattera. hevde noe annet blir ren fantasi.
Citera
2020-10-17, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Dette er ikke noe man trenger mene noe om. Det er barna som vet hva sannheten er, og den er tydelig formulert i brevet fra dattera. hevde noe annet blir ren fantasi.

Omformulert vil jeg kalle det. Som Sugar sier, det er en logisk brist her.

Her er et utdrag fra den delen av brevet som hander om dette:

""Verken min mor eller far fr forsvart seg mot usannheter og ting tatt ut av sammenheng. Det eneste avhret gikk ut p, var svartmale min far. At politiet i det hele tatt tar det steget mot meg som nrmeste prrende var tungt. Jeg fikk flelsen av at de ville ha meg til si noe som ikke var sant, de vrir og vender p ting og utsagn. I etterkant av avhrene snakket jeg med min sster som kunne fortelle at politiet i hennes avhr bekreftet at JEG hadde sagt at min far hadde oppfordret oss barna til kalle mamma XXXXXXX.

Dette er selvflgelig ikke tilfellet. Sannheten er stikk motsatt. P gjennomlesningen ba jeg om f hre opptak av den aktuelle pstanden og det er umulig at politiet misforstr meg. Det vil si at politiet med overlegg har lyet om hva jeg har sagt og manipulert oss i avhr. Et annet tilfelle var at jeg fikk flgende sprsml av avhrer der hun gjenforteller meg hva et annet vitne har uttalt at det var ikke bra hjemme. Der jeg gjentar sprsmlet og svaret etter hverandre: var ikke bra hjemme? Det var i alle fall bra nr jeg var hjemme. Dette er i avhret blitt til at jeg sier at: Det var ikke bra hjemme.""
Citera
2020-10-17, 22:31
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Det fr du lov til mene, men det mener ikke jeg. Forvrig finnes det andre kilder enn bare media.
Med nebb og klr...
Citera
2020-10-17, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Hvorfor skulle TH si til barna at de ikke skulle kalle henne ved "kenavnet" ?

Det er en logisk brist her, hvis de aldri kalte henne ved det kenavnet s burde det heller ikke vre ndvendig si fra om at de ikke skulle kalle henne for det.

Konklusjonen her m vre at AE hadde et kenavn men at familien lyver for skjule det.
Det du og mange andre her m forst og ta med i beregningen, er at det er ikke alle som trenger registrere seg p anonyme forum, for vre bad-as*, uten f juling. Noen er det, veldig ofte hovedsaklig mot sine foreldre, i oppveksten, og blir ferdig med det. Det er vanligere enn du og mange tror.
Citera
2020-10-17, 22:36
Medlem
Citat:
Hvorfor skulle TH si til barna at de ikke skulle kalle henne ved "kenavnet" ?

Det er en logisk brist her, hvis de aldri kalte henne ved det kenavnet s burde det heller ikke vre ndvendig si fra om at de ikke skulle kalle henne for det.

Konklusjonen her m vre at AE hadde et kenavn men at familien lyver for skjule det.

Barna kan godt ha kalt AE for mye rart for alt vi vet. Men det skjedde penbart en misforstelse da politiet tok opp et psttt utsagn fra den ene dattera, ovenfor den andre. Det var jo dette som ble nevnt i brevet, som en av tabbene politiet gjorde. TH ba alts aldri barna om kalle AE for noe nedsettende. Dattera hevdet faktisk at det var stikk motsatt.
Citera
2020-10-17, 22:40
Bannlyst
Citat:
Barna kan godt ha kalt AE for mye rart for alt vi vet. Men det skjedde penbart en misforstelse da politiet tok opp et psttt utsagn fra den ene dattera, ovenfor den andre. Det var jo dette som ble nevnt i brevet, som en av tabbene politiet gjorde. TH ba alts aldri barna om kalle AE for noe nedsettende. Dattera hevdet faktisk at det var stikk motsatt.

Stikk motsatt. Det vil si...?
Citera
2020-10-17, 22:42
Medlem
Citat:

Jeg har ikke sett at Kihle har uttalt at politiet har gjort noe feil i avhene etter at han har ftt innsyn i saken s utsagnet ditt gr i spamboksen.
Citera
2020-10-17, 22:48
Medlem
Citat:
Stikk motsatt. Det vil si...?

Det kan vre at han har kjeftet p barna nr de har sagt noe nedsettende om AE, eller at TH har hatt et positivt kallenavn p AE, som noen i politiet har misforsttt.
Citera
2020-10-17, 22:51
Medlem
Citat:
Jeg har ikke sett at Kihle har uttalt at politiet har gjort noe feil i avhene etter at han har ftt innsyn i saken s utsagnet ditt gr i spamboksen.
Det fr du ikke hre i media fra Hagen-barnas bistandsadvokat. Han mottok saksdokumentene mot taushetsplikt.

Det ble kjent i media den 31. august 2020, at Hagen-barnas bistandsadvokat mottok saksdokumentene, s etter dette kan han ikke uttale seg offisielt (det samme gjelder Holden).
Senast redigerad av Havhest 2020-10-17 kl. 23:07.
Citera
2020-10-17, 22:53
Medlem
Citat:

Kihle uttaler seg i denne TV2-saken: https://www.tv2.no/a/11479575/

Utdrag:

Bistandsadvokat Stle Kihle reagerer ogs p denne episoden. Han sier at det er blitt forklart som en misforstelse fra politiets side, men Kihle mener dette underbygger det hans klienter frykter: At politiet har tunnelsyn, og at de har bestemt seg for at Tom Hagen er skyldig.
Senast redigerad av Lorentsen 2020-10-17 kl. 22:56.
Citera
2020-10-17, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det fr du ikke hre i media fra Hagen-barnas bistandsadvokat. Han mottok saksdokumentene mot taushetsplikt.

Avhrene av barna er da ikke klausulert, han er da bistandsadvokaten deres.
Citera
2020-10-17, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Philine
Hrt at han brukte leiebil og skulle til kvittfjell . Den Dagen han skulle imte med noen der oppe hadde han bedt vedkommende om si Til politiet at han var der 31okt , men sannheten var at han ikke var imte med han fr 1 NOV. p kvittfjell .

Jeg spurte om du vet om dette med leiebilen er bekreftet.
Alt det andre du skriver om, er kjent fra media.
Det har ogs blitt diskutert flere ganger i denne trden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in